Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Als je vriend tegen je zegt dat hij van je houdt in het bijzijn van anderen?

Pagina's : [1] 2 3 4

Prinsesje_N
18-01-2010, 15:56

Dus hij zegt dat hij van je houdt als hij met zijn vrienden is? Hoe moet je dat dan opvatten? - Het is menens en hij houdt oprecht van je en schaamt zich hier niet voor. - Hij schept op naast zijn vrienden en laat zien dat hij een meisje heeft? - Of hij zegt het om daarna met zijn vrienden jou uit te lachen? Of geen van de 3? Ik vind het maar raar dat hij in het bijzijn van zijn vrienden zegt dat ie van me houdt aan de telefoon. Ik dacht dat jongens niet zo waren en dat ze zich altijd stoer voordeden als ze met hun vrienden zijn? Hij zei me gisteravond: 'Dat ik tegen je zeg dat ik van je hou als ik met mijn vrienden ben, zegt al genoeg toch?'

Amina88
18-01-2010, 16:00
Is dat zijn manier om het te bewijzen? Waardeloos.

verdwaalde
18-01-2010, 16:01
Dan houdt hij echt van je

Flippo
18-01-2010, 16:02
Jij hebt echt te maken met een Psychopaat!! Pas a.u.b. op jezelf want dit is geen normaal gedrag voor een man!

m0cr0Chicka
18-01-2010, 16:02

Ik denk optie 1. Jongens laten niet snel blijken dat ze een meisje leuk vinden, dus als ze dat wel doen is het menens:D

GwoonM
18-01-2010, 16:03
Een man zegt niet zomaar ik hou van je tenzij je het uitstraalt dat ej het graag wilt horen..

yassinjeweetzel
18-01-2010, 16:03
Tfoe... bij Marokkaanse dikkertjes is het nooit goed genoeg.

Prinsesje_N
18-01-2010, 16:04
Is dat zijn manier om het te bewijzen? Waardeloos. Waar zie jij mij zeggen dat het zijn manier van bewijzen is? Hij doet veel voor mij en is goed voor mij. Maar hij heeft nog nooit in het bijzijn van een ander tegen mij gezegd dat ie van me houdt. Dus toen hij gister in de auto zat en gebeld had dacht ik huh? Dit zeg je niet zomaar naast je vriend.. Pff ik twijfel..

Nashat_Dima
trap niet in

Al3ayla_
Ik denk dat hij van je houdt.. :) Mijn geliefde zegt het zelfs in het bijzijn van zijn vrienden.. :rolleyes:

Mar0ekkaas
18-01-2010, 16:05
Waarom zou hij uberhaubt zoiets moeten zeggen in het bijzijn van zn vrienden, nee sorry ik zou me doodschamen, hij hoeft niets te bewijzen tegenover zn vrienden. Zijn woord aan mij geven vind ik al genoeg.

Prinsesje_N
18-01-2010, 16:06
Dan houdt hij echt van je Nou ik weet dat hij van me houdt maar het verbaast me alleen waarom hij dit naast 1 van zijn matties zou zeggen. Vooral omdat ik altijd al heb gedacht dat hij dat soort persoon is die nooit maar dan ook nooit een koosnaampje zou geven als hij met zijn vrienden is.. Laatstaan 'ik hou van je liefie'

Prinsesje_N
18-01-2010, 16:07

Jij hebt echt te maken met een Psychopaat!! Pas a.u.b. op jezelf want dit is geen normaal gedrag voor een man! :jammer: Dat dacht ik dus ook! Ik zie mijn broers echt niet voor me dat ze naast hun matties zeggen dat ze van hun meisje houden? Het staat zo raar..

_SpaanseVlieg_
18-01-2010, 16:07
terwijl die dat zegt knipoogt hij naar al zijn vrienden

Al3ayla_
18-01-2010, 16:08
Waarom zou hij uberhaubt zoiets moeten zeggen in het bijzijn van zn vrienden, nee sorry ik zou me doodschamen, hij hoeft niets te bewijzen tegenover zn vrienden. Zijn woord aan mij geven vind ik al genoeg. Haha, ik heb het 1 keer meegemaakt. We waren ergens wat gaan eten, zijn vriend was er ook bij. Hij gaf me een kus op me wang en zei: 'Ik hou van je schat' Zijn vriend was soort van stomverbaasd, van.. huh, jij dit zeggen. :maf:

Pagina's : [1] 2 3 4