Bekijk volle/desktop versie : vragen aan alle mensen die alles doen met bruiloften..



Pagina's : [1] 2 3 4

14-01-2010, 20:46
mensen 1 grote vraaag waarom zijn jullie zo ontzettend duur..

met ziana,
dj ,
band,
catering,
fotograaf,
enz.. noem maar op..

weet je hoeveel mensen hier klagen over waarom denken jullie dat meeste in marokko doen.. omdat ze i.p.v. 20.000euro maar 10.000euro betalen..
elke keer als ik iemand tegen kom het is echt kei duur en wordt elke jaar duurder..

nu het crisis moeten jullie niet denken mensen hebben genoeg geld op zak omdat ze willen trouwen.. wij doen met moeite keihard voor werken om het geld te krijgen.. omdat we niet kunnen wachten dat het over 5 jaar misschien goedkoop is.. kijk eerst na jullie zelf toen jullie het erg vonden zo duur en zoveel regelen en geld sparen..heb een beetje medelijden met ons je weet het is haram om overdreven feest te nemen dat je zoveel voor betaald maar wat jullie doen maken jullie voor ons erger.. ik en mijn man willen goedkoop en normaal dingen doen wij komen op 15.000 tot 17.000euro wij moeten nog 7.000euro voor hard gaan werken..

ik vind het zo erg.. ik heb 2 banen en ben elke dag kapot en mijn man meskien ook en het is nooit genoeg.. want we hebben ok rekeningen..

aub heb medelijden met ons.. en niet elke jaar of elk moment omdat je goed bent prijs duurder maken sorry moest effe uit ben kapot..

14-01-2010, 20:50



Citaat door Islam_4ever:
mensen 1 grote vraaag waarom zijn jullie zo ontzettend duur..

met ziana,
dj ,
band,
catering,
fotograaf,
enz.. noem maar op..

weet je hoeveel mensen hier klagen over waarom denken jullie dat meeste in marokko doen.. omdat ze i.p.v. 20.000euro maar 10.000euro betalen..
elke keer als ik iemand tegen kom het is echt kei duur en wordt elke jaar duurder..

nu het crisis moeten jullie niet denken mensen hebben genoeg geld op zak omdat ze willen trouwen.. wij doen met moeite keihard voor werken om het geld te krijgen.. omdat we niet kunnen wachten dat het over 5 jaar misschien goedkoop is.. kijk eerst na jullie zelf toen jullie het erg vonden zo duur en zoveel regelen en geld sparen..heb een beetje medelijden met ons je weet het is haram om overdreven feest te nemen dat je zoveel voor betaald maar wat jullie doen maken jullie voor ons erger.. ik en mijn man willen goedkoop en normaal dingen doen wij komen op 15.000 tot 17.000euro wij moeten nog 7.000euro voor hard gaan werken..

ik vind het zo erg.. ik heb 2 banen en ben elke dag kapot en mijn man meskien ook en het is nooit genoeg.. want we hebben ok rekeningen..

aub heb medelijden met ons.. en niet elke jaar of elk moment omdat je goed bent prijs duurder maken sorry moest effe uit ben kapot..



Jij hebt gesproken

14-01-2010, 20:51
Meid er is genoeg keus in de prijsklasses en er is de laatste tijd veel concurrentie dus je kunt het zo goedkoop houden als je wil. Maar als je per se alles erop en eraan wilt dan hangt er natuurlijk wel een prijskaartje aan.

14-01-2010, 20:52
uppiiee helemaal mee eens meid. ik trouw gelukkig in marokko als ik hier zou trouwen dan zou ik zkr 20.000euries kwijt zijn

14-01-2010, 20:52


hoi meid

je kan zelfs met 8000 al een bruiloft hebben een bruiloft hoeft niet duur te zijn

Mvg,

Serveersters Elwardat

14-01-2010, 20:53
Er is voor ieder wat wils niet alles is duur of goedkoop. Het is toch best logisch dat als iets erg gewild is de prijs daarvoor hoger ligt dan iets waar niets of niemand naar om kijkt. Daarnaast speelt ervaring ook een rol
Ik zie dat je al ong 7000euro hebt. JE kan daar echt wel een bruiloft van organiseren.

succes met de voorbereidingen.

14-01-2010, 20:54
jaja.. dan kan niet meid vooral als onze familie groot is 400mensen

laat je zien hoe je goedkoop komt.. maar moet ok goed zijn niet alleen goedkoop en niet goed..

14-01-2010, 20:56

Citaat door Tweety_:
Jij hebt gesproken



maar is toch zo meid.. ze moet doen of ze in marokko zijn zo goedkoop mogelijk maken voor ons zo hebben we zo zin om plezier te maken.. want in de 7 dagen dan ga je vooral denken shit kijk hoeveel geld kwijt allemaal in 1 dag..

14-01-2010, 20:57

Citaat door Islam_4ever:
jaja.. dan kan niet meid vooral als onze familie groot is 400mensen

laat je zien hoe je goedkoop komt.. maar moet ok goed zijn niet alleen goedkoop en niet goed..



als je geen catering neemt maar een kokkin of eten bij faran scheelt een hoop geld en je hebt ook goedkope mooie decoratie die ik hier voorbij zie gaan

14-01-2010, 20:57

Citaat door Islam_4ever:
jaja.. dan kan niet meid vooral als onze familie groot is 400mensen

laat je zien hoe je goedkoop komt.. maar moet ok goed zijn niet alleen goedkoop en niet goed..


Je hoeft niet iedereen uit te nodigen dat is ook optie heb dat vaker gezien hoor.

Inplaats van een band een dj en serveersters en decoratie inplaats van catering. 1 jurk inplaats van 3 jurken. Er zijn zoveel mogelijkheden.

14-01-2010, 20:57

Citaat door lalalayla21:
uppiiee helemaal mee eens meid. ik trouw gelukkig in marokko als ik hier zou trouwen dan zou ik zkr 20.000euries kwijt zijn



ja dat is gwn erg meid..

omdat in mijn buurt alles bezet is van zalen heb ik zaal voor 3000euro.. wordt per persoon berekend..

maar ok die zaal is van nlder.. maar andere dingen als ik zie wooh.. krijg hartaanval maar ze moeten ok kijken je huurt het voor 1 dag..

14-01-2010, 20:59

Citaat door LADY_BOUCHRA:
Je hoeft niet iedereen uit te nodigen dat is ook optie heb dat vaker gezien hoor.

Inplaats van een band een dj en serveersters en decoratie inplaats van catering. 1 jurk inplaats van 3 jurken. Er zijn zoveel mogelijkheden.



mezelf voorschut zetten.. nee meid.. moet iedereen hij komt uit gezin van 10 kinderen en zijn pa heeft 4 vrouwen zijn halfbroers en zussen allemaal uitgenodigd en mijn ma komt ook uit groot gezin dus mijn ooms en tantes moete ok komen wat niet uit nodigen wij hebben alleen familie..

14-01-2010, 21:01


jullie moet het goedkoop maken met eten alles .. serveersters zijn ok niet goedkoop.. als ik zou werken in bedrijf geven ze je voor schoonmaak 8.76 bruto per uur.. dus voor hun is ok 6u werken dus 6x 8euro is 48euro i.p.v 80 of 120euro per serveerster.. slaat ok nergens op..

14-01-2010, 21:01

Citaat door Islam_4ever:
mensen 1 grote vraaag waarom zijn jullie zo ontzettend duur..

met ziana,
dj ,
band,
catering,
fotograaf,
enz.. noem maar op..

weet je hoeveel mensen hier klagen over waarom denken jullie dat meeste in marokko doen.. omdat ze i.p.v. 20.000euro maar 10.000euro betalen..
elke keer als ik iemand tegen kom het is echt kei duur en wordt elke jaar duurder..

nu het crisis moeten jullie niet denken mensen hebben genoeg geld op zak omdat ze willen trouwen.. wij doen met moeite keihard voor werken om het geld te krijgen.. omdat we niet kunnen wachten dat het over 5 jaar misschien goedkoop is.. kijk eerst na jullie zelf toen jullie het erg vonden zo duur en zoveel regelen en geld sparen..heb een beetje medelijden met ons je weet het is haram om overdreven feest te nemen dat je zoveel voor betaald maar wat jullie doen maken jullie voor ons erger.. ik en mijn man willen goedkoop en normaal dingen doen wij komen op 15.000 tot 17.000euro wij moeten nog 7.000euro voor hard gaan werken..

ik vind het zo erg.. ik heb 2 banen en ben elke dag kapot en mijn man meskien ook en het is nooit genoeg.. want we hebben ok rekeningen..

aub heb medelijden met ons.. en niet elke jaar of elk moment omdat je goed bent prijs duurder maken sorry moest effe uit ben kapot..


Ik heb wel een tip voor jou!

bespaar op de fotograaf en ga nederlandse lessen volgen

14-01-2010, 21:01

Citaat door Islam_4ever:
mezelf voorschut zetten.. nee meid.. moet iedereen hij komt uit gezin van 10 kinderen en zijn pa heeft 4 vrouwen zijn halfbroers en zussen allemaal uitgenodigd en mijn ma komt ook uit groot gezin dus mijn ooms en tantes moete ok komen wat niet uit nodigen wij hebben alleen familie..



DAn zou je het ergens anders moeten zoeken bv. in het eten, jurken etc etc.

Pagina's : [1] 2 3 4