Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Opposites

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

mnl_oma
18-01-2010, 23:20

[ attract zeggen ze wel eens, wat vind jij leuker, iemand die ongeveer is zoals jij het bent of iemand die het tegenovergestelde is?]

MSHIQI
18-01-2010, 23:22
Ik ben net wakker, kan daar nu even geen antwoord op geven :hihi:

Butterflyy_
18-01-2010, 23:24
Tegenovergestelde. Het zelfde kan soms botsen, of juist erg saai zijn.

mnl_oma
18-01-2010, 23:27
Ik ben net wakker, kan daar nu even geen antwoord op geven :hihi: Uh..heeft je papa je een klap verkocht om je obsessie voor je spiegel:o:hihi: anders zie ik nie waarom je pas wakker bent.. :kweetnie: :kweetnie:

Dina_lady
18-01-2010, 23:29

ja hij moet sowieso geduldiger zijn dan ik en beter tegen zijn verlies kunnen en geen lange tenen hebben als ik dan komt t goed :hihi:

MSHIQI
18-01-2010, 23:31
Uh..heeft je papa je een klap verkocht om je obsessie voor je spiegel:o:hihi: anders zie ik nie waarom je pas wakker bent.. :haha: Nee, ik was zo moe dat ik van 7-9 in slaap ben gevallen. Ie shemthey ithas zeggen wij weleens.

HmedsDaughter
18-01-2010, 23:33
Abosluut niet net als ik..haha.

miss_rifiatje
18-01-2010, 23:34
uhm ik wil dat wij een beetje tegenpolen van elkaar zijn, is leuker en spannender maar hij mag ook een paar karaktereigenschappen als mij hebben, heb daar geen problemen mee:hihi:

ZigZags
18-01-2010, 23:34
big2 die lange

mnl_oma
18-01-2010, 23:43
ja hij moet sowieso geduldiger zijn dan ik en beter tegen zijn verlies kunnen en geen lange tenen hebben als ik dan komt t goed :hihi: :hihi: ok, Insha'Allah komt dat goed. Jst lke me ok,dat kan, :haha: Nee, ik was zo moe dat ik van 7-9 in slaap ben gevallen. Ie shemthey ithas zeggen wij weleens. :hihi: oh ok, besa7a, doe eens dua voor je oma, ik moet mrogen tentamen afleggen:huil: Abosluut niet net als ik..haha. :hihi: same here. Hij moet niet hetzelfde zijn als ik. Dat gaat niet werken. Nee, ben ik het mee eens MAAR..ik wil wel iemand die me aankan..tactisch gezien, ben geen makkelijke:gniffel:

mnl_oma
18-01-2010, 23:45
uhm ik wil dat wij een beetje tegenpolen van elkaar zijn, is leuker en spannender maar hij mag ook een paar karaktereigenschappen als mij hebben, heb daar geen problemen mee:hihi: Ja:hihi: anders is het saai..nou ja, eigenlijk niet, aangezien ik dikke pret ben, zou dat dubbel dikke pret zijn maar ja:nerd: :gniffel: big2 die lange Huh? tegenovergestelde met een vleugje ME :o One tegenovergestelde met een vleugje ME coming up.

basilicum
18-01-2010, 23:46
Ik Niet Weet

miss_rifiatje
18-01-2010, 23:52

Ja:hihi: anders is het saai..nou ja, eigenlijk niet, aangezien ik dikke pret ben, zou dat dubbel dikke pret zijn maar ja:nerd: :gniffel: . :lol: yeek :haha: en ik probeerde het ze3ma nog bescheiden te houden :haha:

boeloeloe
19-01-2010, 00:29
[ attract zeggen ze wel eens, wat vind jij leuker, iemand die ongeveer is zoals jij het bent of iemand die het tegenovergestelde is?] Hmmmm iemand mag wel anders zijn, maar er moet wel enige vorm van verstandhouding zijn. Ach what the hell, maakt niet uit. If cupido screws you, you're fucked anyway :hihi:

mnl_oma
19-01-2010, 01:09
WAAR?! :eek: I'll wait patiently bedoel ik :hihi: :hihi: no, I don't have a store full of boys I'm afraid. :lol: yeek :haha: en ik probeerde het ze3ma nog bescheiden te houden :haha: :giechel: uhu..:o nee grapje, maar ik ben niet heel serieus, ik hou van grappen enzo, dat moet wel een beetje het zelfde zijn, ik wil geen saaierd.. Hmmmm iemand mag wel anders zijn, maar er moet wel enige vorm van verstandhouding zijn. Ach what the hell, maakt niet uit. If cupido screws you, you're fucked anyway :hihi: Op welk vlak? :hihi: so I've heard.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8