Bekijk volle/desktop versie : " Hoe " vies ben jij van andere...



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

17-01-2010, 19:35
[ Nou vertel maar??

Ik ben HEEL erg vies van andere.
Zelfs van me eigen moeder / zusjes ( oke behalve me jongste zusje/ broertjes niet ) de rest ben ik allemaal vies van!

Als ze in me bed hebben gelegen verschoon ik het gelijk en gelijk de wasmachine in ook, dat geldt ook als iemand me kleren heeft aangehad.

Eet bijna bij niemand, tenzij ik weet dat die persoon echt schoon is en die persoon al lang ken!

Het klinkt raar maar ik wil ook nooit op iemand zn plaats zitten ( als die pers bijv opgestaan is van de bank ) ]

17-01-2010, 19:38


Ik eet zoiezo niet bij mensen die ik niet goed ken. Maar om vies van mijn eigen moeder te zijn alatieff!

17-01-2010, 19:39
heb je soms smetvrees feloesa

17-01-2010, 19:39

Citaat door Sandoe:
Ik behandel elke lepel die een marokkaanse vrouw gebruikt met chloor.


dat is standaard bij mij!

17-01-2010, 19:40



Citaat door -Bubbels-:
heb je soms smetvrees feloesa


Ja heel erg

17-01-2010, 19:43

Citaat door Feloesa22:
[ Nou vertel maar??

Ik ben HEEL erg vies van andere.
Zelfs van me eigen moeder / zusjes ( oke behalve me jongste zusje/ broertjes niet ) de rest ben ik allemaal vies van!

Als ze in me bed hebben gelegen verschoon ik het gelijk en gelijk de wasmachine ook, dat geldt ook als iemand me kleren heeft aangehad.

Eet bijna bij niemand, tenzij ik weet dat die persoon echt schoon is en die persoon al lang ken!

Het klinkt raar maar ik wil ook nooit op iemand zn plaats zitten ( als die pers bijv opgestaan is van de bank ) ]


Ik ben niet vies van anderen maar ik doe wel alles wat jij hierboven beschreef. En ik doe zeker nooit andermans kleding aan als de kleding in aanraking kwam met de huid van die persoon. Een jas kan ik bvb wel uitlenen en daarna gewoon zelf dragen.
Ik drink ook nooit uit andermans glas/flesje/blikje en ik neem nooit dezelfde lepel.
Het zit allemaal tussen de oren.

17-01-2010, 19:45
Ik ben ook erg vies van dingen, zal nooit uit de zelfde beker of lepel kunnen eten. Als we bezoek hebben gehad met kinderen het eerste wat ik doe zodra ze weg zijn is alle ramen open, parfum spuiten de muren en handvaten boenen en direct dweilen.
Dan pas voel ik een rust in mijn hart, en kan ook nooit genieten van van de bezoek, als er iemand een kind gaat verschonen in de badkamer ben ik de hele avond aan het denken, dat ik die badkamer zo snel mogelijk moet schoonmaken, gooi overal ghloor.

En ik als iemand mij perongeluk aanraakt terwijl ik aan het eten ben, dan stop ik en was ik mijn handen grondig eerder ik verder ga.
Als ik in openbaar vervoer ga, raak ik nooit iets aan tenzij het met een zakdoek is.



17-01-2010, 19:45

Citaat door silhouet:
Ik ben niet vies van anderen maar ik doe wel alles wat jij hierboven beschreef. En ik doe zeker nooit andermans kleding aan als de kleding in aanraking kwam met de huid van die persoon. Een jas kan ik bvb wel uitlenen en daarna gewoon zelf dragen.
Ik drink ook nooit uit andermans glas/flesje/blikje en ik neem nooit dezelfde lepel.
Het zit allemaal tussen de oren.

Ik doe ook geen kleding van andere aan.
Maar soms blijft wel un een van me nichten of zusjes bij me slapen en dan willen ze un pyjama, de volgende morgen was ik alles wat hun hebben aangehad , beddengoed enz

17-01-2010, 19:47

Citaat door leilabeauty:
Ik ben ook erg vies van dingen, zal nooit uit de zelfde beker of lepel kunnen eten. Als we bezoek hebben gehad met kinderen het eerste wat ik doe zodra ze weg zijn is alle ramen open, parfum spuiten de muren en handvaten boenen en direct dweilen.
Dan pas voel ik een rust in mijn hart, en kan ook nooit genieten van van de bezoek, als er iemand een kind gaat verschonen in de badkamer ben ik de hele avond aan het denken, dat ik die badkamer zo snel mogelijk moet schoonmaken, gooi overal ghloor.

En ik als iemand mij perongeluk aanraakt terwijl ik aan het eten ben, dan stop ik en was ik mijn handen grondig eerder ik verder ga.
Als ik in openbaar vervoer ga, raak ik nooit iets aan tenzij het met een zakdoek is.




Aaaaaaah ik dacht echt dat ik de enige was die zo is!
Als er bezoek is bij me?
Hoooooo maar dan safi! ik ben er gewoon NIET bij met me hoofd
Zit telkens aan het huis te denken voornamelijk de vloer.
En bij mij staan altijd alle ramen open no matter of het zomer / winter is

17-01-2010, 19:47

Citaat door Feloesa22:
Ja heel erg



misschien handig als je er wat aan gaat doen. want het kan je leven heel erg beheersen tot op een negatief manier..


17-01-2010, 19:47

Citaat door leilabeauty:
Ik ben ook erg vies van dingen, zal nooit uit de zelfde beker of lepel kunnen eten. Als we bezoek hebben gehad met kinderen het eerste wat ik doe zodra ze weg zijn is alle ramen open, parfum spuiten de muren en handvaten boenen en direct dweilen.
Dan pas voel ik een rust in mijn hart, en kan ook nooit genieten van van de bezoek, als er iemand een kind gaat verschonen in de badkamer ben ik de hele avond aan het denken, dat ik die badkamer zo snel mogelijk moet schoonmaken, gooi overal ghloor.

En ik als iemand mij perongeluk aanraakt terwijl ik aan het eten ben, dan stop ik en was ik mijn handen grondig eerder ik verder ga.
Als ik in openbaar vervoer ga, raak ik nooit iets aan tenzij het met een zakdoek is.




DIT is smetvrees. Wat fellousa heeft is geen smetvrees.

17-01-2010, 19:48

Citaat door silhouet:
DIT is smetvrees. Wat fellousa heeft is geen smetvrees.

Jawel, ik heb het zelfde probleem.

17-01-2010, 19:49



Citaat door -Bubbels-:
misschien handig als je er wat aan gaat doen. want het kan je leven heel erg beheersen tot op een negatief manier..



Hoe bedoel je, tot op een negatieve manier??

17-01-2010, 19:49
Dat heb ik ook heel erg met in andermans lakens slapen, als ik ergens naartoe blijf logeren neem ik bijna altijd mijn eigen lakens en baddoeken mee, ik zeg dan tegen die persoon: ik wou jou niet nog meer was bezorgen.
En handvatten van wc's buiten raak ik altijd aan met een papier, maar dat is nog redelijk normaal.

17-01-2010, 19:50
Dus jullie vinden jezelf per definitie schoner dan andere mensen?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6