Bekijk volle/desktop versie : Hoi dames



17-01-2010, 21:25
Hou zouden jullie je voelen als jouw familie zich vaak bekommert om iemand die het af en toe moeilijk heeft met haar man. Het gaat om je jongere zusje. En jij bekommert je natuurlijk ook om haar en steunt haar ook in alle opzichten. Alleen bekommeren mensen minder om jou, omdat je o zo sterk lijk en omdat je een stabiel huwelijk hebt met een geweldige man. Je bent zwanger, dat vinden ze leuk, maar niet zo bijzonder, want tja je kan het allemaal wel aan (terwijl dit mijn 1e zwangerschap is). Dat zou anders zijn als je zusje zwanger was. Want dan zouden jouw ouders en de familie zich meer buigen.

Ik zit zelf in zo'n situatie. Het is niet dat ik het heel erg vind, maar soms heb ik het ook moeilijk, maar dan heb ik het gevoel dat ik niet mag huilen, want zo erg is het niet (ik heb een man die achter mij staat en die het mij nooit moeilijk maakt (volgens hen)). Ik heb hier trouwens nooit wat over gezegd, wil ik ook niet. Zodra je gevoelens gaat uiten, dan komt dat vaak heel anders over.

Ik ben echt niet altijd dat sterke meisje dat alles aan kan, ik heb ook kutperiodes. Maar het is nooit interessant genoeg of erg genoeg voor anderen, daardoor voel ik mij wel eens eenzaam. Soms hoor ik dagenlang niks, terwijl mij zusje dagelijks word gebeld om te vragen hoe het met haar gaat. Het doet gewoon een klein beetje pijn .



Ik ben inderdaad een oud lid in een nieuw jasje die graag anoniem wil blijven.

17-01-2010, 21:34


Meid je zwangershap hormonen slaan op hol

17-01-2010, 21:36
Zo denken mijn ouders ook over mij. Ik ben de bikkel en mn zusje "mauwthoest"
Maar toch kan ik bij ze terecht als er wat is (doe ik ZELDEN, ik wil ze nooit ongerust maken)

17-01-2010, 21:38
Ach meid, ze bedoelen het goed.. Ze weten dat jij een goed huwelijk hebt..
En zij maken zich daarom niet druk om jou... Maak je niet al te druk...

17-01-2010, 21:38



Citaat door scorpiongirl:
Zo denken mijn ouders ook over mij. Ik ben de bikkel en mn zusje "mauwthoest"
Maar toch kan ik bij ze terecht als er wat is (doe ik ZELDEN, ik wil ze nooit ongerust maken)


Jawel, ik kan ook bij ze terecht, maar als ik echt ergens mee zit..dan krijg ik geen advies, maar soort bevel 'jij komt er toch wel uit'.

17-01-2010, 21:40

Citaat door san_rayane:
Ach meid, ze bedoelen het goed.. Ze weten dat jij een goed huwelijk hebt..
En zij maken zich daarom niet druk om jou... Maak je niet al te druk...


Maar dat is het nou, het gaat neit alleen om het huwelijk. Ik heb het ook moeilijk met andere dingen, maar het lijkt net alsof dat neit belangelijk genoeg is en om die reden begin ik er maar niet over. Want het wordt altijd weggefuift.

17-01-2010, 21:41

Citaat:
Ik ruik iets

Citaat door Krentenbolletje:
.


Ik snap je niet..?

17-01-2010, 21:41
zo voel ik me dus ook vaak.... heb een kijk operatie staan eind deze maand zei tegen me moeder zojuist wil je 2 dagen op de kinderen passen zegt ze: hiwa saffffiiii ze gaan alleen kijken! 1 middagje is goed tjaaah... denk dat ik maar even een goeie oppas moet zoeken snel
MIsschien stralen we superkrachten uit of zo??

17-01-2010, 21:43

Citaat door TOUBA:
zo voel ik me dus ook vaak.... heb een kijk operatie staan eind deze maand zei tegen me moeder zojuist wil je 2 dagen op de kinderen passen zegt ze: hiwa saffffiiii ze gaan alleen kijken! 1 middagje is goed tjaaah... denk dat ik maar even een goeie oppas moet zoeken snel
MIsschien stralen we superkrachten uit of zo??


Ja, dat is toch wel jammer.

Begrijp me niet verkeerd, ik houd zielsveel van mijn ouders en echt ik weet ook dat ze van mij houden. Maar dat wil niet zeggen dat ik het niet jammer vind dat ik het gevoel krijg alsof ik alles aan kan...het is gewoon jammer, het liefst ontvang ik steun van mijn ouders, liever nog dat ik dat bij mijn vrienden moet zoeken.

17-01-2010, 21:43

Citaat door ikenjij5:
Maar dat is het nou, het gaat neit alleen om het huwelijk. Ik heb het ook moeilijk met andere dingen, maar het lijkt net alsof dat neit belangelijk genoeg is en om die reden begin ik er maar niet over. Want het wordt altijd weggefuift.



Waarom kaart je dat, dan niet aan met ze! Dan zijn ze daar op de hoogte van.. Het kan zijn dat ze dat onbewust doen...

1van mijn oudere zussen,zit er ook altijd mee...
Waarom mijn ma, alleen mij belt... En waarom ze het alleen maar over mij heeft... Maar nadat zij het met mijn moeder erover heeft gehad.. Dat ze het niet leuk vind.. Begint mij moeder nu op te passen.. ZE doet het onbewust...

17-01-2010, 21:45

Citaat door Krentenbolletje:
I know, soms ben ik liever onbegrijpelijk.


Oke, geeft niet zolang jij jezelf maar begrijpt.