Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Geen hoofddoek, dus losbandig..

Pagina's : [1] 2 3 4 5

Machiavelia
18-01-2010, 10:25

Dat is wat veel Marokkaanse mensen denken.. En zodra je zonder hoofddoek begint te praten over de Islaam, dan word je gelijk de mond gesnoerd want je moet maar eens eerst hoofddoek gaan dragen voor je je mond opendoet daarover.. Ik snap dat niet, waarom oordelen mensen zo op deze manier? Hoofddoek is toch iets wat je doet voor Allah swt niet voor de mensen. Hoe denken jullie erover?

ladymocro16
18-01-2010, 10:50
helemaaal metje eeens

Wendy2009
18-01-2010, 10:53
Ik vind dat je gelijk hebt, mensen mogen niet over jou oordelen, dat mag alleen Allah swt. Maar ik vraag me wel af, waarom zou je geen hoofddoek (willen) dragen? Deze vraag is absoluut niet aanvallend bedoeld, gewoon uit oprechte interesse!

Machiavelia
18-01-2010, 10:55
Ik vind dat je gelijk hebt, mensen mogen niet over jou oordelen, dat mag alleen Allah swt. Maar ik vraag me wel af, waarom zou je geen hoofddoek (willen) dragen? Deze vraag is absoluut niet aanvallend bedoeld, gewoon uit oprechte interesse! No problem, ik wil em wel dragen. Dat is niet het punt, just need het duwtje in men rug. (niet van een man ofzo :moe: )

em0ti0ns_
18-01-2010, 11:01

Dat is wat veel Marokkaanse mensen denken.. En zodra je zonder hoofddoek begint te praten over de Islaam, dan word je gelijk de mond gesnoerd want je moet maar eens eerst hoofddoek gaan dragen voor je je mond opendoet daarover.. Ik snap dat niet, waarom oordelen mensen zo op deze manier? Hoofddoek is toch iets wat je doet voor Allah swt niet voor de mensen. Hoe denken jullie erover? Natuurlijk mag niemand over je oordelen, maar hijaab is wel een van de belangrijkste plichten voor een vrouw dus ik zou er maar goud over nadenken:o

pursuit
18-01-2010, 11:04
dammmm this Maandagmorgen & je gaat nu al pandora's box openen :maf2:

Machiavelia
18-01-2010, 11:06
Natuurlijk mag niemand over je oordelen, maar hijaab is wel een van de belangrijkste plichten voor een vrouw dus ik zou er maar goud over nadenken:o Een van de belangrijkste plichten idd.. Insha Allah

Machiavelia
18-01-2010, 11:07
dammmm this Maandagmorgen & je gaat nu al pandora's box openen :maf2: Just to wake you up a bit ;)

Just_Khalid
18-01-2010, 11:18
De Hijab alleen maakt je geen goede vrouw in mijn ogen. Het is “een combinatie van”, en de hijab is daar een onderdeel van. Maar eerlijk is eerlijk, een hijabloze, vol geplamuurde halfgeklede vrouw neem je toch niet serieus als ze ineens ‘preken’ gaat geven?

Machiavelia
18-01-2010, 11:19
De Hijab alleen maakt je geen goede vrouw in mijn ogen. Het is “een combinatie van”, en de hijab is daar een onderdeel van. Maar eerlijk is eerlijk, een hijabloze, vol geplamuurde halfgeklede vrouw neem je toch niet serieus als ze ineens ‘preken’ gaat geven? Ja okee..zo ook een hijaab dragende strak geklede geplamuurde vrouw? Maar gewoon iemand die er normaal uitziet zonder hijaab.. Geen halfgeklede clown dus.

Just_Khalid
18-01-2010, 11:24
Ja okee..zo ook een hijaab dragende strak geklede geplamuurde vrouw? Maar gewoon iemand die er normaal uitziet zonder hijaab.. Geen halfgeklede clown dus. Zinloze vraag, ik had het over een hijab , niet over een hoofddoek. De hijab is meer dan alleen je haren bedekken. In principe is de waarheid gewoon de waarheid. Of het nu wordt gezegd door een halfnaakte vrouw of bedekte vrouw. Iedereen moet die waarheid accepteren.

pursuit
18-01-2010, 11:26
Just to wake you up a bit ;) I'm awake.... Anyway this your funeral... Goodluck

Machiavelia
18-01-2010, 12:22

I'm awake.... Anyway this your funeral... Goodluck My funeral :confused:

Just_Hannah
18-01-2010, 12:24
Zinloze vraag, ik had het over een hijab , niet over een hoofddoek. De hijab is meer dan alleen je haren bedekken. In principe is de waarheid gewoon de waarheid. Of het nu wordt gezegd door een halfnaakte vrouw of bedekte vrouw. Iedereen moet die waarheid accepteren. Hijaab=hoofddoek

helegrotekont
18-01-2010, 12:25
Hoofddoekies zijn scheinheiliger dan zonder hoofdoekken ik droeg hem maar was niet echt heilig bezig daarom heb ik hem afgedaan..

Pagina's : [1] 2 3 4 5