Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Ik heb besloten om niet te trouwen.

Pagina's : [1] 2

GuitarPhreak
18-01-2010, 19:21

Gatverdamme, jakkes. Ik vertrouw het niet meer. De gedachte dat ik mijn leven, mijn ziel en lichaam met iemand moet delen die er misbruik van kan maken. Als er nou nog echte mannen en vrouwen bestonden, dan had ik zeker nog hoop. Maar nu? Deze tijd, waar véééééééél mensen totaal de weg kwijt zijn geraakt? Hoe? Je moet wel erg respectloos t.o.v. jezelf zijn als je trouwt door wanhoop, en niet omdat die persoon weet wat een huwelijk, liefde en zijn geloof inhoudt. Ik heb de hoop opgegeven dat ik iemand zal vinden die wel weet wat het huwelijk inhoudt. *zucht* Ja ja, mekteb enzo. Maar echt. Op dit moment ... :jammer: Ik word gewoon kotsmisselijk als ik zie waar de mannen en vrouwen in mijn omgeving mee bezig zijn.

mnl_oma
18-01-2010, 19:23
Don't worry, ik heb die gedachtes on a daily basis als ik om me heen kijk..maar ooit zul je noodgedwongen(door jezelf n.b.) trouwen. Maak er wat van, je hebt alles in eigen handen:kweetnie:

GuitarPhreak
18-01-2010, 19:24
Don't worry, ik heb die gedachtes on a daily basis als ik om me heen kijk..maar ooit zul je noodgedwongen(door jezelf n.b.) trouwen. Maak er wat van, je hebt alles in eigen handen:kweetnie: Oh gurl, als het in mijn handen lag... :jammer: Maar dit gaat uiteraard over de partner. Echt moeilijk, iemand vertrouwen in deze tijd ...

karim_be
18-01-2010, 19:29
Goed besluit.

mnl_oma
18-01-2010, 19:30

Oh gurl, als het in mijn handen lag... :jammer: Maar dit gaat uiteraard over de partner. Echt moeilijk, iemand vertrouwen in deze tijd ... Oh lieverd, je hebt het tegen de wantrouwigste vrouw op aarde, ooit zul je moeten trouwen.. Het ligt ook in je handen, en overigens, ondanks alles, ondanks dat ik in mijn omgeving alleen het slechte heb gezien weet ik zeker dat er goede mannen bestaan, niet heel veel, 1 op de 100000 of misschien minder maar it'll all be good, weet je, dat maakt het leven spannend, lekker ruzie, elkaar haten van tijd tot tijd, als alles prachtig en rustig is zou dat ook vervelen, dus ondanks dat het een trou du cul is, hij zal wel zijn goede kanten hebben. Gewoon dua doen dat je een weld enass toegewezen krijgt:hihi:

pursuit
18-01-2010, 19:32
Gatverdamme, jakkes. Ik vertrouw het niet meer. De gedachte dat ik mijn leven, mijn ziel en lichaam met iemand moet delen die er misbruik van kan maken. Als er nou nog echte mannen en vrouwen bestonden, dan had ik zeker nog hoop. Maar nu? Deze tijd, waar véééééééél mensen totaal de weg kwijt zijn geraakt? Hoe? Je moet wel erg respectloos t.o.v. jezelf zijn als je trouwt door wanhoop, en niet omdat die persoon weet wat een huwelijk, liefde en zijn geloof inhoudt. Ik heb de hoop opgegeven dat ik iemand zal vinden die wel weet wat het huwelijk inhoudt. *zucht* Ja ja, mekteb enzo. Maar echt. Op dit moment ... :jammer: Ik word gewoon kotsmisselijk als ik zie waar de mannen en vrouwen in mijn omgeving mee bezig zijn. Ik ken een list :o

GuitarPhreak
18-01-2010, 19:33
Oh lieverd, je hebt het tegen de wantrouwigste vrouw op aarde, ooit zul je moeten trouwen.. Het ligt ook in je handen, en overigens, ondanks alles, ondanks dat ik in mijn omgeving alleen het slechte heb gezien weet ik zeker dat er goede mannen bestaan, niet heel veel, 1 op de 100000 of misschien minder maar it'll all be good, weet je, dat maakt het leven spannend, lekker ruzie, elkaar haten van tijd tot tijd, als alles prachtig en rustig is zou dat ook vervelen, dus ondanks dat het een trou du cul is, hij zal wel zijn goede kanten hebben. Gewoon dua doen dat je een weld enass toegewezen krijgt:hihi: Dat is het probleem meid. Er zijn heeeeeeeel weinig goede mannen en vrouwen. Hoe groot is de kans dat ík en jij er 1 krijgen? Als ik hieraan denk, dan daalt mijn hoop tot below the zero. Maar je hebt gelijk. Gewoon du'aa doen en op Allah (swt) vertrouwen dat wij wel een goede man toegewezen krijgen.

GuitarPhreak
18-01-2010, 19:34
Ik ken een list :o Do tell.

mnl_oma
18-01-2010, 19:36
Dat is het probleem meid. Er zijn heeeeeeeel weinig goede mannen en vrouwen. Hoe groot is de kans dat ík en jij er 1 krijgen? Als ik hieraan denk, dan daalt mijn hoop tot below the zero. Maar je hebt gelijk. Gewoon du'aa doen en op Allah (swt) vertrouwen dat wij wel een goede man toegewezen krijgen. Een leven zonder hoop/geloof bestaat niet, anders you'd be dead by now. Insha'Allah komt het goed.

GuitarPhreak
18-01-2010, 19:41
Een leven zonder hoop/geloof bestaat niet, anders you'd be dead by now. Insha'Allah komt het goed. Klopt, je hebt gelijk. We zien wel. Ameen inshaAllah! :sjans: Wens jou het beste toe omaatje. :o Een hot opa ofzeu, haha.

AROUIGEAK
18-01-2010, 20:30
komt goed insch'allah .

Amina88
18-01-2010, 20:32
Komt goed meid.

pursuit
18-01-2010, 20:38

Do tell. It's the A -list, check it & check in nu het nog gaat:nijn: http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=3031781 U make me happy, me U:hadj:

Contigo020
18-01-2010, 20:40
Hoop houdt ons levende.

GuitarPhreak
18-01-2010, 20:45
Ameen dames.

Pagina's : [1] 2