Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : oh my god

Pagina's : [1] 2 3

smehel
18-01-2010, 20:41

ik heb vandaag een heel knappe jongen leren kennen :p ik heb hem al vaker gezien en lachten soms naar elkaar als we mekaar tegenkwamen, ook al wou ik dat hij naar me kwam:o maar verder ging het niet,gewoon een lachje:) en dan vandaag volgt hij mij en zei IK VIND JE LUEK en we begonnen te praten en hij gaf toe dat hij al een tijdje mijn nummer wou vragen maar durfde niet :rolleyes: en ik zeg tegen mijn eigen ale nu maar pas en ik maar hopen dat die eerder naar mij kwam:likje: uiteindelijk moest ik weg en hij vroeg mijn nummer en ik heb het hem gegeven,ik kon het niet laten:rolleyes: maar het probleem is nu dat ik vind dat die veel te knap is voor mij :wow: en dat mijn zelfvertrouwen naar beneden gaat en dan zeg ik wat doet die eigenlijk bij mij meisjes hebben jullie dat soms ook meegemaakt :confused: moet ik het contact verbreken of juist niet gaat dat gevoel wel eens weg als ik naast hem sta ps: ik ben serieus :moe:

Amina88
18-01-2010, 20:43
Misschien heeft die wel een kleine piemel. Weet jij veel.

Mevr_Feshkel
18-01-2010, 20:43
Volg je hart..

Aamache
18-01-2010, 20:44
Hoe oud ben je ? Ik zou het contact verbreken, hoef geen mooiere man, hy gaat je toch bedriegen en pijn doen haha, genoeg meiden die op hem geilen. Tenzij je hem iets beters hebt te bieden..

smehel
18-01-2010, 20:44

Misschien heeft die wel een kleine piemel. Weet jij veel. och dat wil ik ook niet weten :ego: ik kijk daar niet naar

karim_be
18-01-2010, 20:45
Moest hij u zien zitten dan zou hij al lang naar u gekomen zijn..

Aamache
18-01-2010, 20:45
Misschien heeft die wel een kleine piemel. Weet jij veel. :gniffel: Heb ooit ergens gelezen dat lengte er niet toe doet, het is de manier waarop diegene er mee omgaat ? :nerd:

smehel
18-01-2010, 20:46
Hoe oud ben je ? Ik zou het contact verbreken, hoef geen mooiere man, hy gaat je toch bedriegen en pijn doen haha, genoeg meiden die op hem geilen. Tenzij je hem iets beters hebt te bieden.. ik ben 23 ja daar denk ik ook aan eens hij een betere heeft gevonden misschien dat wil ik mezelf besparen:traan1:

Wachtende
18-01-2010, 20:47
Neem of trouw nooit met een man die knapper is dan jij zelf. :gniffel:

Aamache
Neem of trouw nooit met een man die knapper is dan jij zelf. :gniffel: :goedzo:

smehel
Moest hij u zien zitten dan zou hij al lang naar u gekomen zijn.. en wat denk je dan dat hij nu doet gewoon met mijn voeten spelen:kwaad:

Aamache
18-01-2010, 20:48
ik ben 23 ja daar denk ik ook aan eens hij een betere heeft gevonden misschien dat wil ik mezelf besparen:traan1: Zou ik ook doen, misschien kan je t wel even aankijken maar je moet je gevoelens totaaaaal uitschakelen en dat is heel moeilijk. :o

smehel
18-01-2010, 20:49

Neem of trouw nooit met een man die knapper is dan jij zelf. :gniffel: denk je dan dat er echt geen mannen zijn die het wel menen hoe knap dat ze ook zijn :rolleyes:

Amabelle
18-01-2010, 20:50
Get over it.

smehel
18-01-2010, 20:50
Zou ik ook doen, misschien kan je t wel even aankijken maar je moet je gevoelens totaaaaal uitschakelen en dat is heel moeilijk. :o ja dat is wel heel moeilijk eens proberen he:confused:

Pagina's : [1] 2 3