Bekijk volle/desktop versie : hoe herken je een serieuze man?



Pagina's : [1] 2

17-01-2010, 14:09
[altijd als ik een dame spreek, dan let ik niet echt op wat ik zeg, of ik het nou meen of niet. ik verkoop gewoon allerlei praatjes. en vaak geef ik antwoorden waarvan ik denk "zal ze wel fijn vinden om te horen en op prijs stellen"

maar sindskort werd ik in contact gebracht met een dame. ik ken haar familie heel goed. en zij de mijne ook. maar wij kennen elkaar niet. alleen weten we wel van elkaars bestaan.

het is dan ook wel een dame met wie ik serieus zou willen zijn. en ik merk dat ik bij haar wel heel goed let op wat ik zeg. en dat ik niet zomaar praatjes verkoop. en ik praat dan echt vaker over serieuze zaken, en ik meen alles wat ik zeg.

er komt geen smooth talk aan toe pas, en ik probeer vaak met haar te praten over de gang van zaken bij jongeren tegenwoordig, en de problemen die vaak ontstaan in de huwelijken, en waarom de huwelijken vaak in niks eindigen, en hoe je dat het beste kan voorkomen en vermijden.

kortom: als ik met haar praat, dan voel ik me een man met waarden en normen. en door dat ik contact met haar heb, ben ik steeds alle andere contacten langzamerhand aan het killen. sterker nog, ik neem geen initiatief meer om andere dames te spreken. want ik voel toch iets serieus ontstaan tussen mij en deze dame.

kortom: een serieuze man kan je wel herkennen aan de manier van praten? en de aan de hand van de besproken onderwerpen? waar of niet waar?]

17-01-2010, 14:09


Aan zijn baard.

17-01-2010, 14:12
dat een jonge over serieuze onderwerpen praat
houdt niet in dat een jongen ook serieus bezig is..

17-01-2010, 14:12

Citaat door SATAN:
Aan zijn baard.



Na wat ik heb meegemaakt, vind ik deze gwn onzin!


Een baard zegt niks, net zoals sommige jongens zeggen dat de hoofddoek niets meer zegt over een meid tegenwoordig...

17-01-2010, 14:12


Die herken je niet.

17-01-2010, 14:13

Citaat door Admit_it:
dat een jonge over serieuze onderwerpen praat
houdt niet in dat een jongen ook serieus bezig is..


maar in zo een geval heb je op zijn minste toch het gevoel dat ie wellicht serieus is. of niet?

als ie bv niet over seriueze zaken praat, en vaak alleen over lust spanning en genot, dan weet je toch dat het een gladjanus is, die alleen maar wil ontspannen

17-01-2010, 14:14

Citaat door SATAN:
Aan zijn baard.


Niet dus!

17-01-2010, 14:14
Waar. Je herkent ze wel. Combinatie van mensenkennis hebben, en heel oplettend zijn. En oja, altijd naar je intuitie luisteren, tis namelijk niet voor niks je intuitie.

17-01-2010, 14:21

Citaat door Afroman:
maar in zo een geval heb je op zijn minste toch het gevoel dat ie wellicht serieus is. of niet?

als ie bv niet over seriueze zaken praat, en vaak alleen over lust spanning en genot, dan weet je toch dat het een gladjanus is, die alleen maar wil ontspannen


daar zit ook wat in,
maar het is alleen een gevoel wat je dan krijgt..
dan heb ik liever dat een jongen raar praat dan weetje tenminste waar je aan toe bent.. ( weg met die handel)

dan wanneer iemand allemaal serieus praat en er later achter komt dat hij toch niet zo serieus is

17-01-2010, 14:22
Je verraad ons a goya haha! Ik kan me zoiets wel bij voor neerleggen wanneer echt serieuze zaken op de pad komen, je kan niet liegen tegen deze gene, ze kent jou familie en jij net zo min. Je kan je nu bijna verzekeren dat je bij deze dame echt serieus bent.. kortom verliefd..en je ware aard komt bij haar terecht, dat is juist goed, er moet altijd een reden zijn.

17-01-2010, 14:24
Zo niet waar..

17-01-2010, 14:24

17-01-2010, 14:26



Citaat door Admit_it:
daar zit ook wat in,
maar het is alleen een gevoel wat je dan krijgt..
dan heb ik liever dat een jongen raar praat dan weetje tenminste waar je aan toe bent.. ( weg met die handel)

dan wanneer iemand allemaal serieus praat en er later achter komt dat hij toch niet zo serieus is



Dat is heel lastig wat je daar nu zegt ja! Als iemand serieus praat en jij bent ook heel erg gedreven op serieusheid. Meteen handvraging.. Dan is het toch compleet...

Geen woorden maar daden.

17-01-2010, 14:27

Citaat door RabatboyI:
Dat is heel lastig wat je daar nu zegt ja! Als iemand serieus praat en jij bent ook heel erg gedreven op serieusheid. Meteen handvraging.. Dan is het toch compleet...

Geen woorden maar daden.



Inderdaad!

17-01-2010, 14:29
Aan zijn afro.

Pagina's : [1] 2