Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Handige vrouwen..!!

BABOONA
18-01-2010, 23:03

[ Yes, ik ben een van zulke vrouwen (I think:rolleyes: ) Vanochtend Kreeg ik een bed die ik gekocht heb. Dus moest ik het alleen in elkaar zetten. Ik dacht makkie, toen ik die bijna 200 schroefjes zag, kreeg ik gelijk hoofdpijn:hihi: . Maar toch ging ik proberen. na 10 min. naar die instructies te hebben gekeken ging ik aan de slag. ik was bij de helf toen ik zag dat ik een paar dingen vergeten was. Ik moest alles weer afbreken, ik gaf bijna de moed op. Tja toen ging ik weer aan de slag, dit keer ging alles prima dacht ik dan. Toen het klaar was, moest alleen nog een paar latten aan het hoofd van het bed schroeven dan was het klaar. Alles was klaar, alleen de latten nog. Nou wat zag ik? Ik zag dat ik alles ondersteboven heb gedaan, Weer alles uit elkaar halen, zat er niet meer in. Ik dacht ik laat het zo, ik ga toch alleen erop slapen, nu is een kant hoger dan de andere..:huil: wilde ik ff kwijt :maf: , was ik maar getrouwd:hihi: ]

BigTroundA
18-01-2010, 23:08
www. r e a l m o c r o s .nl || NIEUWE COMMUNITY SUPER LEUK!! Word Lid! HERHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALING:haha:: . www. r e a l m o c r o s .nl || NIEUWE COMMUNITY SUPER LEUK!! Word Lid! www. r e a l m o c r o s .nl || NIEUWE COMMUNITY SUPER LEUK!! Word Lid! HERHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALING:haha:: . www. r e a l m o c r o s .nl || NIEUWE COMMUNITY SUPER LEUK!! Word Lid!

ford_ka
18-01-2010, 23:10
:haha: poor thing! Believe me, veel mannen hebben ook 2 linkerhanden..!

nanousha
18-01-2010, 23:13
Arm kind, ik ben opgegroeid met 4 jongens. Dus ik kan wel het een en ander...ben alleen erg lui. En laat klusjes altijd door mijn broers doen...

BABOONA
18-01-2010, 23:16

:haha: poor thing! Believe me, veel mannen hebben ook 2 linkerhanden..! Hahahha, Arm kind, ik ben opgegroeid met 4 jongens. Dus ik kan wel het een en ander...ben alleen erg lui. En laat klusjes altijd door mijn broers doen... heb jij het goed,:hihi: ..Ik ben ook opgegroeid met 4 jongens:hihi: , maar of zij het voor mij gaan doen, Never!!!:hihi:

nanousha
18-01-2010, 23:22
Hahahha, heb jij het goed,:hihi: ..Ik ben ook opgegroeid met 4 jongens:hihi: , maar of zij het voor mij gaan doen, Never!!!:hihi: I know i'm spoiled.... Al is het wel bij mijn broers: voor wat hoort wat:hihi: