Bekijk volle/desktop versie : Geen liefde van je ouders ..?



Pagina's : [1] 2

14-01-2010, 14:40
Spijt ...
Ik heb zo'n spijt van alles wat ik heb gedaan.
Spijt volgt altijd na je daden maar dan is het al te laat want alles is dan al vergaan.
Spijt heb je na afloop.
Waneer het eenmaal te laat is dan pas wil je weer hoop.
Je had me liefde voor jou moeten koesteren in plaats van het te verwoesten.
Tegen jou kan ik zeggen dat het je gelukt is.
Je hebt bereikt wat je wou bereiken maar je had niet door dat je je vergist.
Op een dag kom je er pas achter dat je wat moois in je leven mist.
Maar dan is het te laat je hebt me pijn gedaan.
Mijn mooie gevoelens voor jou zijn door jou weg gegaan.
Jij liet me altijd weer weten dat ik niks voor jou was.
Haat dat is altijd wat ik in jou ogen las.
Zoals ik al zei ik heb spijt van mijn poging tot moord.
Iets wat gewoon niet hoort .
Het waren gevoelens die pijn deden als maar weer.
Ik kon der niet mee omgaan en dacht dat ik het nooit leer.
Het spijt me dat ik je niet met rust liet.
Dat deed ik omdat ik het niet wou opgeven en dacht dat jij toch misschien van mij een beetje hield.
Maar ik weet dat ik met spijt de dingen niet ongedaan kan maken.
Maar ik weet wel dat ik vanaf nu me zelf niet meer laat kapot maken.
De pijn die je me hebt aan gedaan .
Dat is pijn die je niet ongedaan kan maken en ook niet kan laten gaan.
Ik herinner je woorden 'ik hoop voor jou niks mooiers dan de dood'.
Dat waren de woorden die aan me knaagden en zo verdween al mijn hoop.
Het heeft me pijn gedaan meer dan woorden kunnen verwoorden.
Het waren woorden die je zo kunnen vermoorden.
Het heeft me letterlijk vernield.
Ik kon er niks aan doen dat jij niet van mij hield.
Maar weet wel je hebt iemand uit je leven verbannen die meer
van jou hield dat van het leven.
Ik weet dat ik alles voor jou zou hebben gedaan en jou alles zou kunnen geven.
Ik zal je hoe dan ook moeten vergeten.
Ik hoop dat ik je na alle ellende toch kan vergeven.

P.S jullie missen liefde van andere mensen maar hoe is het als je de liefde mist van beide ouders
Dat is iets wat ik meemaak iets wat ik nooit heb gekregen iets wat me kapot heeft gemaakt iets waar ik niet voor heb gekozen. Kon ik er maar wat aan doen dat me moeder van me hield in plaats van me te zien als de dochter van haar vijand . Er zijn zo veel dingen die jullie wel hebben en andere niet denk daar aan maak je zelf niet kapot voor een ander ik maakte mezelf kapot voor me ouders ik heb mezelf zoveel aangedaan maar wat is er achter gebleven
SPIJT ME GEZONDHEID IS DAARDOOR ACHTER UITGEGAAN HEEL ERG ACHTERUIT

Groetjes,

14-01-2010, 14:47


sterkte meid

14-01-2010, 14:48
Kort het in, of maak er een verhaal van.

14-01-2010, 14:52
Wat erg! Sterkte. Gelukkig heb ik beiden ouders die nog tevreden over me zijn. Ik weet niet wat ik zonder hen moet beginnen.

14-01-2010, 14:54


Inna Allahoe m3a sabirien.

14-01-2010, 15:02

Citaat door Inconclusive:
Wat erg! Sterkte. Gelukkig heb ik beiden ouders die nog tevreden over me zijn. Ik weet niet wat ik zonder hen moet beginnen.


Geniet van hun liefde !!
Geniet van elke moment en koester elke moment die je hebt met je ouders!
Voor je het weet is alles weg en is het te laat .

14-01-2010, 15:06

Citaat door bimbo:
Geniet van hun liefde !!
Geniet van elke moment en koester elke moment die je hebt met je ouders!
Voor je het weet is alles weg en is het te laat .



Mag ik zo brutaal zijn om te vragen wat er is ?

14-01-2010, 15:21

Citaat door Inconclusive:
Mag ik zo brutaal zijn om te vragen wat er is ?


Een kleine samenvatting ;
Me moeder was getrouwd toen ze 15 was ze kreeg me op haar 17 is gescheiden op haar 18e.
Ze stond er alleen voor met een klein meisje ze had geen keus te veel dingen om op te noemen.
Ik woonde jaren bij me oma zonder dat ik wist dat mijn moeder mijn moeder was ik dacht altijd een gemene zus die me niet kon aan zien. Me oma ging toen ik 8 was 6 maande naar marokko en 6 maande nl.
Ik ging bij me moeder intrekken ( die al opnieuw was getrouwd ) en kwam er achter dat zij mijn moeder was.
Als ze naar mij keek zag ze me vader ze hate me door de fouten die hij had gemaakt.
Ze liet het me zien en voelen ik werd altijd genegeerd en werd gebruikt voor huishouden enzv al van af kleins af aan.
Ze sloeg me zonder rede ze wenste me de dood ( en dat alleen omdat ik op me vader lijk en het haar doet denken aan het verleden ). Ik was 9 en dit vergeet ik nooit ik hoorde haar schreeuwen en was bang waardoor ik me glas liet vallen.
Ik had die dag voor straf buiten in de kou balkon moeten slapen….?? Iets wat ik gewoon nooit heb begrepen en nog steeds begrijp. Ik leerde er mee te leven werd een gesloten persoon wat ik nog steeds ben. Ik deed wat er van me gevraagd werd en in de nacht liet ik me tranen in hun vrije loop tot dat ik 13 werd ik was het zat en wou me vader leren kennen.
Dat vertelde ik me oma de me altijd steunt ! Ze hielp me er mee ik leerde mijn vader kennen en vond hem geweldig al wist ik dat hij veel fouten in het verleden had gemaakt. Me stiefmoeder deed aardig als hij er was zodra hij weg was kwamen de schoenen letterlijk te voorschijn. Als ik me vader dat vertelde zei hij mijn dochter ooit zal je begrijpen dat ik ook verder moet gaan met me leven ( hij dacht dat ik loog en dat ik hem terug wou bij me moeder) Nee dat was het niet.
Ik hield zoveel van me vader en voelde toen pas dat ik nooit liefde had gekregen van me moeder.
Tot een dag ik zou bij hem intrekken die dag nog ( had ik een eind aan me leven gemaakt wat niet was gelukt )
Me stiefmoeder vertelde hem ( of je dochter of ik en je zonen ik ben zijn eerste kind en zijn enigste dochter).
Ik werd terug gebracht naar me moeder die begon me uit te lachen en later begon ze te huilenen en me te knuffelen voor het eerst had ik wat liefde gevoeld maar dat veranderde ook snel . Ik zag me leven niet meer zitten en was nog maar 13 ik nam over dosis slaappillen waardoor ik 3 maande bewusteloos was en ik binnen 6 maande moest leren bewegen.

En nog veel veel veel meer …

14-01-2010, 15:23
ik heb het gevoel alsof mn ouders mij niet kennen, we hebben geen band nada. ik begrijp je

14-01-2010, 15:26
je moet blij zijn dat je je ouders kent..


ik heb me ouders tussen de leeftijd van 3 t/m 17 jaar niet gezien
herkende mijn eigen moeder niet eens

14-01-2010, 15:28
Heftigg..

14-01-2010, 15:28
Heftig.. Meskiena..

14-01-2010, 20:13



Citaat door KSA:
je moet blij zijn dat je je ouders kent..


ik heb me ouders tussen de leeftijd van 3 t/m 17 jaar niet gezien
herkende mijn eigen moeder niet eens



Sterkte ,, ik ben blij dat ik ze ken maar het zijn de dingen die gebeuren.
Kijk aan hoe ik ze ken we zijn als vreemden voor elkaar.

22-02-2010, 21:23
Asalam moeleekoem,

Moge allah je helpen dit te verwerken inshallah

heb ook zo een vriendin die precies het zelfde verhaal als jou heeft soubanaallah ik vind dat zo erg. Moge allah je bij staan AMIN

22-02-2010, 21:28
veel sbar toegewenst

Pagina's : [1] 2