Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Serieuze vraag voor de Marokkaanse heren:

Pagina's : [1] 2 3 4

stillewater
19-01-2010, 00:03

Mijne heren, [Ik heb een vraagje... Zouden jullie ermee kunnen leven als je vrouw meer verdient dan jij? Of zouden jullie overvallen worden met woede/schaamte/of een ander beestachtig gevoel?] Echt serieus he, geen haatreacties alleen jullie mening Bij voorbaat dank

Dina_lady
19-01-2010, 00:05
denk dat ie wel blij is dan hoeft ze niet meer bij hem te zeuren om geld :hihi:

EastCoast
19-01-2010, 00:08
Mijne heren, [Ik heb een vraagje... Zouden jullie ermee kunnen leven als je vrouw meer verdient dan jij? Of zouden jullie overvallen worden met woede/schaamte/of een ander beestachtig gevoel?] Echt serieus he, geen haatreacties alleen jullie mening Bij voorbaat dank tazz is dat alles... ze is meer dan welkom, moi geen problemen daar mee haha ..

SUNCHYME
19-01-2010, 00:10
Mijne heren, [Ik heb een vraagje... Zouden jullie ermee kunnen leven als je vrouw meer verdient dan jij? Of zouden jullie overvallen worden met woede/schaamte/of een ander beestachtig gevoel?] Echt serieus he, geen haatreacties alleen jullie mening Bij voorbaat dank nee, totaal geen problemen mee, laat maar lekker komen

stillewater
19-01-2010, 00:11

tazz is dat alles... ze is meer dan welkom, moi geen problemen daar mee haha .. Ben je serieus? Ik had verwacht dat de meerderheid van de mannen hier echt niet tegen zou kunnen weet je dat, hahah

stillewater
19-01-2010, 00:13
ik ben echt verbaasd =/

EastCoast
19-01-2010, 00:14
Ben je serieus? Ik had verwacht dat de meerderheid van de mannen hier echt niet tegen zou kunnen weet je dat, hahah waarom zou ik er tegen zijn. denk logisch na .. 80 % van de wereldbevolking moet t doen met met ong dollar per dag ... en dan ga ik stressen omdat me vrouw meer buit binnen haalt hahah gek gek

koper
19-01-2010, 00:15
je bent wel zielig als je daar niet tegen zou kunnen als man :rolleyes: money is gewoon money :hihi:

MOisBACK
19-01-2010, 00:15
Tuurlijk, geen probleem. Hoe meer geld, hoe beter.

SUNCHYME
19-01-2010, 00:16
Ben je serieus? Ik had verwacht dat de meerderheid van de mannen hier echt niet tegen zou kunnen weet je dat, hahah als je waarde hecht aan geld oke, maar ja geld is gewoon geld

stillewater
19-01-2010, 00:16
waarom zou ik er tegen zijn. denk logisch na .. 80 % van de wereldbevolking moet t doen met met ong dollar per dag ... en dan ga ik stressen omdat me vrouw meer buit binnen haalt hahah gek gek rustig, rustig! daarom vraag ik het ook alleen maar hahahah:p

LostInRotterdam
19-01-2010, 00:17
Waarom niet, dan kunnen we die villa in Mozambique eerder overnemen van Alexander

Pampertje
19-01-2010, 00:17

Is toch mooi. Kan ik lekker huisman worden.

stillewater
19-01-2010, 00:18
heren, jullie hebben mij echt verbaasd! nu kan ik met een gerust hart trouwen ghehe

EastCoast
19-01-2010, 00:20
rustig, rustig! daarom vraag ik het ook alleen maar hahahah:p dus als jij ooit jij ooit goede zaken doet kan je me altijd bellen .. maar miss ben ik dan al multi you never know, dan gebruiken we jou cash voor de benzine toch ai duidelijk haha

Pagina's : [1] 2 3 4