Bekijk volle/desktop versie : wie o wie kan mij helpen....



17-01-2010, 15:54
sellaam mou3alaikoum dames,


nou moet wat zeggen ik wil mij gouden riem verkopen naar een juwelier winkel in rotterdam wie weet waar je het best goed betaald voor krijg want me riem heeft 3500 euro gekost wil het gewoon verkopen omdat ik het niet gebruikt draag meestal riemen van die jurken en hou eerlijk gezegd niet van om die gouden riem te dragen.. is wat overdreven vind ik dan..


dus welke dames kent een juwelier winkel in rotterdam die het best betaald per gram..
je mag me pmen of gewoon hier op zetten.

groetjesss

alikoum assalaam,

17-01-2010, 15:59


weet niemand wat???? wil het morgen verkopen neemt alleen risico in huis stel als iemand de huis gaat beroven ofzo dan heb je die riem nooit gedragen is wel jammer en daarom die geld ga ik sparen dan koop ik bijv mooiere set nieuwe model dan want heb al een setje maar wil wat anders..

17-01-2010, 16:03

Citaat door zuidholland:
weet niemand wat???? wil het morgen verkopen neemt alleen risico in huis stel als iemand de huis gaat beroven ofzo dan heb je die riem nooit gedragen is wel jammer en daarom die geld ga ik sparen dan koop ik bijv mooiere set nieuwe model dan want heb al een setje maar wil wat anders..


Je kunt gewoon het beste een juwelier instappen en vragen wat het nu waard is. Ik denk dat alle winkels er bijna hetzelfde ervoor gaan geven, omdat ze kijken naar de waarde van goud op dat moment. De waarde daalt en stijgt. Mischien is het beter in Marokko te gaan kijken.
Succes

17-01-2010, 16:04
idd de goudprijs is omhoog gegaan, maar beter verkoop je de riem in marokko.

17-01-2010, 16:17



Citaat door zuidholland:
weet niemand wat???? wil het morgen verkopen neemt alleen risico in huis stel als iemand de huis gaat beroven ofzo dan heb je die riem nooit gedragen is wel jammer en daarom die geld ga ik sparen dan koop ik bijv mooiere set nieuwe model dan want heb al een setje maar wil wat anders..


ik zou het in marokko verkopen, en in tussentijd, je inboedelverzekering laten wijzigen dat je sieraden hebt, dan is bij inbraak of brand je riem verzekerd.

17-01-2010, 18:19

Citaat door Amoura:
ik zou het in marokko verkopen, en in tussentijd, je inboedelverzekering laten wijzigen dat je sieraden hebt, dan is bij inbraak of brand je riem verzekerd.


ik heb inboedelverzekering en al me goud is verzekerd maar tog is wel beter dat het verkocht is..

17-01-2010, 18:51
up iemand die weet waar ik me riem kan verkopen...

17-01-2010, 18:53
zou ik niet doen.. bij een juwelier krijg je er nooit veel voor terug

17-01-2010, 18:53
Hier in NL krijg je heel weinig voor je goud. In Marokko ligt de prijs voor goud momenteel hoog en kun je er dus een goed bedrag voor terugkrijgen.

17-01-2010, 18:53
3500 voor een riem...Soebhana'Allaah vet duur.

17-01-2010, 18:54

Citaat door Astu:
3500 voor een riem...Soebhana'Allaah vet duur.



heb spijt van schat daarom wil ik het verkopen in juwelier winkel ofzooo

17-01-2010, 18:57

Citaat door Astu:
3500 voor een riem...Soebhana'Allaah vet duur.



dat is zowat een half jaar de huur betalen voor mij


ps/ zuidholland, ik zou het advies van honeybee aannemen

of misschien wil iemand het ruilen met je tegen iets

17-01-2010, 19:00


je kunt beste in marokko verkopen goud staat hoog dus je zult er veel voor krijgen
denk niet dat ze in nederland die van je zullen kopen maar Allahoe 3alem

17-01-2010, 19:00

Citaat door -Bubbels-:
dat is zowat een half jaar de huur betalen voor mij


ps/ zuidholland, ik zou het advies van honeybee aannemen

of misschien wil iemand het ruilen met je tegen iets



Wolahila..