Bekijk volle/desktop versie : 300 á 600 euro per week!



18-01-2010, 13:38

Business School



Nieuw geopend Sales & Promotie in centrum van Arhnem.

Wij zijn opzoek naar enthousiaste vertegenwoordigers voor in de Sales & Promotie en eventueel business-partner met veel mogelijkheden!


Wij vragen
Die bereid zijn om hard te werken aan hun toekomst!



Wij bieden
doorgroei mogelijkheden nationaal zowel als internationaal en training tot manager-owner.



Geen specifieke ervaring vereist!


U kunt ons contacteren via de mail of per PM. Graag uw naam en nummer voor verdere contact.





Mvg,
NewLegends

18-01-2010, 13:45



Citaat door NewLegends:

Business School



Nieuw geopend Sales & Promotie in centrum van Arhnem.

Wij zijn opzoek naar enthousiaste vertegenwoordigers voor in de Sales & Promotie en eventueel business-partner met veel mogelijkheden!


Wij vragen
Die bereid zijn om hard te werken aan hun toekomst!



Wij bieden
doorgroei mogelijkheden nationaal zowel als internationaal en training tot manager-owner.



Geen specifieke ervaring vereist!


U kunt ons contacteren via de mail of per PM. Graag uw naam en nummer voor verdere contact.





Mvg,
NewLegends


Je bent volgens mij al de derde die met dit, of een soortgelijk, verhaal komt. En hoeveel geld moet je inleggen? Om welke producten gaat het?

18-01-2010, 13:54
Bedankt voor uw reactie. Het is een nieuwe vestiging in Arnhem, pas geopend. Marketing blijft voortdurend bezig in business world.

Als u interesse heeft, kan u me pmen of mailen met uw naam en nummer.

Mvg,
New Legends

18-01-2010, 19:35
Is het achter een bureautje of moet je de straat op?

18-01-2010, 19:41



Citaat door NewLegends:
Bedankt voor uw reactie. Het is een nieuwe vestiging in Arnhem, pas geopend. Marketing blijft voortdurend bezig in business world.

Als u interesse heeft, kan u me pmen of mailen met uw naam en nummer.

Mvg,
New Legends


Marketing? Daar heb je gewoon opgeleide mensen voor uit het normale circuit. Maar geef eens een link naar het bedrijf? Als legitiem bedrijf, met een nieuwe vestiging, kan dat geen enkel probleem zijn.

18-01-2010, 21:46

Citaat door Globi:
Marketing? Daar heb je gewoon opgeleide mensen voor uit het normale circuit. Maar geef eens een link naar het bedrijf? Als legitiem bedrijf, met een nieuwe vestiging, kan dat geen enkel probleem zijn.


18-01-2010, 21:50

Citaat door PeaceAndCulture:


En nu wachten op een echt antwoord

18-01-2010, 23:16
Hmm, klinkt raar..

18-01-2010, 23:23
Het is een beetje een vage aanbod. Wat moet je bv doen?

18-01-2010, 23:31
300 a 600 euro per week.. klinkt leuk.. maar niks over de job zelf ? ok ..

en aan het einde van de regenboog zit een pot met goud ?

19-01-2010, 13:38
Is gewoon deur aan deur verkoop.
Direct Marketing noemen ze dit.

22-02-2010, 14:44
volgens mij krijg je ook geld op basis van wat je verkoopt, er is geen zekerheid. stel je bent er niet goed in kan je die 300 tot 600 per week vergeten

belazerij!

10-04-2010, 01:00


.


[ als je vragen hebt, pm me dan]

12-04-2010, 12:01
deur aan deur verkoop is dat. face to face heet dat en er is inderdaad geen zekerheid dat je gaat verdienen wat ze zeggen. De hele dag mensen lastig vallen en dan nog maar zien of je gaat verdienen wat ze zeggen.