Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Hoe belangrijk is reputatie voor je?

Pagina's : [1] 2

batata2009
18-01-2010, 12:11

Zoals de titel het al zegt eigenlijk..Hoe belangrijk is je reputatie nu voor je? Vind je het belangrijk wat anderen denken over je? Of heb je meer zoiets van screw them,zolang ik maar weet dat ik goed bezig ben it's all good? En aan de andere kant ga jij zelf af op iemands reputatie? Ik bedoel daarmee dat je bv eerst kijkt wat voor een reputatie iemand heeft en daarna spreekt met die persoon ofzo,of kan dit je helemaal niks schelen?

_SpaanseVlieg_
18-01-2010, 12:12
Of heb je meer zoiets van screw them,zolang ik maar weet dat ik goed bezig ben it's all good? Zo iets ja.

Atta
18-01-2010, 12:13
Voor sommige is mijn reputatie belangrijk voor de andere.. don't care

PareltJe_Nr1
18-01-2010, 12:22
Tarr gasten die zich druk maken om wat anderen van zich vinden.. sporen niet helemaal.. Fuck dat allemaal.. Leef je leven en laat leven

Amina88
18-01-2010, 12:23

Maak me meer zorgen om mijn reputatie bij Allah.

Atta
18-01-2010, 12:23
Tarr gasten die zich druk maken om wat anderen van zich vinden.. sporen niet helemaal.. Fuck dat allemaal.. Leef je leven en laat leven Ik vind het wel degelijk belangrijk hoe mijn ouders en mijn familie over mij denken.

Kom-eens
18-01-2010, 12:24
Nou een beetje wel, maar niet bij iedereen.

Fitzbuster
18-01-2010, 12:25
kan me echt geen reet schelen, ben blij met wat ik doe, hoe ik ben en hoe ik eruit zie.

PareltJe_Nr1
18-01-2010, 12:26
Ik vind het wel degelijk belangrijk hoe mijn ouders en mijn familie over mij denken. Dat is standaard.. Kheb het over andere.. mensen uit je omgeving enz

1_1_2
18-01-2010, 12:26
Zoals de titel het al zegt eigenlijk..Hoe belangrijk is je reputatie nu voor je? Vind je het belangrijk wat anderen denken over je? Of heb je meer zoiets van screw them,zolang ik maar weet dat ik goed bezig ben it's all good? En aan de andere kant ga jij zelf af op iemands reputatie? Ik bedoel daarmee dat je bv eerst kijkt wat voor een reputatie iemand heeft en daarna spreekt met die persoon ofzo,of kan dit je helemaal niks schelen? Ik zelf heb momenteel zoiets van I don't care how people think about me. Uiteindelijk moet je weten en beseffen dat mensen altijd zullen praten of dit negatief of positief is terzijde gelaten. Mensen blijven praten. De ene keer is het positief maar geloof mij, als het te vaak positief is dan krijg je te maken met afgunst.M.a.w er wordt dan negatief over je gesproken. aan de andere kant is er toch wel een stemmetje in mijn hoofd dat toch wel aan bepaalde mensen denkt. Conclusie, ik denk enkel bij bepaalde mensen fuck them. Familie leden en dergelijke, zij boeien mij wel. Is iemands reputatie wel belangrijk? Aan de ene kant wel, maar je moet wel alert blijven. Mensen kunnen praten vooral nietsgunners.

Atta
18-01-2010, 12:27
Dat is standaard.. Kheb het over andere.. mensen uit je omgeving enz Voor sommige niet. En tja omgeving.. ik heb er sowieso niet veel mee.

PareltJe_Nr1
18-01-2010, 12:30
Voor sommige niet. En tja omgeving.. ik heb er sowieso niet veel mee. Maar daarom zeg ik ook, leef j leven en laat anderen leven.. boeiend wat anderen vinden zolang jij maar zelf beter weeet

MSHIQI
18-01-2010, 12:32

Very important.. Mij zul je niet zien met een wijf waar slecht over gepraat wordt, je wordt er automatisch mee besmet zeggen ze. Bekrompen, maar goed.

bassira
18-01-2010, 12:33
Ik vind het wel degelijk belangrijk hoe mijn ouders en mijn familie over mij denken. Mee eens..

Jasmine_Elktibi
18-01-2010, 12:36
pfff kan me NIETS schelen al hamdoulilah wat mij kan schelen is Of ik Allah tevreden maak enof hem teleurstel amma mensen praten zowiezo .... al ben je 100 procent goed ze zoeken iets fouts aan je om zichzelf psygisch in orde te voelen :) screw them ! mijn ouders en familie schelen me wel

Pagina's : [1] 2