Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Valentijnsideetjes!

Pagina's : [1] 2

Samah
18-01-2010, 21:33

Het komt er weer aan! Wie heeft leuke ideeen!

Alayya.
18-01-2010, 22:11
Niets. :kweetnie:

Lady_L
19-01-2010, 02:11
Niets denk ik.

mii_lady_A
19-01-2010, 12:24
Ik ga met me verloofde met valentijn naar disneyland. En ik heb als kado'tje een canvas doek met onze foto hij is best wel groot. Wij doen niet dure kado's met valentijn anders houden geen Ideeën over voor andere speciale data's.

NetteDame21
19-01-2010, 14:33

Een etentje misschien?

Samah
19-01-2010, 14:42
Ik ga met me verloofde met valentijn naar disneyland. En ik heb als kado'tje een canvas doek met onze foto hij is best wel groot. Wij doen niet dure kado's met valentijn anders houden geen Ideeën over voor andere speciale data's. Ik ben dus ook verloofd maar blijf je daar slapen dan? En ga je met de auto? Canvas doek is wel heel leuk idd via hema.nl toch?

Y-schatje
19-01-2010, 14:47
romantisch etentje en natuurlijk een leuk cadeautje erbij doen

mii_lady_A
19-01-2010, 14:50
Ik ben dus ook verloofd maar blijf je daar slapen dan? En ga je met de auto? Canvas doek is wel heel leuk idd via hema.nl toch? Jaa ik blijf daar 3nachten overnachten en we gaan idd met de auto en daarna brengen we een bezoekje aan zijn zus die woont in parijs. en komen we dan terug. Ik ben op papier getrouwd alleen geen huwelijksfeest gegeven pas in mei. En canvas doek kan je ook bij de hema bestellen klopt. Je kan ook een ketting met hangertje en daarop foto laten grafferen..

Elhoeb_inoe
19-01-2010, 15:34
Romantiek..... daar hou ik van :) Een gezellig etentje samen, en een leuk cadeautje...., mooi hoor

Elhoeb_inoe
19-01-2010, 15:35
http://www.kadopagina.nl/?gclid=CK2rstLIsJ8CFcE33godwGQF1g Dit is nou een site vol handige tips

NetteDame21
19-01-2010, 16:34
Romantiek..... daar hou ik van :) Een gezellig etentje samen, en een leuk cadeautje...., mooi hoor Ja joh, heel mooi idd :love:

Samah
19-01-2010, 18:26
Jaa ik blijf daar 3nachten overnachten en we gaan idd met de auto en daarna brengen we een bezoekje aan zijn zus die woont in parijs. en komen we dan terug. Ik ben op papier getrouwd alleen geen huwelijksfeest gegeven pas in mei. En canvas doek kan je ook bij de hema bestellen klopt. Je kan ook een ketting met hangertje en daarop foto laten grafferen.. Oke schat nou heel veel plezier alvast!

mii_lady_A
19-01-2010, 22:59

Oke schat nou heel veel plezier alvast! ThnQ Sies, en jij Succes met vinden van een kado alsje opzoek bent..

nadia82
20-01-2010, 00:17
wij moslims vieren geen valentijn ! goed van je dat je geen valentijn viert. En voor de andere dames. Misschien is dit ook een leuk ideetje :D picknicken in de huiskamer gezien dit weer. Een kleedje over de vloer terwijl je de bankstel opzij hebt geschoven. Warme croissantjes en verse jus d'orange, en misschien nog een leuk "oud" fotoboek. Een terugblik naar hoe je vroeger was om elkaar nog beter te leren kennen. Andere tip een spel spelen (vast te verkrijgen via het internet) waarbij het doel is..... hoe goed ken je elkaar. Leuk voor de stellen die al enkele jaren getrouwd zijn en zeker ook leuk voor de minder communicatieve stellen. Goodluck met jullie valentijdsdag:banana:

mii_lady_A
20-01-2010, 11:03
goed van je dat je geen valentijn viert. En voor de andere dames. Misschien is dit ook een leuk ideetje :D picknicken in de huiskamer gezien dit weer. Een kleedje over de vloer terwijl je de bankstel opzij hebt geschoven. Warme croissantjes en verse jus d'orange, en misschien nog een leuk "oud" fotoboek. Een terugblik naar hoe je vroeger was om elkaar nog beter te leren kennen. Andere tip een spel spelen (vast te verkrijgen via het internet) waarbij het doel is..... hoe goed ken je elkaar. Leuk voor de stellen die al enkele jaren getrouwd zijn en zeker ook leuk voor de minder communicatieve stellen. Goodluck met jullie valentijdsdag:banana: :hadj: Leukeee ideeen! Wat ga je zelf doen dan voor valentijn?

Pagina's : [1] 2