Bekijk volle/desktop versie : Waar ligt jouw grens???? >>>> Kuisheid & Liefde



Pagina's : [1] 2

18-01-2010, 09:19
Voor de dames die nu niet in een huwelijk of verloving verkeren.

Kuisheid komt vaak ook aan de orde wanneer men het heeft over de liefde.

De waarde die je hecht aan "kuisheid" bepaalt naar mijn optiek de wijze waarop je met liefdesgevoelens omgaat.

Hoe ver zou jij gaan om een man duidelijk te maken dat jij hem leuk vindt? Wat zijn je principes/grenzen in de liefde? Wat versta jij onder kuisheid?

18-01-2010, 09:26


Hij moet ook mij duidelijk maken dat hij om me geeft en mij wil, zolang hij die stapt niet neemt zou ik NOOIT mezelf verlagen en hem laten merken dat IK digene ben die hem wil.
de eerste stap moet echt van hem komen

ik wil mijn aanstaande incha allah recht in zn ogen willen aankijken mocht hij mij vragen of hij de eerste is die aan mij naakt ziet, en heeft aangeraakt

18-01-2010, 09:28

Citaat door Respectvol_25:
Voor de dames die nu niet in een huwelijk of verloving verkeren.

Kuisheid komt vaak ook aan de orde wanneer men het heeft over de liefde.

De waarde die je hecht aan "kuisheid" bepaalt naar mijn optiek de wijze waarop je met liefdesgevoelens omgaat.

Hoe ver zou jij gaan om een man duidelijk te maken dat jij hem leuk vindt? Wat zijn je principes/grenzen in de liefde? Wat versta jij onder kuisheid?

ik zou never nooit aan een man me gevoelens vertellen of uiten hoe leuk ik hem ook vind.tenzij hij het zelfde voelt en eerder er mee komt en dat ik 100%weet dat hij het meent dan zou ik het misschien overwegen om het tezeggen

18-01-2010, 09:31

Citaat door radiyah03:
Hij moet ook mij duidelijk maken dat hij om me geeft en mij wil, zolang hij die stapt niet neemt zou ik NOOIT mezelf verlagen en hem laten merken dat IK digene ben die hem wil.
de eerste stap moet echt van hem komen

ik wil mijn aanstaande incha allah recht in zn ogen willen aankijken mocht hij mij vragen of hij de eerste is die aan mij naakt ziet, en heeft aangeraakt



Je wilt een man die dus in feite maagd is?

Hoe oud ben je?

Stel je voor dat hij je niet aanspreekt, omdat hij niet weet of je wel aangesproken wilt worden?

18-01-2010, 09:32



Citaat door radiyah03:
Hij moet ook mij duidelijk maken dat hij om me geeft en mij wil, zolang hij die stapt niet neemt zou ik NOOIT mezelf verlagen en hem laten merken dat IK digene ben die hem wil.
de eerste stap moet echt van hem komen

ik wil mijn aanstaande incha allah recht in zn ogen willen aankijken mocht hij mij vragen of hij de eerste is die aan mij naakt ziet, en heeft aangeraakt
Wat een liefde als de man de vraag stelt: schat, ben ik de eerste die je in je blootje ziet?

18-01-2010, 09:32

Citaat door saida74:
ik zou never nooit aan een man me gevoelens vertellen of uiten hoe leuk ik hem ook vind.tenzij hij het zelfde voelt en eerder er mee komt en dat ik 100%weet dat hij het meent dan zou ik het misschien overwegen om het tezeggen



Hoe weet je dat hij het 100% meent?

18-01-2010, 09:33

Citaat door Mnyrtarella:
Wat een liefde als de man de vraag stelt: schat, ben ik de eerste die je in je blootje ziet?




18-01-2010, 09:34

Citaat door Respectvol_25:
Hoe weet je dat hij het 100% meent?

dat zal ik nooit kunnen weten,daarom zeg ik ook dan overweg ik het MISSCHIEN te zeggen

18-01-2010, 09:35

Citaat door Mnyrtarella:
Wat een liefde als de man de vraag stelt: schat, ben ik de eerste die je in je blootje ziet?







De cavemen Marokkaan zou dat echt zeggen.

18-01-2010, 09:38

Citaat door radiyah03:
Hij moet ook mij duidelijk maken dat hij om me geeft en mij wil, zolang hij die stapt niet neemt zou ik NOOIT mezelf verlagen en hem laten merken dat IK digene ben die hem wil.
de eerste stap moet echt van hem komen

ik wil mijn aanstaande incha allah recht in zn ogen willen aankijken mocht hij mij vragen of hij de eerste is die aan mij naakt ziet, en heeft aangeraakt



Oh my Lord....ze3ma recht in de ogen bekennen dat hij de eerste is die aan jou mag friemelen

18-01-2010, 09:53

Citaat door onbekend...:


Citaat door Respectvol_25:



De cavemen Marokkaan zou dat echt zeggen.
Hij krijgt zijn ballen op een spies als hij zo'n vraag durft te stellen. Ik pas voor de cavemen. Geef mij maar de spirtuele Don Juan

18-01-2010, 09:57

Citaat door Itata:
Oh my Lord....ze3ma recht in de ogen bekennen dat hij de eerste is die aan jou mag friemelen
Het zal haar hoogtepunt worden! Hopelijk kan ze het nog spannender maken door een ijzeren kuisgordel te dragen die op slot zit. En de sleutel mag hij dan gaan zoeken door vragen met een goed te beantwoorden.

18-01-2010, 10:12



Citaat door saida74:
ik zou never nooit aan een man me gevoelens vertellen of uiten hoe leuk ik hem ook vind.tenzij hij het zelfde voelt en eerder er mee komt en dat ik 100%weet dat hij het meent dan zou ik het misschien overwegen om het tezeggen


Waarom niet? Ze3ma play hard to get wella?


Citaat door Mnyrtarella:
Het zal haar hoogtepunt worden! Hopelijk kan ze het nog spannender maken door een ijzeren kuisgordel te dragen die op slot zit. En de sleutel mag hij dan gaan zoeken door vragen met een goed te beantwoorden.


!!

18-01-2010, 10:33

Citaat door Respectvol_25:
Je wilt een man die dus in feite maagd is?

Hoe oud ben je?

Stel je voor dat hij je niet aanspreekt, omdat hij niet weet of je wel aangesproken wilt worden?


een man die maagd is??? dat is iets tussen hem en allah..daar ga ik niet over he..
ik ben echt oud en wijs genoeg geloof me
Als hij mij niet aanspreekt wie ben ik dan om hem wel aan te spreken weh mlih ikke die tegen een man zegt dat ik m best leuk vind of hij wat leuks wil gaan doen NO WAY


Citaat door Mnyrtarella:
Wat een liefde als de man de vraag stelt: schat, ben ik de eerste die je in je blootje ziet?

nou geloof me je hebt van die mannen hoor, gelukkig heb ikdie niet meegemaakt maar hoor verhalen zat ieuwlll
(ik bedoel dan ook dat ze dat vragen in de periode van verliefdheid, als ze verloofd zijn enzo


Citaat door Itata:
Oh my Lord....ze3ma recht in de ogen bekennen dat hij de eerste is die aan jou mag friemelen


ja, waarom zou dat niet kunnen?
ik zou nooit maar dan ook nooit mijn gevoelens aan hem uiten tot dat ik zeker weet dat hij om me geeft dat hij t aan zijn ouders verteld heeft en dat hij om me hand komt vragen dan pas ga ik hem vertellen dat ik echt helemaal zot van hem ben

18-01-2010, 10:35

Citaat door Mnyrtarella:
Het zal haar hoogtepunt worden! Hopelijk kan ze het nog spannender maken door een ijzeren kuisgordel te dragen die op slot zit. En de sleutel mag hij dan gaan zoeken door vragen met een goed te beantwoorden.

ewa jaah waarom ook niet, eey je brengt me wel op iedeeen

Pagina's : [1] 2