Bekijk volle/desktop versie : 'Yema, ik val niet op Rachida maar op Rachid'



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29

15-01-2010, 18:31
[Stel dat je een pracht van een zoon baart. Op latere leeftijd komt het hoge woord eruit. Hij blijkt gevoelens te koesteren voor zijn eigen geslacht. Ondanks de goede Islamtische opvoeding die jij en jouw man/vrouw hem hebben gegegeven, heeft dit niet mogen baten. Hij is een homo...]

Hoe ga je hiermee om?

15-01-2010, 18:32



Citaat door Humaniste:
[Stel dat je een pracht van een zoon baart. Op latere leeftijd komt het hoge woord eruit. Hij blijkt gevoelens te koesteren voor zijn eigen geslacht. Ondanks de goede Islamtische opvoeding die jij en jouw man/vrouw hem hebben gegegeven, heeft dit niet mogen baten. Hij is een homo...]

Hoe ga je hiermee om?


met een shotgun

15-01-2010, 18:32
Enkeltje mount everest.
Hij komt terug in een rechte lijn.

15-01-2010, 18:32
Geen kinderen hebben is de beste oplossing.

Krijg je een zoon, of hij wordt een crimineel, dealer, pooier, schooier of homo.

Krijg je een dochter, wordt het een slet of prostituee.

15-01-2010, 18:33


Er alles aan doen om hem hetero te krijgen, van gedachten laten veranderen etc etc...
Lukt t niet, dan leg ik me erbij neer en moet ik 't wel accepteren en t aan allah swt overlaten

15-01-2010, 18:33

Citaat door newhighlighter:
met een shotgun


Citaat door Slaz:
Enkeltje mount everest.
Hij komt terug in een rechte lijn.


Nu even een serieus antwoord graag.

15-01-2010, 18:34

Citaat door Humaniste:
Nu even een serieus antwoord graag.

Is een serieuze antwoord.
Ik verwijder hem per direct uit de samenleving. Niet dat ik mijn kinderen tussen de rotzooi van vandaag laat opgroeien. Dus voorkomen is beter dan genezen en baar je kinderen ergens in een nette omgeving.

Een persoon kan van jongs af aan al bepalen hoe zijn sexuele geaardheid wordt. Als een kind teveel met meisjes optrekt en hen immiteert en verlangt om als hen te zijn, dan is de deur tot homosexualiteit geopend. Hij is het nog niet, maar de interesse is er dan onbewust.

En als hij dan met meiden blijft optrekken dan ziet hij op een gegeven moment dat er allerlei viezigheid bij hen eruit komt als ze in de puberteit zitten. Dit heet menstruatiebloed. De jonge puber krijgt dan allerlei influisteringen.

Vervolgens merkt hij dat vrouwen saai zijn, veel roddelen, alleen maar bezig zijn met hun uiterlijk, vaak een grote mond hebben enzovoort en dan gaat hij zich beseffen dat het leven met een vrouw helemaal niet leuk kan zijn. Iblies versterkt deze influistering bij hem zodat hij er volledig in gaat geloven.

Dan zijn er drie deuren geopend en gaat dit ventje op onderzoek uit, leert homosexuele jongetjes kennen en die vertellen hem dat het leven als een homo erg spannend is en leuk. De praktische interesse wordt dan bij dit jongetje gecreerd. Die homo-jongetje vertelt dan aan hassan dat er hele sexy gayfilms zijn waarbij je echt .................

Vervolgens gaat Hassan thuis op onderzoek uit op internet. En de eerste keer lijkt het hem nog een beetje vreemd en onwennig. Na een aantal keer ziet hij er wel wat in zitten. En dan begint hij te verlangen naar het mannelijke geslachtsdeel. Die jonge homo's die hij dan kent vertellen hem dat die vrouwen allemaal sletjes zijn. Om de dag horen ze wel dat die persoon met een andere man het bed in is gedoken. Hassan merkt dat inderdaad en gelooft dat een vrouw niet te vertrouwen is.

Die homosexuele neigingen in zijn hart nemen om de dag toe.

Vervolgens gaat Hassan deze zondes en neigingen als normaal zien. De jonge homo'tje vraagt Hassan of hij hem tips mag geven op homosexueel gebied. En Cees wil hem daar wel 50 euro voor geven. Voor Hassan klinkt dat als niets, het lijkt hem wel wat. Vijftig euro verdienen en wat spanning, kom maar denkt Hassan.

En dit gaat zo door, totdat Hassan een diehard homo is en alleen maar sex met mannen voor zich ziet.

Het bovenstaande is maar één van de manieren hoe een persoon de homosexualiteit in zich kweekt. Er zijn nog een paar andere manieren.

De bovenstaande uitspraken zijn niet mijn uitspraken, maar hoe bepaalde gasten denken die uiteindelijk homo worden.

Ook kan het zijn dat een bepaalde jongetje bepaalde vrouwelijke eigenschappen in zich heeft. Dit als beproeving voor hem om te kijken hoe hij ermee omgaat. De vader en zijn broers die dit bij hem zien, noemen hem dan ook van jongs af aan " ah zemel" als ze boos op hem zijn of om hem te pesten. Buitenshuis maken ze hem ook constant wijs dat hij bepaalde vrouwelijke dingen in zich heeft.

En dan gaat Azin elke avond in zijn bedje nadenken en huilt, "ben ik nou een geboren homo?'. En na een paar jaar gaat hij dit bevestigen voor zichzelf en geeft zich over aan Homoland.

15-01-2010, 18:34
hij mag zn gang gaan, ik ben zelf bi, en dan bedoel ik niet dat ik alleen sex met vrouwen wil, maar dat ik er ook verliefd op kan worden, ik val op bepaalde personen, ongeacht het geslacht..

en het doet pijn als mensen dat niet kunnen accepteren

15-01-2010, 18:35
Goh Weet ik nie.
Gwn Ermee Praten.

15-01-2010, 18:35
Accepteren, Zou het niet zo erg vinden. Het is en blijft mn zoon

15-01-2010, 18:36
In de kofferbak

15-01-2010, 18:37
Het enige wat ik nog zou kunnen doen is een goed gesprek met mijn zoon aangaan als hij er toch voor kiest om homo te zijn dan verban ik hem en hoef ik niets met hem te maken te hebben.

Ik zou het er heel moeilijk mee hebben, het is je zoon. Maar dit kun je gewoon niet accepteren als een Islamitische.

15-01-2010, 18:37



Citaat door -MAGHREBIIA:
Accepteren, Zou het niet zo erg vinden. Het is en blijft mn zoon


vertel dat maar aan je toekomstige man

15-01-2010, 18:38

Citaat door Mocr0owLaila:
Het enige wat ik nog zou kunnen doen is een goed gesprek met mijn zoon aangaan als hij er toch voor kiest om homo te zijn dan verban ik hem en hoef ik niets met hem te maken te hebben.

Ik zou het er heel moeilijk mee hebben, het is je zoon. Maar dit kun je gewoon niet accepteren als een Islamitische.

Je zoon verbannen is haram.

15-01-2010, 18:38
ewa jah, wat je ook doet, 't helpt toch niet

ik bedoel maar, probeer is van een hetero een homo te maken..

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29