Bekijk volle/desktop versie : 'Molukkers en Marokkanen Culemborg zeggen sorry'



Pagina's : [1] 2 3 4

15-01-2010, 20:31
Woordvoerders van zowel de Molukse als de Marokkaanse gemeenschap in Culemborg zijn bereid excuses aan elkaar te maken na de onrust in de wijk Terweijde.

Dat zeggen vertegenwoordigers Baboyo Porsisa en Farid Azarkan vrijdag in het tv-programma Netwerk.

De twee vinden dat het afgelopen moet zijn met het vingerwijzen naar de andere partij. De problemen in Terwijde wordt naar schatting veroorzaakt door vijf Molukse gezinnen en vijftien Marokkaanse families, aldus nieuws.nl.

15-01-2010, 20:33


zou dat helpen??? i hope so nergens voor nodig al die heisa..

15-01-2010, 20:34
Ben benieuwd of het gaat helpen

15-01-2010, 20:45
Zou mooi zijn, belachelijk dat een handvol mensen een legertje ME op de been moet brengen...

15-01-2010, 20:49



Citaat door herreb:
Zou mooi zijn, belachelijk dat een handvol mensen een legertje ME op de been moet brengen...



mensen houden nou eenmaal van drama heh

15-01-2010, 20:51
Zou eens goed van pas zijn, dat excuses aanbieden aan elkaar. Zo belachelijks moeten wij hier in Nederland nooit meer herhalen.

15-01-2010, 20:52

Citaat door Caramelos:
mensen houden nou eenmaal van drama heh


Er was geen drama nodig als de molukkers en marokkanen daar er geen soepzootje van hadden gemaakt en er geen ME hoefte te komen.
Leg de schuld bij hen zou ik zeggen.

15-01-2010, 20:53

Citaat door timioto:
Er was geen drama nodig als de turken en marokkanen daar er geen soepzootje van hadden gemaakt en er geen ME hoefte te komen.
Leg de schuld bij hen zou ik zeggen.


Turken, Molukkers, ach wat maakt het allemaal uit...

15-01-2010, 20:53

Citaat door timioto:
Er was geen drama nodig als de turken en marokkanen daar er geen soepzootje van hadden gemaakt en er geen ME hoefte te komen.
Leg de schuld bij hen zou ik zeggen.



turken??

15-01-2010, 20:54

Citaat door herreb:
Turken, Molukkers, ach wat maakt het allemaal uit...


bedoel ik

15-01-2010, 20:55

Citaat door timioto:
Er was geen drama nodig als de molukkers en marokkanen daar er geen soepzootje van hadden gemaakt en er geen ME hoefte te komen.
Leg de schuld bij hen zou ik zeggen.

Wel erg laag van je om de schuld bij een groep te schuifen

15-01-2010, 20:59

Citaat door Mrbentley:
Wel erg laag van je om de schuld bij een groep te schuifen


Ik leg de schuld bij beide partijen DAAR wel te verstaan.
Dus ik begrijp je niet.

15-01-2010, 21:00



Citaat door timioto:
Er was geen drama nodig als de molukkers en marokkanen daar er geen soepzootje van hadden gemaakt en er geen ME hoefte te komen.
Leg de schuld bij hen zou ik zeggen.



De overheid heeft al die tijd alleen maar toegekeken en de media bevredigt met nieuws over Molukkers en Marokkanen. In plaats van een oplossing te vinden, keek men met leden ogen toe.


Burgemeester van Culemborg moet de laan uit gestuurd worden en hopen dat de excuses die aan elkaar worden geschonken, echt zou helpen. Ik twijfel toch wel.

15-01-2010, 21:00
komt wel goed allemaal inschAllah de eerste stap is tenminste gezet

15-01-2010, 21:01

Citaat door timioto:
Ik leg de schuld bij beide partijen DAAR wel te verstaan.
Dus ik begrijp je niet.

Ik zie nu dat je Turke gewijzigd hebt en daarvoor in de plaats Mislukkers , dus geen probleem verder

Pagina's : [1] 2 3 4