Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Vanaf 5 personen recht op eengezinswoning.

diamant75
18-01-2010, 22:44

Onlangs heb ik urgentie van de woningbouw gekregen voor een ander woning. Ik woon al 10 jaar in deze stad (huis), maar sta sinds 2 jaar ingeschreven voor een ander woning. De urgentie hebben wij gekregen vanwege schimmel in huis wat niet verholpen kan worden. Maar het probleem wij mogen niet op een eengezinswoning reageren, heb 3 kinderen ik en me man, dus met ze vijfen. Op een eengezinswoning moet je met zn zessen zijn. Is er mischien geen oplossing hiervoor, wel echt niet naar een flat en de flats zijn meestal altijd 3 kamerwoning. Kan ik iemand in laten schrijven op mijn adres en bij de woningbouw?

radia1988
19-01-2010, 11:35
Waar woon je welke stad? En de schimmel is huis kan de gemeente er niks aan doen dan ? Je kan woningruil doen

Fatiha_
19-01-2010, 12:36
Eengezinswoningen zijn er toch ook voor minder mensen. :confused: Wij wonen met z'n drie in een vrij groot huis. Werd ook niet moeilijk over gedaan. Bel anders voor de zekerheid met de woningbouwvereniging. Zij kunnen je beter informeren.

diamant75
19-01-2010, 14:07
Waar woon je welke stad? En de schimmel is huis kan de gemeente er niks aan doen dan ? Je kan woningruil doen Midden van het land. Nee de woningbouw heeft alles gedaan maar komt steeds terug. Wie gaat in zo'n oude woning wonen en hoog.

diamant75
19-01-2010, 14:11

Eengezinswoningen zijn er toch ook voor minder mensen. :confused: Wij wonen met z'n drie in een vrij groot huis. Werd ook niet moeilijk over gedaan. Bel anders voor de zekerheid met de woningbouwvereniging. Zij kunnen je beter informeren. Denk dat het alleen voor mensen die urgentie krijgen geldt, heb al contact genomen zo staat het in de wet is mij gezegd. Als we vanaf 5 personen zijn dan wel, maar nu met zn vijfen. Er is ook gezegd anders gaan mensen misbruik ervan maken, zeg maar urgentie krijgen om op vervolgens op eengezinswoningen te reageren.