Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Doe De Test, Ben Jij Onze Droomman????????????

Esmaa_
18-01-2010, 16:41

Waar een jongen aan MOET voldoen:D - Een goed hart/ geen hart of vaatziekte - Geen SOA - Knap - Niet te lang, niet KORT. - Gespierd, niet te. SIXPACK - Lichtgetint - Niet dik, niet dun - Lichte ogen, donker haar - Een normaal kapsel - Apart, op een goede manier - Enthousiast - Spontaan - Als jij ophangt, moet hij terugbellen - Hij moet niet bij je plakken - Hij moet niet te afstandelijk zijn - Hij mag ervaring hebben in bed - Geen eigendunk, niet te veel zelfvertrouwen - Hij moet het rustig aandoen - Lief zijn - Goed kunnen opschieten met LAYLA’S VADER - Hij moet een toekomst hebben - Niet kinderachtig zijn, maar niet te serieus - Grappig zijn, maar niet grappiger dan wij - Sociaal met jou - Verzorgd zijn/ hygiënisch - Cadeautjes kopen - Niet te veel vrouwelijke vriendinnen (het liefst géén) - Geen aso- ouders (familie flodder) - Hij moet reislustig zijn - Hij moet betalen, niet voor alles - Hij moet met mijn vriendinnen kunnen opschieten - Hij moet leuke, knappe, lieve vrienden hebben - Geen kakker. - Halfbloedje, zo niet dan moet je vet knap zijn - HIJ MOET JE VERTROUWEN. - EN HIJ MOET OOK TE VERTOUWEN ZIJN - Niet agressief zijn, alleen om jou te beschermen - Hij moet niet jaloers zijn, maar ook niet denken het boeit me toch niet - Hij moet niet ijdel zijn - Hij moet niet denken dat ie kan zingen, als ie niet kan zingen - Hij mag piercings en tatoes, zolang ze mooi zijn en niet op vreemde plaatsen - Hij moet sportief zijn - Hij mag niet uit, tenzij ik erbij ben - Hij moet niet teveel dromen hebben - Doorzettingsvermogen - Goed kunnen op schieten met de mafia famillie van Kai - Hij moet niet denken dat hij slimmer is met zijn mbo diploma - Niet teveel kapsones - Moet ritmegevoel hebben - NIET BEHAARD ZIJN, oftewel haar op de juiste plaats. - Hij mag niet te verwijfd zijn. PM MIJ :D

mijn_liefste
18-01-2010, 16:44
droom verder