Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : denken jullie dat er nog dames bestaan die...

Pagina's : [1] 2 3 4 5

Afroman
18-01-2010, 01:16

[... die voor minimaal 5 kinderen willen gaan? ik wil namelijk graag minimaal 5 kinderen inchallah maar als ik om me heen kijk, en als ik naar anderen luister, dan lijkt het alsof ze niet meer dan 3 willen ik maak me zorgen, want minimaal 5 is mijn wens]

Captain.Egg
18-01-2010, 01:17
[... die voor minimaal 5 kinderen willen gaan? ik wil namelijk graag minimaal 5 kinderen inchallah maar als ik om me heen kijk, en als ik naar anderen luister, dan lijkt het alsof ze niet meer dan 3 willen ik maak me zorgen, want minimaal 5 is mijn wens] Jij hebt het heft in handen jongeman ;)

Ghzalaa
18-01-2010, 01:18
Ik wil een voetbalelftal... als je me belooft dat al die kinderen voetballers worden dan trouw met mij...

Geduldigschat
18-01-2010, 01:19
je moet hopen dat je uberhaupt kinderen kan krijgen:o

Afroman

Ik wil een voetbalelftal... als je me belooft dat al die kinderen voetballers worden dan trouw met mij... ik met jou trouwen? ik sterf liever

__Esmaatje__
Zoiets bespreek je met je vrouw. En kinderen krijg je van Allah inshaallah.

Ghzalaa
18-01-2010, 01:20
ik met jou trouwen? ik sterf liever :lol: Hoezo ?

Juszt___Iki
18-01-2010, 01:20
Jij hebt het heft in handen jongeman ;) Zou je denken? Zowiezo moet zoiets door beide besproken worden. En als dat niet gedaan wordt, geloof ik toch dat de vrouw het heft in handen heeft. Ze kan de pil namelijk door blijven slikken, zonder dat haar man het natuurlijk in de gaten heeft. :) Alhoewel mij dat in iedergeval niet echt gezond lijkt, :hihi:. Beide meningen tellen, er moet in zo'n situatie dan gezocht worden naar een oplossing.

Captain.Egg
18-01-2010, 01:21
ik met jou trouwen? ik sterf liever Vanwaar deze haat opeens :lol:

Afroman
18-01-2010, 01:21
je moet hopen dat je uberhaupt kinderen kan krijgen:o ja zowiezo. maar ik praat nu over het geval dat we beide kunnen krijgen ik moet eerst hopen dat er een dame bestaat die mij wil

Ghzalaa
18-01-2010, 01:22
Ik snap het ook niet eggie:o... Everybody loves Ghzalaa except afroman :hihi:

Iunior
18-01-2010, 01:22
Zou je denken? Zowiezo moet zoiets door beide besproken worden. En als dat niet gedaan wordt, geloof ik toch dat de vrouw het heft in handen heeft. Ze kan de pil namelijk door blijven slikken, zonder dat haar man het natuurlijk in de gaten heeft. :) Alhoewel mij dat in iedergeval niet echt gezond lijkt, :hihi:. Beide meningen tellen, er moet in zo'n situatie dan gezocht worden naar een oplossing. Niemand heeft het heft in handen. Tenzij je je aseksueel kan voortplanten als een stekplantje.

Captain.Egg
18-01-2010, 01:23

Zou je denken? Zowiezo moet zoiets door beide besproken worden. En als dat niet gedaan wordt, geloof ik toch dat de vrouw het heft in handen heeft. Ze kan de pil namelijk door blijven slikken, zonder dat haar man het natuurlijk in de gaten heeft. :) Alhoewel mij dat in iedergeval niet echt gezond lijkt, :hihi:. Beide meningen tellen, er moet in zo'n situatie dan gezocht worden naar een oplossing. Wat ridicuul dit van je. En dat slikken van die pil getuigt van sportiviteit zeg. Ik zou d'r laten braken voor de daad, als ik haar ervan verdenk stiekem om te springen met de pil :ego:

Vydushki
18-01-2010, 01:24
Iedereen heeft wensen la3endeg. Tuurlijk heb je niets in handen, maar je mag zeker wel wat wensen. Ik hoop inshaAllah dat ik kinderen van Allah (swt) krijg. Zo niet, dan zal ik er kapot van zijn maar ook nog verder moeten leven. Het liefst krijg ik er +/- vier, maar Allah (swt) bepaalt.

VirtualNerd
18-01-2010, 01:24
Kinderen zijn een zegen. Ik kom uit een groot gezin. Ik wil liever niets anders. Als ik alleen al ergens anders slaap dan verveel ik me dood en wil ik geluiden en ruzies om me heen hebben.

Pagina's : [1] 2 3 4 5