Bekijk volle/desktop versie : De Perfecte Man/vrouw Voor Jou.



Pagina's : 1 2 3 4 5 [6] 7

20-01-2010, 17:18

Citaat door Sofiaaatje:
Lachen zonder reden is een vorm van onbeleefdheid.


Heeft het gniffelen je onzekerheid aangetast? Vervelend voor je.

20-01-2010, 17:19



Citaat door Elmakteb:
Heeft het gniffelen je onzekerheid aangetast? Vervelend voor je.

Yous wish.

20-01-2010, 17:21

Citaat door jaouadovic:
haha kinderachtig, het gaat ten eerste niet om mij maar om mijn kontgevende vrouw, als een vrouw zichzelf wast is er geen probleem, maar fuck it niet meer reageren op mij

Ik reageer :

- wanneer
- hoe
- waar ik wil

Je bent best wel vies; anale sex is niet alleen haram maar compleet nutteloos. Als je christen bent: anale sex is dan ook uit den boze, je mag namelijk enkel sexen om kinderen te "maken".

20-01-2010, 17:24

Citaat door jaouadovic:
alleen sex om kinderen te maken, hahaha jij gaat elke dag bukken voor je man als je weet wat sex inhoudt, met je dikke hamburger tussen je benen, denk je je man neukt je alleen als hij kinderen wilt, hij neukt je behaarde Big Mac omdat hij horny is

Ik ben moslima; mijn vriend en dus inshallah mijn toekomstige man is ook moslim, dus wij zullen sexen uit lust, liefde, geilheid en niet alleen om kinderen te krijgen.

En anaal is en blijft haraam of je nu gehuwd of ongehuwd bent!

20-01-2010, 17:28



Citaat door jaouadovic:
Ik ga jou man worden, beloof me wel dat je jezelf niet ontmaagd met je vingers he? heb een beetje geduld! Dan komt mijn marokkaanse volbloed jou big mac eventjes uitwonen


Ik wil in geen miljoen jaar ontmaagd worden door een viespeuk die graag langs achter "pakt". Dan steek ik liever tien tampons in mijn poesje dan jouw vies pietje.

20-01-2010, 17:31

Citaat door jaouadovic:
ik ben een hopeloze anaal-gefixeerde lelijke drol, wil je met me daten?


Nee, ik date niet met trollen.

20-01-2010, 17:42

Citaat door Sofiaaatje:
Yous wish.


Realiteit.

20-01-2010, 17:43

Citaat door Elmakteb:
Realiteit.

Ik begon je bijna te missen, kieken.

20-01-2010, 17:49

Citaat door Sofiaaatje:
Ik begon je bijna te missen, kieken.


Denk je dat marokko.nl mijn leven is ofzo?

20-01-2010, 17:55

Citaat door Elmakteb:
Denk je dat marokko.nl mijn leven is ofzo?

Ik ben daar zelfs zeker van.

20-01-2010, 17:57

Citaat door Sofiaaatje:
Ik ben daar zelfs zeker van.



Volgens mij heb jij nog heel wat topis te onderhouden?

20-01-2010, 18:01

Citaat door Elmakteb:
Volgens mij heb jij nog heel wat topis te onderhouden?


Waarom reageer je niet meer in mijn topics? Ik vind jouw reacties best wel uitdagen hoor.

20-01-2010, 18:06


- moslim
- marokkaan
- berber
- wonend in België
- lang
- stoer
- lief
- slim
- goede baan
- houdt van kinderen

20-01-2010, 18:13

Citaat door Sofiaaatje:
Waarom reageer je niet meer in mijn topics? Ik vind jouw reacties best wel uitdagen hoor.



Niet meer? Ik heb één keer in jouw topic gereageerd, waarin ik je uiteraard op je plekje heb gezet, en nou blijf je plakken. Overal waar ik actief ben, moet je me citeren. Ik vind het niet zo erg hoor, ik ervaar dit als een zeer kostelijk vermaak.

20-01-2010, 18:22

Citaat door Elmakteb:
Niet meer? Ik heb één keer in jouw topic gereageerd, waarin ik je uiteraard op je plekje heb gezet, en nou blijf je plakken. Overal waar ik actief ben, moet je me citeren. Ik vind het niet zo erg hoor, ik ervaar dit als een zeer kostelijk vermaak.

Zo herinner ik het me niet.

Trouwens, wat is er nu weer mis met "citeren" is dat een eer ofzo? Het is gewoon praktisch om te kunnen volgen. Voel je dus vooral niet virtueek populair.

Ik heb zelf trouwens zelf het gevoel dat je plakt. Eerlijk waar.

Pagina's : 1 2 3 4 5 [6] 7