Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : zelfstreling en aaien

Pagina's : [1] 2

LZN
21-06-2004, 22:49

oow ik vandaag heb gekocht nieuwe cd van truth hurts, die vrouwke met die reiziger lippen. oohman en vrouws wat een hitsige cd. ik wordt helemaal broeierig ervan! ik ga opzetten en dan gelijk mezelf strelen en aaien en mijn lichaam lief hebebn. ik trek mijn djelleba sdan uit en mijn hijab af en zit in me tijger lingerie op burostoel lekker op die muziek te geilen. ooh ooh yeah daar ga ik weer...effe deur op slot doen . misj misj ik hou van vis.

Crumb
21-06-2004, 22:55
http://www.actingontheweb.com/

misz_bella
21-06-2004, 23:02
Origineel gepost door Misjmisj oow ik vandaag heb gekocht nieuwe cd van truth hurts, die vrouwke met die reiziger lippen. oohman en vrouws wat een hitsige cd. ik wordt helemaal broeierig ervan! ik ga opzetten en dan gelijk mezelf strelen en aaien en mijn lichaam lief hebebn. ik trek mijn djelleba sdan uit en mijn hijab af en zit in me tijger lingerie op burostoel lekker op die muziek te geilen. ooh ooh yeah daar ga ik weer...effe deur op slot doen . misj misj ik hou van vis er is hier een seksforum, daar moet jij zijn volgens mij.

Khanoussi
22-06-2004, 00:06
Veel plezier , wel handjes wassen he als je klaar bent

fatiha_86
22-06-2004, 22:10

whahahha die is goed man tfoeeeeeeeeeeeeeeeeee viezi mensen :zwaai:

hamster3
22-06-2004, 22:54
do eje wel je gordijn dicht

Zeyneb_tounsia
23-06-2004, 00:27
Origineel gepost door Misjmisj oow ik vandaag heb gekocht nieuwe cd van truth hurts, die vrouwke met die reiziger lippen. oohman en vrouws wat een hitsige cd. ik wordt helemaal broeierig ervan! ik ga opzetten en dan gelijk mezelf strelen en aaien en mijn lichaam lief hebebn. ik trek mijn djelleba sdan uit en mijn hijab af en zit in me tijger lingerie op burostoel lekker op die muziek te geilen. ooh ooh yeah daar ga ik weer...effe deur op slot doen . misj misj ik hou van vis :lol:

jenniferlopezzz
02-10-2004, 12:40
oow ik vandaag heb gekocht nieuwe cd van truth hurts, die vrouwke met die reiziger lippen. oohman en vrouws wat een hitsige cd. ik wordt helemaal broeierig ervan! ik ga opzetten en dan gelijk mezelf strelen en aaien en mijn lichaam lief hebebn. ik trek mijn djelleba sdan uit en mijn hijab af en zit in me tijger lingerie op burostoel lekker op die muziek te geilen. ooh ooh yeah daar ga ik weer...effe deur op slot doen . misj misj ik hou van vis gestoord :o

shoeke
02-10-2004, 13:17
oow ik vandaag heb gekocht nieuwe cd van truth hurts, die vrouwke met die reiziger lippen. oohman en vrouws wat een hitsige cd. ik wordt helemaal broeierig ervan! ik ga opzetten en dan gelijk mezelf strelen en aaien en mijn lichaam lief hebebn. ik trek mijn djelleba sdan uit en mijn hijab af en zit in me tijger lingerie op burostoel lekker op die muziek te geilen. ooh ooh yeah daar ga ik weer...effe deur op slot doen . misj misj ik hou van vis Wat stop je achteraf :rolleyes: in u kutje als je geil bent?

Missy_Cheima
02-10-2004, 13:26
hahahahahahahahhahahahahah..wat een ziek wijf. :lol:

shoeke
02-10-2004, 13:33
hahahahahahahahhahahahahah..wat een ziek wijf. :lol: wie ik? :confused:

jenniferlopezzz
02-10-2004, 13:41
wie ik? :confused: niet jij de topicstarter :)

Missy_Cheima
02-10-2004, 14:22

wie ik? :confused: Nee, dat wijf die deze topic heeft geopend. :) niet jij de topicstarter :) Ik kan voor mezelf antwoorden. :)

jenniferlopezzz
02-10-2004, 14:25
Nee, dat wijf die deze topic heeft geopend. :) Ik kan voor mezelf antwoorden. :) ik dacht ik help je een handje :)

Missy_Cheima
02-10-2004, 14:57
ik dacht ik help je een handje :) Nou, ik zit echt op jou handje te wachten. :rolleyes: :)

Pagina's : [1] 2