Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Vriendschap aan de andere kant?

Pagina's : [1] 2

batata2009
18-01-2010, 11:29

Hoe zou jij omgaan met een hechte vriendschap tussen jouw vriend/vriendin die hij/zij heeft met het tegenovergestelde geslacht? Vb. je hebt een vriendin die een hele hechte vriendschap heeft met iemand van het mannelijk geslacht. Hoe zou jij hiermee omgaan? Zou er jaloezie heersen, of vind jij het niet erg?

MSHIQI
18-01-2010, 11:31
Serious? :rolleyes: I don't care! Cauz I don't believe in friendships with the opposite siexe.

Just_Khalid
18-01-2010, 11:32
Al had ze er 10 vrienden, wat kan mij het schelen. Het is je “vriendin” niet je vrouw. Trouwen doe je er toch niet mee.

7oesnie
18-01-2010, 11:33
Onacceptabel! Niet vanwege jaloezie, maar puur omdat dit niet kan.

Just_Khalid
18-01-2010, 11:34

Onacceptabel! Niet vanwege jaloezie, maar puur omdat dit niet kan. Hoezo kan dat niet?

7oesnie
18-01-2010, 11:36
Hoezo kan dat niet? Thjaa om maar een makkelijk antwoord te geven, Shaytan komt er tussen. Of je het wilt of niet

aardappeltje19
18-01-2010, 11:37
Hoe zou jij omgaan met een hechte vriendschap tussen jouw vriend/vriendin die hij/zij heeft met het tegenovergestelde geslacht? Vb. je hebt een vriendin die een hele hechte vriendschap heeft met iemand van het mannelijk geslacht. Hoe zou jij hiermee omgaan? Zou er jaloezie heersen, of vind jij het niet erg? Salaam oe aleikoem Batata:o ontopic: Ik zou het niet zo erg vinden denk ik.. tenzij er meer dingen bij komen kijken waardoor Hij nauwelijks tijd voor mij heeft..

Just_Khalid
18-01-2010, 11:38
Thjaa om maar een makkelijk antwoord te geven, Shaytan komt er tussen. Of je het wilt of niet Maar een vriendin nemen daar is geen shaytan tussen? Alsof een vriendin halal is

batata2009
18-01-2010, 11:38
Salaam oe aleikoem Batata:o ontopic: Ik zou het niet zo erg vinden denk ik.. tenzij er meer dingen bij komen kijken waardoor Hij nauwelijks tijd voor mij heeft.. Long time no speak. Hoe is het met U?

aardappeltje19
18-01-2010, 11:39
Just_Khalid heeft gelijk, een relatie is in de islam haram,, Dus mocht het gaan over man en vrouw ( MET zoezija) dan zou ik het NIET accepteren dat hij een vriendin heeft of dergelijke, dat zou hij ook van mij niet leuk vinden denk ik..;)

aardappeltje19
18-01-2010, 11:40
Long time no speak. Hoe is het met U? jaah:eek: waar was je..? Elhamdoelilah en hoe is het met jou? (zeg maar jij. anders voel ik me zo oud:o )

Sundous
18-01-2010, 11:41
Ik geloof niet echt in een vriendschap tussen man en vrouw, ik zal altijd denken dat er meer kan gebeuren.. Dus nee, ik zou het echt niet accepteren..

His-Love
18-01-2010, 11:42

ik zou het niet waarderen als mijn man een vriendschap zou onderhouden met een andere vrouw. (en dat is nog zwak uitgedrukt) Vriendschap tussen een man/vrouw is nou eenmaal niet altijd van lange duur. op een gegeven moment doet shaytaan zijn werk, en zit je met de brokken.

7oesnie
18-01-2010, 11:43
Maar een vriendin nemen daar is geen shaytan tussen? Alsof een vriendin halal is Ben ik met je eens! Maar laten we het ff anders stellen, Je bent getrouwd en je man of vrouw heeft een hechte band met een ander ..... Kan gewoon niet. En laten we nu ff eerlijk zijn. Denk dat er maar heel weinig zijn die dit accepteren. Ik doe het iniedergeval niet.

prins
18-01-2010, 11:43
Al had ze er 10 vrienden, wat kan mij het schelen. Het is je “vriendin” niet je vrouw. Trouwen doe je er toch niet mee. DIt vind ik dus ook. Is het iemand met wie je trouwt die dus al bij je ouders is geweest en al, dan vind ik het niet kunnen. En als hij gezond is dan moet hij zoiets ook niet goedkeuren.

Pagina's : [1] 2