Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Marokko.nl bied schaamhaar aan!

Belthazor
18-01-2010, 14:13

Transhair biedt u de oplossing! Heel simpel gezegd halen we bij een haartransplantatie een goed werkend haarzakje op een goed behaarde plaats weg en brengen we die op een minder goed behaarde plaats weer aan Dus in plaats van gewoon haar heb ik dan schaamhaar op mijn hoofd? Zo’n getransplanteerd haarzakje blijft gewoon haren produceren en de kans dat het daar ooit mee stopt is nihil. De haarzakjes die we transplanteren komen namelijk uit de zogenaamde haarkrans. Die maakt deel uit van de permanente lichaamsbeharing, die normaal levenslang behouden blijft. De haarzakjes uit de haarkrans zijn namelijk ongevoelig voor het hormoon dihydrotestosteron (DHT), dat haarzakjes vroegtijdig doet afsterven. :maf: Verdomme! Het groeien van haar uit bijvoorbeeld je benen is ontzettend langzaam! Kappers bezoekjes kan ik dan ook vergeten. Waar willen deze domme achterlijke mensen haarzakjes vandaan halen? http://www.transhair.nl/haartransplantatie/transhair-haartransplantatie.html?gclid=CIzJ4IzzrZ8CFaBb4wod aEVR1g Dankje Marokko.nl voor het aanbieden van schaamhaar op mijn hoofd.