Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Homosexualiteit of what ever it is???

Pagina's : [1] 2

Ongewone
18-01-2010, 00:52

Salaam Aleikoem gasten, Ik worstel al jaren met mijn gevoelens, weet niet of ik echt op jongens val of op meisjes of ik te onzeker ben tegenover meisjes!! Soms zie ik kei aantrekkelijke jongens lopen en soms zie ik zeer zacht aardige mooie meiden lopen waarmee ik wil trouwen en kinderen wil stichten en mij wil binden aan mijn Godsdienst en gezin Insha Allah. Voel me ongewoon vandaar ook mijn nickname. Soms fantaseer ik over jongens raak er ook zeer opgewonden van maar achteraf besef ik dat het genot met mijn handen maar voor ff was en dat het niet de moeite waard was geweest mezelf paar seconden blij te maken met een dood musje en nog wel een haram musje :( Soms vraag ik mij af ohh Allah waarom heb je mij deze toets gegeven waarom?? achteraf heb ik liever deze toets dan dat ik word getoetst om als Tovenaar of moordenaar of dief en of ongelovige door het leven te gaan. Ik hoop dat er jongens en meisjes zijn dit dit lezen en beseffen dat er meer is dan de situatie waarin men zich wringt. Verwacht serieuze reactie en geen vieze woorden en gegil..Want voorwaar Allah Leidt wil Hij wil en dwaalt wie Hij wil....so you better think twice before yout think or say something!! Groetjes.

gone2far
18-01-2010, 01:09
ik weet hoe je je voelt maar na lang battlen heb ik me er maar bij neergelegd, ik ben bisexueel (wel meer aan de lesbische kant), klaar zo is het nou eenmaal..

FreshPrince46
18-01-2010, 01:21
Het is zoals het is.. Life goes on!

miShmaoul
18-01-2010, 02:17
je volgt je natuur... jammer dat niet iedereen dat denkt

tunsiee
18-01-2010, 15:01

Salaam Aleikoem gasten, Ik worstel al jaren met mijn gevoelens, weet niet of ik echt op jongens val of op meisjes of ik te onzeker ben tegenover meisjes!! Soms zie ik kei aantrekkelijke jongens lopen en soms zie ik zeer zacht aardige mooie meiden lopen waarmee ik wil trouwen en kinderen wil stichten en mij wil binden aan mijn Godsdienst en gezin Insha Allah. Voel me ongewoon vandaar ook mijn nickname. Soms fantaseer ik over jongens raak er ook zeer opgewonden van maar achteraf besef ik dat het genot met mijn handen maar voor ff was en dat het niet de moeite waard was geweest mezelf paar seconden blij te maken met een doos musje en nog wel een haram musje :( Soms vraag ik mij af ohh Allah waarom heb je mij deze toets gegeven waarom?? achteraf heb ik liever deze toets dan dat ik word getoetst om als Tovenaar of moordenaar of dief en of ongelovige door het leven te gaan. Ik hoop dat er jongens en meisjes zijn dit dit lezen en beseffen dat er meer is dan de situatie waarin men zich wringt. Verwacht serieuze reactie en geen vieze woorden en gegil..Want voorwaar Allah Leidt wil Hij wil en dwaalt wie Hij wil....so you better think twice before yout think or say something!! Groetjes. Je laat je fucking misleiden door de media, het lijkt voor jouw normaal als je naar zwammels kijk, dag na dag begint het opeens normaal te worden, tot dat je zelf een zammel wordt je laadt je manipuleren en hersenspoeln via de media want dit is niet natuurlijk en ook niet menselijk dit is gewoon walgelijk dat je aan zoiets kan denken, kijk bijv. al die nederlandse programmas allemaal zwammels jij kijkt elke dag ernaa tot dat je zelf een zammel wordt d dus je weet waar je aan moet beginnen of vermoord je zelf beter zelfmoord dan ASHAAAB LOOOT

haidarbasim
18-01-2010, 18:10
Salaam, Voor alles is er een betekenis in the quran...dus ga het lezen en ga je erin verdiepen en zoek naar het betekenis er van..en je zult zien dat jij helemaal niet fout zit alleen allah(swt) is jou aan het testen..jou sabr aan het testen.. dat is nou eenmaal ons geloof (islam) allah wilt zien hoeveel hij voor jou betekent..en of je meer voor je geloof geeft of meer om je lust... Het enige wat ik je kan zeggen is dat qawm Lout had dat ook.. en weet je wat er met zulke mensen gebeurde??.. er valt een heel groot steen op dat geen hoofd en dan gaatie dood..maar dat steen ziet hij alleen..dat ziet niemand anders...(staat in het qoran)... anyway het enige wat je kan zeggen als je aan zulke nare gedachte komt is het volgende : '' alluhma la asaluka rad al qathaa bel asaluka al lutfa fieh''... wa salaam

Ongewone
25-01-2010, 18:16
Salaam, Voor alles is er een betekenis in the quran...dus ga het lezen en ga je erin verdiepen en zoek naar het betekenis er van..en je zult zien dat jij helemaal niet fout zit alleen allah(swt) is jou aan het testen..jou sabr aan het testen.. dat is nou eenmaal ons geloof (islam) allah wilt zien hoeveel hij voor jou betekent..en of je meer voor je geloof geeft of meer om je lust... Het enige wat ik je kan zeggen is dat qawm Lout had dat ook.. en weet je wat er met zulke mensen gebeurde??.. er valt een heel groot steen op dat geen hoofd en dan gaatie dood..maar dat steen ziet hij alleen..dat ziet niemand anders...(staat in het qoran)... anyway het enige wat je kan zeggen als je aan zulke nare gedachte komt is het volgende : '' alluhma la asaluka rad al qathaa bel asaluka al lutfa fieh''... wa salaam Djazaak Allah Waghair voor je wijze antwoorden..ik zal er zeker wat mee doen.

Ongewone
25-01-2010, 18:18
Je laat je fucking misleiden door de media, het lijkt voor jouw normaal als je naar zwammels kijk, dag na dag begint het opeens normaal te worden, tot dat je zelf een zammel wordt je laadt je manipuleren en hersenspoeln via de media want dit is niet natuurlijk en ook niet menselijk dit is gewoon walgelijk dat je aan zoiets kan denken, kijk bijv. al die nederlandse programmas allemaal zwammels jij kijkt elke dag ernaa tot dat je zelf een zammel wordt d dus je weet waar je aan moet beginnen of vermoord je zelf beter zelfmoord dan ASHAAAB LOOOT Jij snapt het dus nog steeds niet he, ik hoop dat jij krijgt wat jou toekomt het goede of het slechte!! Maar met zo'n antwoord vrees ik het laatste. Ik wens jou het goede toe en hopelijk wordt je een wijze moslim die goed raad kan geven Insha Allah.

Maroc_Tresure
25-01-2010, 18:48
aah joh als een jongen leuk is dan is hij leeuk om te zien dat maakt jouw geen homo maar taqi allah en hou je bezig met meiden en probeer een relatie te krijgen met een goede meid want hoe meer je denkt dat je anders bent hoe meer het gaat werken silent creeper ! wat je ook doet hou je kontje dicht ! Hier begint het al te stinken naar hypocriet gedrag. Jij kan beter niks adviseren.. relaties en bezig houden met dames is ook haram je behoed het voor het een maar laat m wel het andere proeven. :moe:

Don.tangerino
09-02-2010, 01:46
hey ongewone... ik weet ook hoe het is...je gaat ermee slapen en wordt weer wakker mee :( je ging toen ook heel vaak bidden en probeer niet meer aan te denken. was toen weer terug naar mn ex vriendin, maar na een tijd was het moeilijk te verdringen :( heb er ook heel lang meegeworstelt , omdat ik gewoon een stoere en leuke jongen ben en dacht dat dit mij niet kan overkomen en al die shit. Maar ben nu gewoon consequent erin, soms heb ik daar wat mee en soms met het ander,toch hou ik het overwegend bij chikies, maar het blijft toch moeilijk.

tunsiee
09-02-2010, 14:14
Bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla blaBla bla bla bla bla bla bla bla bla bla blaBla bla bla bla bla bla bla bla bla bla blaBla bla bla bla bla bla bla bla bla bla blaBla bla bla bla bla bla bla bla bla bla blaBla bla bla bla bla bla bla bla bla bla blaBla bla bla bla bla bla bla bla bla bla blaBla bla bla bla bla bla bla bla bla bla blaBla bla bla bla bla bla bla bla bla bla blaBla bla bla bla bla bla bla bla bla bla blaBla bla bla bla bla bla bla bla bla bla blaBla bla bla bla bla bla bla bla bla bla blaBla bla bla bla bla bla bla bla bla bla blaBla bla bla bla bla bla bla bla bla bla blaBla bla bla bla bla bla bla bla bla bla blaBla bla bla bla bla bla bla bla bla bla blaBla bla bla bla bla bla bla bla bla bla blaBla bla bla bla bla bla bla bla bla bla blaBla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla

javad
10-02-2010, 21:51
Salaam, Voor alles is er een betekenis in the quran...dus ga het lezen en ga je erin verdiepen en zoek naar het betekenis er van..en je zult zien dat jij helemaal niet fout zit alleen allah(swt) is jou aan het testen..jou sabr aan het testen.. dat is nou eenmaal ons geloof (islam) allah wilt zien hoeveel hij voor jou betekent..en of je meer voor je geloof geeft of meer om je lust... Het enige wat ik je kan zeggen is dat qawm Lout had dat ook.. en weet je wat er met zulke mensen gebeurde??.. er valt een heel groot steen op dat geen hoofd en dan gaatie dood..maar dat steen ziet hij alleen..dat ziet niemand anders...(staat in het qoran)... anyway het enige wat je kan zeggen als je aan zulke nare gedachte komt is het volgende : '' alluhma la asaluka rad al qathaa bel asaluka al lutfa fieh''... wa salaam ik ben het niet helemaal met je eens. als de koran verwijst naar het verhaal van Lout, is het nog nooit gegaan over slecht zijn van homoseksualiteit. deze mannen wilden zich vergrijpen aan Lout zijn gasten, dat is zeer onwaardig en ongastvriendelijk. daar draait het om, als de koran verwijst naar Lout zijn verhaal, dan gaat het altijd over deze punten. ik denk niet dat je hieruit moet concluderen dat homoseksualiteit haram is. kijlk: Hij zeide: “Dit zijn mijn gasten, maakt mij daarom niet ten schande. En vreest Allah en onteert mij niet.” Zij zeiden: “Hebben wij u niet verboden de mensen te ontvangen?” Hij zeide: “Dit zijn mijn dochters als gij iets wilt doen.” (15, 69-72) hieruit blijkt hoe belangrijk gastvrijheid is, Lout vindt het zelfs belangrijker dan de maagdelijkheid van zijn dochters!

javad
11-02-2010, 17:28

Jij praat poep, er is genoeg bewijs zowel vanuit qoraan als sunnah die duidelijk maken dat homosexualiteit HARAM is. En ik vind je een lozer, niet zozeer omdat je wordt beproeft met homosexuele gevoelens(wat normaal is), maar omdat je haramzaken(waar alle geleerden over eens) halal probeert te maken met je kennisloze woorden, gewoon accepteren. Hier heb je een paar linken die het bevestigen: Waarom is homosexualiteit in de islam verboden?: http://www.islamqa.com/en/ref/10050/homosexuality Islam over homosexualiteit(aangeboren of aangeleerd?): http://www.islamqa.com/en/ref/6285/gay En hier nog meer: http://www.islamqa.com/en/search2/homosexuality/AllWords/t,q,a Jammer dat je zo reageert op mijn mening, ik respecteer jouw mening toch ook. En het is NIET waar dat alle geleerden het hier over eens zijn, en geef mij maar bewijs wat betreft de koran. Het is heel vaak cultureel gebonden. Jij komt misschien uit een conservatief gezin dat alles anders interpreteert dan ik dat doe. Ik vind jouw optiek misschien wel 'poep', om jouw termen te gebruiken. Ik word trouwens onpasselijk van die sites die je mij stuurde. Je weet dat er in de natuur veel homoseksualiteit is? Die beesten hebben geen geweten en handelen uit instinct. Waarom zou Allah die beesten zo laten handelen als het fout was? Ik snap die hele heisa over homo's echt niet, het is maar zo'n klein deeltje. Kijk eerst maar eens naar jezelf voordat je over anderen oordeelt. Heb jij ooit homo's zien stelen, vermoorden of iets dergelijks?

streetsusa
17-02-2010, 04:29
Salaam Aleikoem gasten, Ik worstel al jaren met mijn gevoelens, weet niet of ik echt op jongens val of op meisjes of ik te onzeker ben tegenover meisjes!! Soms zie ik kei aantrekkelijke jongens lopen en soms zie ik zeer zacht aardige mooie meiden lopen waarmee ik wil trouwen en kinderen wil stichten en mij wil binden aan mijn Godsdienst en gezin Insha Allah. Voel me ongewoon vandaar ook mijn nickname. Soms fantaseer ik over jongens raak er ook zeer opgewonden van maar achteraf besef ik dat het genot met mijn handen maar voor ff was en dat het niet de moeite waard was geweest mezelf paar seconden blij te maken met een dood musje en nog wel een haram musje :( Soms vraag ik mij af ohh Allah waarom heb je mij deze toets gegeven waarom?? achteraf heb ik liever deze toets dan dat ik word getoetst om als Tovenaar of moordenaar of dief en of ongelovige door het leven te gaan. Ik hoop dat er jongens en meisjes zijn dit dit lezen en beseffen dat er meer is dan de situatie waarin men zich wringt. Verwacht serieuze reactie en geen vieze woorden en gegil..Want voorwaar Allah Leidt wil Hij wil en dwaalt wie Hij wil....so you better think twice before yout think or say something!! Groetjes. Het is geen toets. Het is een opdracht, die je naar je eigen waarheid invult baby :sjans:

streetsusa
17-02-2010, 04:31
Wat betreft het verhaal van Lut, daarin wordt homoseksualiteit meer om de daad in lust termen beschreven. Niet zo zeer om gevoelens, ik denk dat je daar ook bij moet stil staan..

Pagina's : [1] 2