Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : voor de hoger opgeleiden hier...

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

krullennde
17-01-2010, 23:59

je bent man of vrouw en je geniet van een hbo of universitaire studie.. zou je trouwen met een man of vrouw die laag of nauwelijks een diploma heeft? ik zit met een dilemma ik hou heel veel van die jongen maar ik doe een universitaire studie en hij heeft nauwelijks een diploma en heeft ook vastgezeten.. hoe vertel ik dit mijn ouders.. hij wil mn hand komen vragen :(

naoufal010west
18-01-2010, 00:00
Wahaha net als ik heb geen diploma en vastgezeten wat moet ik doen:P

samzina_7
18-01-2010, 00:03
je bent man of vrouw en je geniet van een hbo of universitaire studie.. zou je trouwen met een man of vrouw die laag of nauwelijks een diploma heeft? ik zit met een dilemma ik hou heel veel van die jongen maar ik doe een universitaire studie en hij heeft nauwelijks een diploma en heeft ook vastgezeten.. hoe vertel ik dit mijn ouders.. hij wil mn hand komen vragen :( Ik studeer ook voor een hoger diploma en mijn verloofde is niet hooggeschoold en heeft ook vast gezeten. Dus hetzelfde als jou :). Ik ondervind absoluut geen problemen. Hij heeft veel levenservaring en mijn ouders hebben natuurlijk liever iemand met een goede diploma, maar ze zien dat hij me gelukkig maakt en doen hun best het te accepteren :)

Spaansegitaar
18-01-2010, 00:04
Als jij idd denkt dat niets kan tippen aan Rdam..dat doet me een beetje denken aan een bepaalde soort mensen die dat zeggen. Wellicht passen jullie toch bij elkaar? Go for it!

Excusez-moi
18-01-2010, 00:09

Waarom niet? Het gaat er niet om hoe hoog hij opgeleid is, maar of hij een goed mens is. Wellicht dat je ouders moeilijk zullen doen omdat hij heeft vastgezeten, dat is nog wel begrijpelijk. Maar om iemand nou te beoordelen vanwege z'n opleiding?

Marruecos_Chica
18-01-2010, 00:12
Ik begrijp jouw ouders heel goed. Ze zijn bang dat hij in dezelfde fout zal vervallen. Als ik voor mezelf mag spreken; ik kijk niet naar zijn opleidingsniveau, maar hij dient wel ambitieus te zijn, doel voor ogen, harde werker, et cetera. Dat telt zwaarder in mijn ogen.

S7ab_Alhoceima
18-01-2010, 00:12
tazz, je moet kijken of hij jou kan onderhouden, heeft hij een huis, een baan,psychologisch in orde(geen TBS-er)...dan zou je gewoon kunnen trouwen. Diploma zegt niet zoooveeeeel als jij denkt hoor...en rdam is gwn naar de klote. Je kan er beter van maken: Iedereen kan tippelen in Rotterdam;)

naoufal010west
18-01-2010, 00:13
ewaaaa Shab Rotterdam

krullennde
18-01-2010, 00:14
nee dat snap ik hij is een hele slimme jongen hij heeft veel meegemaakt en zijn leven echt verbeterd echt ik kijk naar hem op maar hij heeft vastgezeten voor echt erge dingen dat zou mijn ouders en familie echt afschrikken.. maar ik wil hem en niemand anders

Tang0uia
18-01-2010, 00:14
Wahaha net als ik heb geen diploma en vastgezeten wat moet ik doen:P ben je lief, en kun jij op een eerlijke manier aan je geld komen? dan is er niks mis met jou!

krullennde
18-01-2010, 00:15
Als jij idd denkt dat niets kan tippen aan Rdam..dat doet me een beetje denken aan een bepaalde soort mensen die dat zeggen. Wellicht passen jullie toch bij elkaar? Go for it! wat bedoel je daarmee?? ik ben rotterdamse en ben daar trots op.. en ook op mijn mede stadsgenoten wat voor beeld jij dan ook van ons heb pfff:lekkerpuh

Excusez-moi
18-01-2010, 00:17
Als jij idd denkt dat niets kan tippen aan Rdam..dat doet me een beetje denken aan een bepaalde soort mensen die dat zeggen. Wellicht passen jullie toch bij elkaar? Go for it! :rolleyes:

krullennde
18-01-2010, 00:17

tazz, je moet kijken of hij jou kan onderhouden, heeft hij een huis, een baan,psychologisch in orde(geen TBS-er)...dan zou je gewoon kunnen trouwen. Diploma zegt niet zoooveeeeel als jij denkt hoor...en rdam is gwn naar de klote. Je kan er beter van maken: Iedereen kan tippelen in Rotterdam;) jaa hij werkt heel hard nou toen de tijd had hij vastzat werkte hij ook niet enzo.. maar ik herhaal vastgezeten niet door drugs ofzo weet je dat zou miss nog meegevallen het is een echte misdaad. kan jij het niet even tegen mijn ouders zeggen aub?:P

krullennde
18-01-2010, 00:18
ewaaaa Shab Rotterdam I(L)Rotterdam

ra_bo
18-01-2010, 00:18
hoe moet ik dat nu doen, ik ben hoogbegaafd dus ik ga nooit trouwen :jammer:

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11