Bekijk volle/desktop versie : Toelatingstest



Pagina's : [1] 2

18-01-2010, 21:13
Hallo,

Ik heb een aanvraag gedaan voor de toelatingstest en een goeie vriend van mij ook maar de vreemde ervan is dat ik 450 euro moet betalen en hij die test kan doen wie kan mij hier meer over vertellen waarom dat zo is ?

18-01-2010, 21:15



Citaat door Redouan_Escobar:
Hallo,

Ik heb een aanvraag gedaan voor de toelatingstest en een goeie vriend van mij ook maar de vreemde ervan is dat ik 450 euro moet betalen en hij die test kan doen wie kan mij hier meer over vertellen waarom dat zo is ?


heb je het over een 21+ toelatingstest? zoja er zijn idd bij hogescholen kosten aan verbonden, maar de kosten zijn per school verschillend. Moet wel zeggen dat het een erg hoog bedrag is.

18-01-2010, 21:18

Citaat door Opzoek-meid:
heb je het over een 21+ toelatingstest? zoja er zijn idd bij hogescholen kosten aan verbonden, maar de kosten zijn per school verschillend. Moet wel zeggen dat het een erg hoog bedrag is.


ja het gaat over een 21+ toelatingstest
maar het gekke is dat we zelfde school aanmelden maar de enige verschil is hij kiest een ander opleiding dan mij

18-01-2010, 21:18

Citaat door Opzoek-meid:
heb je het over een 21+ toelatingstest? zoja er zijn idd bij hogescholen kosten aan verbonden, maar de kosten zijn per school verschillend. Moet wel zeggen dat het een erg hoog bedrag is.



Daar geef ik je groot gelijk in De kosten zijn wel heel erg hoog

18-01-2010, 21:22



Citaat door Redouan_Escobar:
ja het gaat over een 21+ toelatingstest
maar het gekke is dat we zelfde school aanmelden maar de enige verschil is hij kiest een ander opleiding dan mij


om welke school en opleiding gaat het? ik weet dat bij Inholland bijvoorbeeld betaal je iets van 75 euro.

18-01-2010, 21:23

Citaat door Opzoek-meid:
om welke school en opleiding gaat het? ik weet dat bij Inholland bijvoorbeeld betaal je iets van 75 euro.


hanze hogeschool groningen en opleiding heb ik nog niet opgegeven
ik wil zelf mwd doen

18-01-2010, 21:32

Citaat door Redouan_Escobar:
hanze hogeschool groningen en opleiding heb ik nog niet opgegeven
ik wil zelf mwd doen


Oh oke, ik zou navraag doen dan. bij inholland gaat het iets anders.

18-01-2010, 22:06

Citaat door MixedLady:
Dat bedrag is wel heel erg hoog. Ik heb zelf ook het toelatingsexamen afgelegd voor de opleiding mwd op de HU. De kosten: 100 € inc. herexamen.



hoe zit die test in elkaar dan eigenlijk want in die brief dat ik kreeg stond niks hoe ik me kan voorbereiden erop

18-01-2010, 22:59
Hallo Allemaal,


Hoe komt het dat jullie een assesment moeten bijwonen?
Want ik heb 21+ toets ook aangevraagd alleen stond niets over een assesment in.
Wel moet ik alleen 100 euro voor het examen betalen verder niets.

Zit er een verschil tussen steden voor het examen van de opleiding Maatschappelijke werk en Dienstverlening???

18-01-2010, 23:07

Citaat door MixedLady:
Voor deze opleiding geldt een numerus fixus. Meld je voor 15 mei 2010 aan. Doe je dit later dan kom je op een wachtlijst en ga je mee in de tweede selectieronde.


Toelatingsassessment 21 jaar en ouder
Beschik je niet over de gewenste vooropleiding en ben je ouder dan 21 jaar, dan kun je via een assessment eventueel geplaatst worden. De Academie voor Sociale Studies neemt gespreid over het schooljaar 40 Assessments 21+ af voor alle opleidingen binnen de Academie. Deze opleidingen zijn:

Sociaal Pedagogische Hulpverlening
Maatschappelijk Werk en Dienstverlening
Toegepaste Psychologie.

Inschrijving voor het assessment vindt plaats op volgorde van binnenkomst van aanmelding en betaling. Deelname aan het Assessment 21+ kost € 450,= per kandidaat.

De capaciteitentest vindt 2 keer per jaar plaats en wel op 25 maart en 12 mei 2010. Kandidaten dienen zich resp. vóór 11 maart en 28 april 2010 aan te melden.


Voor de informatiebrochure klik hier.

http://www.hanze.nl/home/Schools/Academie+voor+Sociale+Studies/Opleidingen/Bachelor/Maatschappelijk+Werk+en+Dienstverlening/Toelatingseisen+en+bijzonderheden.htm

Succes!



heey echt top van je bedankt

18-01-2010, 23:08

Citaat door _Isslamia_:
Hallo Allemaal,


Hoe komt het dat jullie een assesment moeten bijwonen?
Want ik heb 21+ toets ook aangevraagd alleen stond niets over een assesment in.
Wel moet ik alleen 100 euro voor het examen betalen verder niets.

Zit er een verschil tussen steden voor het examen van de opleiding Maatschappelijke werk en Dienstverlening???


ja dat vind ik ook vaag welke opleiding ga jij doen dan?

18-01-2010, 23:10

Citaat door Redouan_Escobar:
ja dat vind ik ook vaag welke opleiding ga jij doen dan?





MWD, oftewel Maatschappelijke werk en Dienstverlening.

Ja heel raar

18-01-2010, 23:15



Citaat door _Isslamia_:
MWD, oftewel Maatschappelijke werk en Dienstverlening.

Ja heel raar


ik ga die aasgieren nog wel even bellen en in welke stad is dat dan kan ik dat gaan zeggen tegen die gene

18-01-2010, 23:20
450 euro?

Dat is inderdaad een hoog bedrag! Een vriendin van mij heeft die toets ook gemaakt. Op de HAN. Was maar 10 euro. Wat een verschil.

Maargoed, succes!

18-01-2010, 23:21

Citaat door Redouan_Escobar:
ik ga die aasgieren nog wel even bellen en in welke stad is dat dan kan ik dat gaan zeggen tegen die gene





Dat is in Den haag.


Veel succes

Pagina's : [1] 2