Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Is teveel Liefde geven wel goed.? of slecht?

batata2009
18-01-2010, 11:51

Vinden jullie dat teveel liefde schadelijk kan zijn, want dan zie je haar of hem en niks anders. Wat vinden jullie ervan?? Het is slecht voor jezelf . Als je je eigen totaal wegcijfert voor een ander. Dit kan trouwens in de liefde zijn, of bij een vriendschap of gewoon in je familiekring. Je leven moet nooit alleen maar om een bepaald persoon draaien, je moet ook nog aan je eigen denken. de persoon die de liefde krijgt kan zich ook benauwd voelen door te veel aandacht, maar ik denk dat dat geheel persoonlijk is. De een vindt het geweldig terwijl de ander dan weer zoiets heeft van, oke mag ik ook een beetje ademen? Dus het ligt er maar aan hoe die persoon is. Nou jullie meningen, Kom Op :)

Boutaiina18
18-01-2010, 11:56
ik denk niet dat je dat als een gewoonte moet beginnen te beschouwen. want als je die persoon ff een dagje minder aandacht geeft , gaat hij/zij meteen denken dat er iets mis is.

_SpaanseVlieg_
18-01-2010, 11:58
als je je zelf geen liefde kan geven kan je dat ook niet aan iemand anders

batata2009
18-01-2010, 11:59
ik denk niet dat je dat als een gewoonte moet beginnen te beschouwen. want als je die persoon ff een dagje minder aandacht geeft , gaat hij/zij meteen denken dat er iets mis is. Kortom, het is dus de één of het ander!

discussie
18-01-2010, 12:02

ik denk niet dat je dat als een gewoonte moet beginnen te beschouwen. want als je die persoon ff een dagje minder aandacht geeft , gaat hij/zij meteen denken dat er iets mis is. Klopt..en niet alleen om dat. Maar het zou mij zeker benauwd geven.. Sowieso wil ik dat niet van mijn man..dat hij mij het gevoel geeft dat er niemand anders op de wereld is..ik hou absoluut niet van plakkende mannen je moet elkaar ruimte geven..want je zit al tevaak (als je getrouwd bent) in een ruimte.. En liefde voor elkaar moet wel zoet blijven..