Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Wie kan me helpen!!!

LZN
19-01-2010, 00:37

Wat moet ik alleen in een reflectieverslag verwerken. ik weet echt niet hoe dat moet:eek: Zal jullie eeuwig dankbaar zijn:o.

VIConnection
19-01-2010, 00:38
Gegevens, ervaringen, capaciteiten, plannen.

HmedsDaughter
19-01-2010, 00:40
In reflectieverslag kijk je terug op wat je gedaan hebt. Je beschrijft wat je geleerd hebt, waar je tegenaan bent gekomen ( denk ook aan het beschrijven van gedachten, gevoelens etc. Dat weegt zwaar), je beschrijft ook wat je meeneemt als leerdoel. Eventueel reflecteren op bestaande leerdoelen, op welke manier je daar aan hebt gewerkt etc. Je moet concreet beschrijvend te werk gaan. De docent heeft niets aan: ''Alles ging goed.'' Mijn eerste vraag aan jou zou dan zijn: ''wat ging goed en wat heb je gedaan zodat het goed ging?'' Wees specifiek in je woorden en voorkom onnodige vragen. Veel succes!

HmedsDaughter
19-01-2010, 00:44
Ik zou je reflectie ook wel willen lezen en feedback geven. Ben zelf docent en gooi mijn studenten dood met reflectieverslagen...payback time..:hihi: Maar mocht je het willen, dan kun je een berichtje achter laten,

VIConnection
19-01-2010, 00:45

Ik zou je reflectie ook wel willen lezen en feedback geven. Ben zelf docent en gooi mijn studenten dood met reflectieverslagen...payback time..:hihi: Maar mocht je het willen, dan kun je een berichtje achter laten, Ik ook.

soekran
19-01-2010, 00:46
Wat moet ik alleen in een reflectieverslag verwerken. ik weet echt niet hoe dat moet:eek: Zal jullie eeuwig dankbaar zijn:o volgens mij moet je in een ander hoekje zijn! maar ik heb al zoveel reflectie verslagen geschreven dat ik er uitslag van heb gekregen:maf: je hebt het eerst over een situatie dan leg je uit wat je in die situatie hebt gedaan hebt waarom je zo gehandeld hebt maar vooral hoe jij je erbij gevoeld hebt en hoe je vind dat het beter moet zijn of hoe dingen anders moeten kunnen! succes je kunt het:goedzo:

HmedsDaughter
19-01-2010, 00:47
Ik ook. Aaaah, wat leuk! Zie hoekje.

VIConnection
19-01-2010, 00:48
Aaaah, wat leuk! Zie hoekje. :goedzo: Ik geef opvoedkunde en communicatie. Jij?

VIConnection
19-01-2010, 00:54
Burgerschap, Interactie, Loopbaanbegeleiding, stagebegeleiding, Voeding. etc.. Leuk.