Bekijk volle/desktop versie : Slet of modern?



Pagina's : [1] 2

14-01-2010, 20:52
Vandaag sprak ik een vriendin die ik al een tijdje niet gesproken had, in de winkel. Aangezien ze haar vriendjes bij de ruilhandel haalt, ze sneller verslijt dan een pakje boter en meer om haar kapsel geeft dan een gemiddelde relatie, vroeg ik aan haar wat de stand van zaken was op dit gebied. Natuurlijk wil ik haar wel te vriend houden, dus heb ik al het voorgaande er niet in het echt bij gezegd. Blijft toch leuk, zo’n KUCH anonieme KUCH website. Ach, roddelen voor pussy’s als ik dus.

Op de vraag of ze op het moment een vriendje had, verwachte ik 2 mogelijke antwoorden. ‘Ja’ of ‘nee’. Redelijk logisch, aangezien er behalve ‘misschien’ niet héél veel andere antwoorden zijn. Heel erg stom van mij dat ik haar antwoord niet zag aankomen.
‘3.’
‘Wat? 3 vriendjes?’
‘Nee, eigenlijk 2. Nouja, 1 echte.’
‘Ooh, en behalve die zijn ze allemaal verzonnen?’
‘Nee..’
‘Hoe bedoel je dan 1 echte?’
‘Nou, die zie ik heel vaak. Dat is ook echt mijn ‘vriendje’. Die 2e zie ik een paar keer per week, die andere woont ver weg dus maar een paar keer per maand.’
‘Dus eigenlijk ga je gewoon knetterhard vreemd?’
‘Ja…’
‘apart… Maar het scheelt gelukkig wel dat je niet verliefd bent op je vriendje.’
‘Oh maar dat ben ik wél hoor.’
‘Jaa daag, zolang hij cadeautjes geeft zeker. Ga eens fietsen jij.’

Nou wil ik niet heel raar doen hoor, maar ik begin toch te denken dat ik enorm ouderwets ben met mijn formule: 1 vriendin staat gelijk aan: 1 relatie. Maarja, ik ben dan ook al négéntién jaar oud. Moderne samenleving. Zucht.

14-01-2010, 20:53


Ik zal dan maar op de reactie's reageren

14-01-2010, 20:54
Niet interessant genoeg?

14-01-2010, 20:55
Sta je daarvan versteld?

Deze beschrijving profileert de alledaagse Marokkaanse meid van vandaag, maalek. Zelfs 3 is te weinig voor hen.

14-01-2010, 20:55



Citaat door Wejouw:
Vandaag sprak ik een vriendin die ik al een tijdje niet gesproken had, in de winkel. Aangezien ze haar vriendjes bij de ruilhandel haalt, ze sneller verslijt dan een pakje boter en meer om haar kapsel geeft dan een gemiddelde relatie, vroeg ik aan haar wat de stand van zaken was op dit gebied. Natuurlijk wil ik haar wel te vriend houden, dus heb ik al het voorgaande er niet in het echt bij gezegd. Blijft toch leuk, zo’n KUCH anonieme KUCH website. Ach, roddelen voor pussy’s als ik dus.

Op de vraag of ze op het moment een vriendje had, verwachte ik 2 mogelijke antwoorden. ‘Ja’ of ‘nee’. Redelijk logisch, aangezien er behalve ‘misschien’ niet héél veel andere antwoorden zijn. Heel erg stom van mij dat ik haar antwoord niet zag aankomen.
‘3.’
‘Wat? 3 vriendjes?’
‘Nee, eigenlijk 2. Nouja, 1 echte.’
‘Ooh, en behalve die zijn ze allemaal verzonnen?’
‘Nee..’
‘Hoe bedoel je dan 1 echte?’
‘Nou, die zie ik heel vaak. Dat is ook echt mijn ‘vriendje’. Die 2e zie ik een paar keer per week, die andere woont ver weg dus maar een paar keer per maand.’
‘Dus eigenlijk ga je gewoon knetterhard vreemd?’
‘Ja…’
‘apart… Maar het scheelt gelukkig wel dat je niet verliefd bent op je vriendje.’
‘Oh maar dat ben ik wél hoor.’
‘Jaa daag, zolang hij cadeautjes geeft zeker. Ga eens fietsen jij.’

Nou wil ik niet heel raar doen hoor, maar ik begin toch te denken dat ik enorm ouderwets ben met mijn formule: 1 vriendin staat gelijk aan: 1 relatie. Maarja, ik ben dan ook al négéntién jaar oud. Moderne samenleving. Zucht.


feshkel

14-01-2010, 20:56
Ik walg van zulke wijven. Kijk ik vind het niet erg als iemand een relatie heeft, maar hou het gewoon bij één persoon. Ga niet als een shitana met iedereen afspreken. Tfoe ie tfoe. Hetzelfde geldt voor de jongens. Inshallaah krijg ik wat ik verdien want kan hier dus echt niet tegen.

14-01-2010, 20:57

Citaat door Onopvallend:
Ik walg van zulke wijven. Kijk ik vind het niet erg als iemand een relatie heeft, maar hou het gewoon bij één persoon. Ga niet als een shitana met iedereen afspreken. Tfoe ie tfoe. Hetzelfde geldt voor de jongens. Inshallaah krijg ik wat ik verdien want kan hier dus echt niet tegen.

echt he vind dat soort mensen echt kots!!!!!!!

14-01-2010, 20:57

Citaat door Madroob:
Sta je daarvan versteld?

Deze beschrijving profileert de alledaagse Marokkaanse meid van vandaag, maalek. Zelfs 3 is te weinig voor hen.



Je kent niet alle Marokkaanse meiden dus hou je moer.

14-01-2010, 20:58

Citaat door Madroob:
Sta je daarvan versteld?

Deze beschrijving profileert de alledaagse Marokkaanse meid van vandaag, maalek. Zelfs 3 is te weinig voor hen.

Ik heb wel een verhaaltjes gehoord maar geloofde ze niet.
Maar dit.. ik schrok wel

14-01-2010, 20:58
Slet menneh modern

14-01-2010, 20:58

Citaat door Wejouw:
Vandaag sprak ik een vriendin die ik al een tijdje niet gesproken had, in de winkel. Aangezien ze haar vriendjes bij de ruilhandel haalt, ze sneller verslijt dan een pakje boter en meer om haar kapsel geeft dan een gemiddelde relatie, vroeg ik aan haar wat de stand van zaken was op dit gebied. Natuurlijk wil ik haar wel te vriend houden, dus heb ik al het voorgaande er niet in het echt bij gezegd. Blijft toch leuk, zo’n KUCH anonieme KUCH website. Ach, roddelen voor pussy’s als ik dus.

Op de vraag of ze op het moment een vriendje had, verwachte ik 2 mogelijke antwoorden. ‘Ja’ of ‘nee’. Redelijk logisch, aangezien er behalve ‘misschien’ niet héél veel andere antwoorden zijn. Heel erg stom van mij dat ik haar antwoord niet zag aankomen.
‘3.’
‘Wat? 3 vriendjes?’
‘Nee, eigenlijk 2. Nouja, 1 echte.’
‘Ooh, en behalve die zijn ze allemaal verzonnen?’
‘Nee..’
‘Hoe bedoel je dan 1 echte?’
‘Nou, die zie ik heel vaak. Dat is ook echt mijn ‘vriendje’. Die 2e zie ik een paar keer per week, die andere woont ver weg dus maar een paar keer per maand.’
‘Dus eigenlijk ga je gewoon knetterhard vreemd?’
‘Ja…’
‘apart… Maar het scheelt gelukkig wel dat je niet verliefd bent op je vriendje.’
‘Oh maar dat ben ik wél hoor.’
‘Jaa daag, zolang hij cadeautjes geeft zeker. Ga eens fietsen jij.’

Nou wil ik niet heel raar doen hoor, maar ik begin toch te denken dat ik enorm ouderwets ben met mijn formule: 1 vriendin staat gelijk aan: 1 relatie. Maarja, ik ben dan ook al négéntién jaar oud. Moderne samenleving. Zucht.



leuk geschreven en ach ja zo gaat dat tegenwoordig

14-01-2010, 20:59
Walgelijk zo'n wijven.

14-01-2010, 21:01


Vroeger zou ik zeggen je gaat niet vreemd. Nu zeg ik ze is niet met hem getrouwd waarom MOET ze hem trouw blijven?

14-01-2010, 21:01

Citaat door -Sophisticated-:
echt he vind dat soort mensen echt kots!!!!!!!



Ik kan me daar echt niets bij voorstellen. Wollah moet er niet aan denken dat ik achter mijn vriend z'n rug nog met andere ga. Niet dat ik een vriend heb, maar ben weleens verliefd geweest op een persoon en ik kan me niet voorstellen dat je met zulke gevoelens nog met anderen gaat lopen flikflooien. Gaan ze niet kapot aan schuldgevoelens? Volgens mij hebben deze meiden niet eens gevoelens. Shitanath, tfoe.

14-01-2010, 21:01

Citaat door Onopvallend:
Je kent niet alle Marokkaanse meiden dus hou je moer.



Doet pijn om te veralgemenen hè?


Ps: Wel grappig om deze cliché zin telkens tegen te komen wanneer je op zo'n manier praat over de meisjes. misschien is grappig niet het juiste woord.

Pagina's : [1] 2