Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Handen verzorgen



15-01-2010, 15:00
Dames hoe verzorgen jullie je handen dat ze ondanks de kou er goed uit blijven zien?

Ik heb nu elke keer van die rode/ bruine kleurtjes op me handen.

15-01-2010, 15:31


Ikzelf heb ook erg last van droge handen en kloofjes..ik heb dit van de week gedaan.. je handen in een lauw sopje laten weken voor +- 5 minuutjes..daarna een beetje kristalsuiker met olijfolie mengen en daar je handen mee scrubben als laatst voeg je er een beetje citroensap toe..weer scrubben en dan als maskertje in laten trekken(tijd afhankelijk van wat jij wilt) daarna afspoelen met warm water en eventueel insmeren met handcreme..ik heb ook katoenen handschoenen gehaald bij the body shop voor € 10,-..ik smeer mijn handen nu elke avond ik met een dikke laag creme en doe de handschoenen aan..het gaat de goede kant op met mijn handen dus het is zeker het proberen waard..

15-01-2010, 15:37
heb volgens mij alle handcrème van het kruidvat geprobeerd maar helaas mijn handen zijn dit jaar extreem droog nog nooit eerder zo erg.

heb dus van de huisarts vaseline met cetomacrogol gehad en dat helpt wel als ik dagelijks 2x smeer.

15-01-2010, 16:21

Citaat door hallo1981:
heb volgens mij alle handcrème van het kruidvat geprobeerd maar helaas mijn handen zijn dit jaar extreem droog nog nooit eerder zo erg.

heb dus van de huisarts vaseline met cetomacrogol gehad en dat helpt wel als ik dagelijks 2x smeer.


ikzelf heb ook allerlei handcremes gebruikt maar de beste tot nu toe vind ik die van garnier: cocoon hands als ik het goed heb..

15-01-2010, 17:19


Scrubben met koffiedik.