Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Tegenwoordig hoef je jezelf niet meer bijzonder te vinden als..

Pagina's : [1] 2 3 4

Rebel666
18-01-2010, 00:41

een Marokkaanse meisje met je wilt trouwen. Immers, als je 23+ bent, een eigen huis hebt, normaal eruit ziet, een baan hebt, trouwen ze al met je. Eigenlijk ben je gewoon een nummertje. Iedere willekeurige jongen die voldoet aan bovengenoemde eisen, mag de hand komen vragen. Het draait immers niet om jou als zijnde de persoon waarmee het Marokkaanse meisje trouwt, maar om het Marokkaanse meisje zelf. Als je nu bijvoorbeeld een Marokkaanse meisjes leert kennen, die na een maand tegen je zegt dat ze open staat voor het huwelijk met je, moet je ervan uitgaan dat ze dat 1,5 maand eerder al tegen een andere persoon heeft gezegd. Helaas is het zo gekomen doordat veel meisjes een duister verleden hebben en zoiets hebben van, de eerste de beste slachtoffer neem ik, anders val ik buiten de boot. Maar als jongen zijnde hoef je jezelf, zoals gezegd, echt niet bijzonder te vinden als een meisje zegt er open voor te staan. Trouwen willen ze met iedereen. En met zo meid wil ik nou niet trouwen.

Jamieee
18-01-2010, 00:42
Wat een nonsens...Waarom denk je er niet aan dat ze graag een hallal huwelijk willen..? Waarom altijd zo negatief..?

VirtualNerd
18-01-2010, 00:43
:haha: 90% klopt.

bassira
18-01-2010, 00:44
een Marokkaanse meisje met je wilt trouwen. Immers, als je 23+ bent, een eigen huis hebt, normaal eruit ziet, een baan hebt, trouwen ze al met je. Eigenlijk ben je gewoon een nummertje. Iedere willekeurige jongen die voldoet aan bovengenoemde eisen, mag de hand komen vragen. Het draait immers niet om jou als zijnde de persoon waarmee het Marokkaanse meisje trouwt, maar om het Marokkaanse meisje zelf. Als je nu bijvoorbeeld een Marokkaanse meisjes leert kennen, die na een maand tegen je zegt dat ze open staat voor het huwelijk met je, moet je ervan uitgaan dat ze dat 1,5 maand eerder al tegen een andere persoon heeft gezegd. Helaas is het zo gekomen doordat veel meisjes een duister verleden hebben en zoiets hebben van, de eerste de beste slachtoffer neem ik, anders val ik buiten de boot. Maar als jongen zijnde hoef je jezelf, zoals gezegd, echt niet bijzonder te vinden als een meisje zegt er open voor te staan. Trouwen willen ze met iedereen. En met zo meid wil ik nou niet trouwen. En de vraag is nou dus.. Hoe herken ik zo'n meid? Ik neem aan dat je niet iedereen over een kam scheert? just a question :kweetnie:

Tatakiller
18-01-2010, 00:45

Klopt. Ze zijn wanhopig gemaakt door hun sletterige verleden.

ford_ka
18-01-2010, 00:45
Ja klopt, alle meiden zijn eerst met jan en alleman het bed in gedoken en als ze op een huwbare leeftijd zijn, willen ze trouwen met een maagd. :) Eigenlijk gewoon, zoals alle mannen :)

__Esmaatje__
18-01-2010, 00:46
Weer heb je ergens wel een punt. Maar waarom je altijd zo negatief praat, is wederom weer mijn vraag.

bassira
Ja klopt, alle meiden zijn eerst met jan en alleman het bed in gedoken en als ze op een huwbare leeftijd zijn, willen ze trouwen met een maagd. :) Eigenlijk gewoon, zoals alle mannen :) Pardon? :rolleyes:

Tatakiller
En de vraag is nou dus.. Hoe herken ik zo'n meid? Ik neem aan dat je niet iedereen over een kam scheert? just a question :kweetnie: Door haar te vingeren. Als je vinger er met gemak in glijdt dan valt ze onder bovengenoemde veroordeling.

VirtualNerd
Klopt. Ze zijn wanhopig gemaakt door hun sletterige verleden. Ik denk dat ze eerder wanhopig gemaakt worden door hun tering omgeving.

bassira
18-01-2010, 00:47
Door haar te vingeren. Als je vinger er met gemak in glijdt dan valt ze onder bovengenoemde veroordeling. Doe is even normaal hé! báh!:jammer:

Fresh_Girl
18-01-2010, 00:48
tuurlyk Mt k wete of hy een huis & een Baan hft. Gwn Kwesti van Zekerheid. maar Tog het belangerykste Vind k het karakter Van de man

ford_ka
18-01-2010, 00:49

Pardon? :rolleyes: Je mist het sarcasme.. :)

Tatakiller
18-01-2010, 00:49
Ik denk dat ze eerder wanhopig gemaakt worden door hun tering omgeving. Niemand dwingt haar om d'r benen te spreiden.

Tatakiller
18-01-2010, 00:50
Doe is even normaal hé! báh!:jammer: Ik praat serieus met je.

Pagina's : [1] 2 3 4