Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Als ik ooit ga trouwen

BABOONA
19-01-2010, 00:04

[ Hou ik mijn bruiloft gewoon thuis..! heb een grote tuin..! Lekker in de zomer. ik zou me een stuk op mijn gemak voelen:D ]

koper
19-01-2010, 00:05
ja toch?, beter dan dat idiote gedoe van zaal en weet ik wat allemaal

koper
19-01-2010, 00:06
maar ik denk toch dat je zult eindigen met een bruiloft gegeven in zo'n zaal :hihi:

SNOEPJJ__
19-01-2010, 00:06
ga weg baboona, jij geef echt wel een dikke money wedding. Briefjes geld als bedankjes..:haha:

smehel
19-01-2010, 00:07

ge hebt gelijk een tentje in u tuin en je hebt een zaal

BABOONA
19-01-2010, 00:07
maar ik denk toch dat je zult eindigen met een bruiloft gegeven in zo'n zaal :hihi: Als het aan mijn toekomstige man ligt:hihi: . Maar dat is iets wat ik graag zou willen.:hihi:

BABOONA
19-01-2010, 00:09
ga weg baboona, jij geef echt wel een dikke money wedding. Briefjes geld als bedankjes..:haha: :lol::lol::lol: Hhahaha kan ik lekker gaan shoppen met dat geld of een vette auto kopen..haha ofniet?:hihi: ge hebt gelijk een tentje in u tuin en je hebt een zaal Ja precies..Heb een supergroot tuin, dus het kan prima:hihi:

SNOEPJJ__
19-01-2010, 00:10
:lol::lol::lol: Hhahaha kan ik lekker gaan shoppen met dat geld of een vette auto kopen..haha ofniet?:hihi: Ja precies..Heb een supergroot tuin, dus het kan prima:hihi: A naay. jij geeft ze cadeau aan je gasten doos :haha:

koper
19-01-2010, 00:11
Als het aan mijn toekomstige man ligt:hihi: . Maar dat is iets wat ik graag zou willen.:hihi: als het een echte man is dan zal hij doen wat zijn aanstaande wil en krijg je alsnog je bruiloft in de tuin :hihi: , maar dan niet je achtertuin, veels te klein joh :maf:

smehel
19-01-2010, 00:12
Ja precies..Heb een supergroot tuin, dus het kan prima:hihi: [/QUOTE] ik wou dat ook doen toen ik dacht dat ik ging trouwen een groot tent met alles erop en eraan zoo prachtig :maf2: die zalen vind je nooit goe hoe jij het wilt:ego:

BABOONA
19-01-2010, 00:18
A naay. jij geeft ze cadeau aan je gasten doos :haha: Hahahah, of een tientje:hihi: als het een echte man is dan zal hij doen wat zijn aanstaande wil en krijg je alsnog je bruiloft in de tuin :hihi: , maar dan niet je achtertuin, veels te klein joh :maf: Nee heb een supeerrrr grote tuin, dus het kom goed:hihi: Ja precies..Heb een supergroot tuin, dus het kan prima:hihi: ik wou dat ook doen toen ik dacht dat ik ging trouwen een groot tent met alles erop en eraan zoo prachtig :maf2: die zalen vind je nooit goe hoe jij het wilt:ego:[/QUOTE] haha heb het gemerkt bij mijn zus trouwerij..alles ging fout:hihi:

smehel
19-01-2010, 00:20
haha heb het gemerkt bij mijn zus trouwerij..alles ging fout:hihi: [/QUOTE] ai dat moet geen leuk bruiloft geweest zijn allemaal stress stress stress:rolleyes: