Bekijk volle/desktop versie : Het verbod om slaapkamergeheimen te verklappen!!!



22-06-2004, 16:53
Qoeraan vers:

..."Daarom zijn de goede vrouwen vroom en gehoorzaam en hoeden in afwezigheid van hun man wat Allah hen bevolen heeft te beschermen."
(Qoeraan 4:34)

Hadits van de Profeet (vzmh)

"Op gezag van Asma bint Yaza die vertelde dat zij op een keer in de aanwezigheid van de Profeet (vzmh) was en er zaten zowel mannen als vrouwen. Toen zei de Profeet (vzmh) "Misschien bespreekt een man wat hij met zijn vrouw doet, of misschieninformeert een vrouw iemand over wat zij met haar echtgenoot heeft gedaan?"
De mensen waren stil. Toen zei ik: "O ja! O Boodschapper van Allah, zowel mannen als de vrouwen doen dat." Toen zei de Profeet (vzmh): "Doe dat niet! Het is alsof een mannelijke sheitan een vrouwelijke sheitan langs de weg ontmoet, en gemeenschap met haar heeft, terwijl de mensen toekijken!"

En dát mijn broeders en zusters, dát terwijl ik hier topics heb gezien en gelezen..waarin nieuwesgierige mensen vragen naar wat er op het huwelijksnacht gebeurt... vraag daar niet naar. Het zijn :
A) Andermanszaken .... en
B) Zoals boven genoemd... verboden om er naar te vragen....


Wasalamoe 3alaikom WrWb


22-06-2004, 19:39


Djazaak allahoe geiran. Er zijn nog steeds mensen die hiervan niet op de hoogte zijn.

22-06-2004, 21:21
vooral de marokaanse cultuur....

23-06-2004, 10:49
Ja, aangezien de topics die hier af en toe worden geopend... denk ik van 'Halloo!!!"
Het verbaasd me dat mensen niet naar andermans ondergoedkleur vragen!!!



23-06-2004, 19:16


Ik ben serieus...

23-06-2004, 19:57

Citaat:
Origineel gepost door Bilal23
Hoe weet jij dat zo goed?
Hahaha ja goede vraag...

23-06-2004, 22:10
duidelijk toch....