Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Weet je wat ik niet snap...?

Kawtar88
18-01-2010, 20:15

[Marokko heeft massaal steun verleend aan Haiti, maar tijdens de aardbeving in Hoceima deden ze praktisch niks, echt walgelijk..] Snap jij het?

awayger
18-01-2010, 20:23
[Marokko heeft massaal steun verleend aan Haiti, maar tijdens de aardbeving in Hoceima deden ze praktisch niks, echt walgelijk..] Snap jij het? ahahahahah :D :D wullah dat dacht ik ook toen ik het nieuws las vanmorgen.:wow: :wow: :wow: :lekkerpuh :lekkerpuh maar ja wat kan ik zeggen, de koning wil alleen verdienen aan ons hij geeft niet echt om de mensen van het rif. daarom komen er allemaal die projecten die van al hoceima een hoerenhuis zullen maken, mijn lieve al hoceima:traan1::traan1::traan1:

Amina88
18-01-2010, 20:23
Het zijt zo.

Kawtar88
18-01-2010, 20:26
ahahahahah :D :D wullah dat dacht ik ook toen ik het nieuws las vanmorgen.:wow: :wow: :wow: :lekkerpuh :lekkerpuh maar ja wat kan ik zeggen, de koning wil alleen verdienen aan ons hij geeft niet echt om de mensen van het rif. daarom komen er allemaal die projecten die van al hoceima een hoerenhuis zullen maken, mijn lieve al hoceima:traan1::traan1::traan1: Pfff..

MESSENGER
18-01-2010, 20:29

Vreemd, heel vreemd ..

safsaf1
18-01-2010, 20:35
dat is heel vreemd echt:likje:

btata
18-01-2010, 20:36
ahahahahah :D :D wullah dat dacht ik ook toen ik het nieuws las vanmorgen.:wow: :wow: :lekkerpuh :lekkerpuh maar ja wat kan ik zeggen, de koning wil alleen verdienen aan ons hij geeft niet echt om de mensen van het rif. daarom komen er allemaal die projecten die van al hoceima een hoerenhuis zullen maken, mijn lieve al hoceima:traan1::traan1::traan1: Let aub op je worden je kent de regering van Marokko! :jammer:

Fresh_Girl
18-01-2010, 20:39
Ewa Niet Zo Negatief Doen:(

Wachtende
18-01-2010, 20:40
Ja, is inderdaad zo. Kijk maar naar de hulpverlening die alhoceima kreeg. Zo veel was dat niet. De koning doet alles voor zijn eigen status. Allah yehsen 3ouan. Maar goed, ik ben wel blij dat Haiti ook van Marokko hulp heeft gekregen. Als je ziet wat die mensen mee moeten maken. Mseken. :(

XxStrawberryxX
18-01-2010, 20:41
Ik heb wel te doen met die mensen...het zijn zware tijden. Alle hulp is dan ook welkom. Ik zit eerder met Griekenland -__-'' Economie is me naar mijn kop gestegen. Hate it.

-------
18-01-2010, 20:44
Mensen worden wakker

btata
18-01-2010, 20:44
Ja, is inderdaad zo. Kijk maar naar de hulpverlening die alhoceima kreeg. Zo veel was dat niet. De koning doet alles voor zijn eigen status. Allah yehsen 3ouan. Maar goed, ik ben wel blij dat Haiti ook van Marokko hulp heeft gekregen. Als je ziet wat die mensen mee moeten maken. Mseken. :( Marokkaanse regering.............:eek: :rolleyes: