Bekijk volle/desktop versie : Opposites



Pagina's : 1 2 3 4 [5] 6 7 8

19-01-2010, 03:50

Citaat door boeloeloe:
Ik vind het zo jammer oe saffi, tegenwoordig hoor je Mgharba alleen janken over lengte terwijl de meeste allemaal midgets zijn van rond de 1.60-1.65.

Maar ja in het geval van een monster lees: 1.80+ ewa ja allah 3awn


Duuuuh cauze you izzzt a shorty


Ja,dat is wel zo, 100 topics per dag op mjrl gaan daar over,ach ja.

Citaat door DeRegeerder:
Jullie praten grappig. Half Spaans/half Marokkaans.

Ga je in de zomer naar Marokko?


Echt een hele slechte eigenschap is het. Ik doe soms heel erg mijn best om niet koppig en eigenwijs te doen. Ik moet altijd even een waarschuwing krijgen dan let ik er op.

Marokkanen moeten altijd zeuren, .



Ja,daarom


Ach ja, Allah ihdina.

19-01-2010, 03:51


Mensen ik ga slapen. Fijne nachtrust.

Beslama.

19-01-2010, 03:51

Citaat door mnl_oma:
Ja,dat is wel zo, 100 topics per dag op mjrl gaan daar over,ach ja.
.


En hoe lang is oma?

19-01-2010, 03:52

Citaat door mnl_oma:
nee hoor, er is 6 jaar verschil tussen ons maar ik gaf ook net zo makkelijk de schuld aan mijn neven en nichten eigenlijk niet, ik was zo geniepig, niemand wist dat ik het was, een keer had ik al mijn snot op de muren van mijn oma's huis gesmeerd..mijn neef heeft ze gevoeld

Ja,echt he,nee,lukt niet meer bij mij, hij is nu mijn lengte aan het passeren hij wordt echt een beer dus ja, dat wordt een ander slachtoffer zoeken.


Shitana!!!Nee ik was wel een braaf kind, absoluut niet stiekem maar ik was wel gemeen, tegen andere kinderen want daar hield ik niet van. En als ik merkte dat ik niet meer alle aandacht kreeg, dan werd ik ook heel bitchy!

Hij komt bij mij nu bij m'n kin, of al daarboven zelfs. Ik ben dus echt bijna de kleinste van het gezin. Ik pas zijn schoenen gewoon, hij is 9!!! Maar als hij stoer doet ook, ik zeg hem altijd al word je 2 meter, je blijft m'n kleine broertje en ik stomp je gewoon!

19-01-2010, 03:53



Citaat door boeloeloe:


Duuuuh cauze you izzzt a shorty


Je doet nu net alsof ik 1.50 ben. Ik ben geen dwerg hoor!

19-01-2010, 03:54

Citaat door Mar0ekkaas:
Je doet nu net alsof ik 1.50 ben. Ik ben geen dwerg hoor!


9jarige die bij je kin komt...midget!

19-01-2010, 03:55

Citaat door boeloeloe:
9jarige die bij je kin komt...midget!



Hij is gewoon lang dude!

Trouwens, hoe lang ben jij dan wel niet?

19-01-2010, 03:57

Citaat door DeRegeerder:
Mensen ik ga slapen. Fijne nachtrust.

Beslama.


Slaap zacht.

Citaat door boeloeloe:
En hoe lang is oma?

een monster.

Citaat door Mar0ekkaas:

Shitana!!!Nee ik was wel een braaf kind, absoluut niet stiekem maar ik was wel gemeen, tegen andere kinderen want daar hield ik niet van. En als ik merkte dat ik niet meer alle aandacht kreeg, dan werd ik ook heel bitchy!

Hij komt bij mij nu bij m'n kin, of al daarboven zelfs. Ik ben dus echt bijna de kleinste van het gezin. Ik pas zijn schoenen gewoon, hij is 9!!! Maar als hij stoer doet ook, ik zeg hem altijd al word je 2 meter, je blijft m'n kleine broertje en ik stomp je gewoon!


Het was niet eens mijn intentie om stiekem te doen, ik was lief en had van die schattige wangetjes en krulletjes, echt zo een lief koppie, volgens mij was dat het, sucks I don't have it anymore
De adneren kregen gewoon de schuld omdat ja, ik weet het niet Ik was ook echt zooooooo brutaal,vooral tegen mijn pa, ik vergeet die tijden nooit meer kun je nagaan, al is het 16 jaar later.

ja sowieso, probleem is hij kent zijn krachten niet, soms gaan we stoeien enzo, paf ,gaat ie op me zitten,krijg geen adem man

19-01-2010, 03:57

Citaat door mnl_oma:
nee geloof me, in onze families zit het er al generaties in, van overgrootoma tot oma tot moeder en ik geef ook niet graag toe dus ja.

Mijn rijinstructeur zei tegen me, Nederlanders halen hun rijbewijs na weinig lessen, Marokkanen doen om alles moeilijk daarom duurt alles langer



Ah, ok, heb je superdonkerhaar en ogen en ben je wat bleekjes? Dan mag je mijn tentamen morgen maken

Ugh..waar ua, ulb?


I can fix that maar ik weet niet in welke mate dit voor u een voordeel zal opleveren.


In Leuven, brussel is voor illegalen

19-01-2010, 03:58

Citaat door Mar0ekkaas:
Hij is gewoon lang dude!

Trouwens, hoe lang ben jij dan wel niet?


Paspoort en ID staat 1.86, maar toen ze me gingen meten had ik schoenen aan

So denk rond de 1.83 ofzo


Oke oke ik geef toe ik had m'n spicegirl schoenen aan

19-01-2010, 03:59

Citaat door Nayla:
I can fix that maar ik weet niet in welke mate dit voor u een voordeel zal opleveren.


In Leuven, brussel is voor illegalen



ok,laat maar.


Ah, ja dat is de beste in Belgie, kul? ghehe wel leuke afkorting.

19-01-2010, 03:59

Citaat door boeloeloe:



Sure...net alsof ik dat nog geloof




ik deel altijd mijn snoepjes



behoort ook tot lief zijn, nie ?

19-01-2010, 03:59



Citaat door mnl_oma:



Het was niet eens mijn intentie om stiekem te doen, ik was lief en had van die schattige wangetjes en krulletjes, echt zo een lief koppie, volgens mij was dat het, sucks I don't have it anymore
De adneren kregen gewoon de schuld omdat ja, ik weet het niet Ik was ook echt zooooooo brutaal,vooral tegen mijn pa, ik vergeet die tijden nooit meer kun je nagaan, al is het 16 jaar later.

ja sowieso, probleem is hij kent zijn krachten niet, soms gaan we stoeien enzo, paf ,gaat ie op me zitten,krijg geen adem man


Ik ken het, dan gaan ze er automatisch vanuit dat jij het niet bent. Nou mijn ma wist wel beter als er weer eens een hele afdruk van m'n gebit in de rug van m'n neef zat, of als ik letterlijk bloed onder m'n nagels had die overeen kwamen met de diepe krassen bij m'n neefje op z'n gezicht.

Ik ken het, hij schopte m'n pa vorige keer tegen z'n scheen aan, m'n pa liep 3 weken met een grote blauwe plek rond.

19-01-2010, 04:01

Citaat door mnl_oma:
ok,laat maar.


Ah, ja dat is de beste in Belgie, kul? ghehe wel leuke afkorting.


Ja behoort we tot een van de betere


KUL; Ik maak daar soms een heel andere afkorting van als ik kwaad ben ( zoals nu midden in mijn blok)

19-01-2010, 04:01

Citaat door mnl_oma:
Slaap zacht.

een monster.



Daddy gens right..

Pagina's : 1 2 3 4 [5] 6 7 8