Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Mannen: Zouden jullie serieus kunnen zijn met een dame die uitgaat

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

GroenOog20
18-01-2010, 19:32

Hoeveel Marokkaanse dames gaan tegenwoordig wel niet uit, op zoek naar een leuke vent. Want ja waarom ga je anders uit, ga me niet vertellen dat dit voor de muziek is. Je kunt thuis ook een feestje geven met muziek. Zijn er Marokkaanse mannen die een relatie kunnen beginnen met een dergelijke dame die op stap gaat en er lekker op los gaat.

Flippo
18-01-2010, 19:52
Hoeveel Marokkaanse dames gaan tegenwoordig wel niet uit, op zoek naar een leuke vent. Want ja waarom ga je anders uit, ga me niet vertellen dat dit voor de muziek is. Je kunt thuis ook een feestje geven met muziek. Zijn er Marokkaanse mannen die een relatie kunnen beginnen met een dergelijke dame die op stap gaat en er lekker op los gaat. Ligt eraan...... Als ze dronken was en onder invloed van drugs dan zeg ik ja. Ze was toen immers niet toerekeningsvatbaar!

adaragirl
18-01-2010, 19:55
Ligt eraan...... Als ze dronken was en onder invloed van drugs dan zeg ik ja. Ze was toen immers niet toerekeningsvatbaar! :D :D :D

GroenOog20
18-01-2010, 19:57
Een seksrelatie denk ik. Dat is ook een relatie. :hihi: Zolang jullie mannen er maar op los kunnen n.euken, dan hoor je jullie mannen niet klagen:moe:

Rebel666
18-01-2010, 19:58

Marokkaanse vrouwen die drinken, flirten, neukken en uitgaan, zijn niet te vertrouwen sletten, én Marokkaanse vrouwen die naar school gaan, vaak thuis zijn, hoofddoek dragen, zijn niet te vertrouwen sletten.

GroenOog20
18-01-2010, 19:58
Hangt er vanaf of die heks te vertrouwen is! Is een dame die uitgaat wel te vertrouwen, kans is klein. Dit geldt overigens ook voor de man

moOie_mOkerrr
18-01-2010, 19:59
Waarom niet? Zij gaan immers ook uit? Of zijn uitgegaan? Waarom zouden ZULKE mannen, dus ik spreek niet over mannen die thuis zitten, zo'n vrouw niet serieus nemen?

GroenOog20
18-01-2010, 20:01
Waarom niet? Zij gaan immers ook uit? Of zijn uitgegaan? Waarom zouden ZULKE mannen, dus ik spreek niet over mannen die thuis zitten, zo'n vrouw niet serieus nemen? Vraag dat aan de mannen

GroenOog20
18-01-2010, 20:01
De meeste wel ja. Mij niet gezien. :o Jij bent braaf yek:hihi:

GroenOog20
18-01-2010, 20:02
En hoe! :likje: Jammer dat je niet ouder bent:hihi:

moOie_mOkerrr
18-01-2010, 20:03
Vraag dat aan de mannen Dan krijg je vna die Gare antwoorden zoals "Ja, maar ik ben een man. En dan mag het!" En dan zeg ik: "Says who?" En dan zeggen zij: het is cultuur. Ik neem geen genoegen met dat antwoord. Dus ik dacht ik vraag 't aan een vrouwelijk persoon, wellicht dat jij mij meer kan vertellen.

Flippo
18-01-2010, 20:06
Hey dat cijfertje op mijn paspoort kan ik gewoon aanpassen met tipex hoor. Zeg het maar. :hihi: Michael Jackson is er ook zo integuind :hihi:

GroenOog20
18-01-2010, 20:07

Hey dat cijfertje op mijn paspoort kan ik gewoon aanpassen met tipex hoor. Zeg het maar. :hihi: Doe dat:hihi:

GroenOog20
18-01-2010, 20:09
Dan krijg je vna die Gare antwoorden zoals "Ja, maar ik ben een man. En dan mag het!" En dan zeg ik: "Says who?" En dan zeggen zij: het is cultuur. Ik neem geen genoegen met dat antwoord. Dus ik dacht ik vraag 't aan een vrouwelijk persoon, wellicht dat jij mij meer kan vertellen. Cultuur moeten ze niet in de war halen met het geloof. Gezien islamitische oogpunt mag een man net zo goed niet op stap gaan. Een man is niet meer dan een vrouw. Wellicht dat je een antwoord kunt verwachten als wij mannen zijn sterker dan vrouwen. Een vrouw is nu eenmaal zwak en daarmee kan van alles gebeuren. Ze kan bijvoorbeeld verkracht worden.

Amina88
18-01-2010, 20:10
Ik ga zelf ook wel eens uit. Ik ga zeer zeker wel voor muziek. Dansen is mijn uitlaatklep. Ik snap niet waarom ik dan niet betrouwbaar zou zijn.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11