Bekijk volle/desktop versie : sportschool voor alleen vrouwen in antwerpen??



Pagina's : [1] 2

15-01-2010, 10:41
dames wie van jullie weet waar ik die kan vinden?
wie van jullie kan mij helpen?


gr

15-01-2010, 11:08


Salaam lieve zuster, ik hoop dat je snel reactie zal krijgen !

Ik ben nu ook op zoek naar een sportschool alleen voor vrouwen in BRUSSEL... Wie meer info heeft pm me maar !

15-01-2010, 11:12
in antwerpen heet de sportschool voor enkel vrouwen : Passage Fitness lady's only

google het anders even!

15-01-2010, 11:17
Salam lieve oum_kbida!!

Dat heb ik ook al geprobeerd, vond het zonde van mijn geld woulah want moest abonnement van een jaar nemen !!

Heb liever een paar maanden echt actief sporten dan een abonnement van een jaar !!

Toch bedankt

15-01-2010, 11:19


raar.

want ik had abonnement van 3 maanden genomen. (enkele jaren geleden )

misschien is het nu veranderd.

je kon van 3, 6 en 12 maanden nemen.

15-01-2010, 11:21

Citaat door Oum_kbida:
raar.

want ik had abonnement van 3 maanden genomen. (enkele jaren geleden )

misschien is het nu veranderd.

je kon van 3, 6 en 12 maanden nemen.


Weet je nog hoeveel je betaald had..

Het was toen een actie ofzo dat je geen kosten moest betalen om je in te schrijven maar woulah je bent slim geweest lieve schat om maar 3 maanden te nemen dan ben je gemotiveerd zeg maar

15-01-2010, 11:35
er is 1tje op zuid in antwerpen weet de naam niet juist maar je moet niet ineens voor heel jaar nemen hoor denk ook per 3 maanden

15-01-2010, 11:42

Citaat door wafalicious:
Weet je nog hoeveel je betaald had..

Het was toen een actie ofzo dat je geen kosten moest betalen om je in te schrijven maar woulah je bent slim geweest lieve schat om maar 3 maanden te nemen dan ben je gemotiveerd zeg maar

ach, ik weet het niet meer...
ja, ik was echt gemotiveerd,
maar je moet me nu eens zien

Citaat door _Kawtar_:
er is 1tje op zuid in antwerpen weet de naam niet juist maar je moet niet ineens voor heel jaar nemen hoor denk ook per 3 maanden


dat is die Passage Fitness Lady's Only

15-01-2010, 11:45
Salaam Dames,

Je hebt een passage fitniss voor alleen vrouwen op de Verlatstraat 10 in antwerpen! Ik heb me ook pas deze week ingeschreven en heb het wel naar me zin..Je btaalt 2x 29,- voor inschrijf en administratiekosten en je betaalt maandelijks een bedrag van 40,95 als je voor het abonnement kiest zoals mij (je mag er dagelijks in maar moet wel voor 16u binnen zijn dus na 16u mag je er niet in)
Mochten jullie nog vragen hebben stel ze gerust

p.s
incl. grote aankleedruimte met kluisjes/gratis drinken/sauna/zonnebank/relaxruimte/aparte douches/zumba/bodystep enz.

15-01-2010, 11:49
[QUOTE=Oum_kbida;76695036]ach, ik weet het niet meer...
ja, ik was echt gemotiveerd,
maar je moet me nu eens zien


Afrita Dahaktini

Ik ook hoor drm dat ik wat wil sporten inchAllah ! 3 maanden is wel goed hé !!

@ blablabla17: Lieve zuster, voor mij zal dit dan niet lukken wat ik zou dan na 16 uur willen sporten namelijk na mijn werk !

Toch bedankt voor de tips!! Het is wel een pak goedkoper geworden hé

15-01-2010, 11:52

Citaat door wafalicious:
[QUOTE=Oum_kbida;76695036]ach, ik weet het niet meer...
ja, ik was echt gemotiveerd,
maar je moet me nu eens zien


Afrita Dahaktini

Ik ook hoor drm dat ik wat wil sporten inchAllah ! 3 maanden is wel goed hé !!

@ blablabla17: Lieve zuster, voor mij zal dit dan niet lukken wat ik zou dan na 16 uur willen sporten namelijk na mijn werk !

Toch bedankt voor de tips!! Het is wel een pak goedkoper geworden hé


hoii lieverd,

Je kan ook een wat duurder abonnement nemen die van 51,95 en dat is entree voor de hele dag misschien is dat wel intressant voor jou

15-01-2010, 11:55
AAAAAAH drm dat het duurder was het was shi 65 euro ofzo

15-01-2010, 11:56



Citaat door blablabla17:
Salaam Dames,

Je hebt een passage fitniss voor alleen vrouwen op de Verlatstraat 10 in antwerpen! Ik heb me ook pas deze week ingeschreven en heb het wel naar me zin..Je btaalt 2x 29,- voor inschrijf en administratiekosten en je betaalt maandelijks een bedrag van 40,95 als je voor het abonnement kiest zoals mij (je mag er dagelijks in maar moet wel voor 16u binnen zijn dus na 16u mag je er niet in)
Mochten jullie nog vragen hebben stel ze gerust

p.s
incl. grote aankleedruimte met kluisjes/gratis drinken/sauna/zonnebank/relaxruimte/aparte douches/zumba/bodystep enz.



Wat stom zeg

15-01-2010, 11:58
leuk

15-01-2010, 11:59

Citaat door Sfinks:
Wat stom zeg


wat is stom?

Pagina's : [1] 2