Bekijk volle/desktop versie : wie/wat regel je het eerst????



13-01-2010, 23:25
ik heb nu al een paar voorbeelden meegemaakt met vriendinnen....
ze hebben een mooie zaal maar net niet de negeffa die ze
willen of net anders om.
wat moet je eerst regelen???

drop hier de tips!!

13-01-2010, 23:26


eerst zaal
catering
neggafa
dj/band

13-01-2010, 23:31
Het ligt er aan wat je het belangrijkst vind...
en je moet de datum ver vooruit plannen zodat je zeker bent dat je datgene vind wat je wilt hebben..
Zelf vind ik de negaffa het belangrijkst.. daarna de decoratie.. want als de zaal niet mooi is dan heb je wel prachtige decoratie... catering is makkelijker te vinden dna mensen denken... de meeste caterings hebben zoveel personeel dat ze meerdere bruiloften tegelijk doen...
Groetjes!

14-01-2010, 09:00
De zaal lijkt me!

Je moet toch eerst weten of je een mooie plek hebt, waar genoeg mensen in kunnen? Dan pas weet je hoe de zaal gedcoreerd kan/moet worden.

14-01-2010, 09:09


Ik zou eerst de zaal vastzetten. En van daaruit beginnen met de andere dingen. Het ligt er ook aan wat jij het belangrijkst vindt. Als je een negaffa op het oog hebt die je heeeel graag zou willen, dan zou ik die als tweede doen, maar je kunt natuurlijk ook afstemmen met de zaal en ziana wanneer die beiden beschikbaar zijn. Dat heb ik gedaan.

Na deze 2 ben ik muziek gaan regelen en daarna de deco. Nu hoef ik alleen nog een fotograve en een bruidsjurk te vinden. Dan heb ik alle belangrijke dingen gedaan en kan ik bezig met de kleine dingen.

14-01-2010, 11:40
Wij hadden als eerste de band geregeld en de neggafa, daarna catering vervolgens fotograve..de zaal was als laatste we konden geen geschikte zaal vinden hoe wij dat wilden.. uiteindelijk hebben we dat wel kunnen vinden...
maar eerst zaal vinden is tog wel makkelijker.
Maar wij hadden wel de band neggafa catering etc wat wij egt wilden op die data kunnen vastzetten vandaar..En dat in 3 maanden..

14-01-2010, 11:53
Ik zou je aanraden om het zo op te stellen zoals jij het belangrijk vind. Het is wel heel belangrijk om een datum vast te stellen. Zo wijk je niet teveel af en kun je op tijd de borg betalen, want anders loop je alsnog alles mis.

allah ya kemel belgair