Bekijk volle/desktop versie : te ridicuul voor woorden



13-01-2010, 15:02
Mensen die afknappen op elkaars voeten oid.

Kijk een gezicht valt nog wel te begrijpen, maar een ietwat scheve teen of borst...

de banaliteit !

13-01-2010, 15:13


Dat zijn mensen die zelf op en top symmetrisch en perfect in elkaar zitten, kuch kuch.

13-01-2010, 15:19

Citaat door bellala:
Dat zijn mensen die zelf op en top symmetrisch en perfect in elkaar zitten, kuch kuch.


ik neem aan dat je daarmee vooral het gezicht bedoelt...nou zal je eens vertellen dat er niets bestaat als een volledig symmetrisch wezen, laat staan een mens.

maar als je nog niet overtuigd bent kan je nog altijd een foto van jezelf door tweeën delen en vervolgens 1 deel spiegelen en aan datzelfde deel te plakken...allerminst ''mooi''

13-01-2010, 15:21

Citaat door Carlos_Reloaded:
ik neem aan dat je daarmee vooral het gezicht bedoelt...nou zal je eens vertellen dat er niets bestaat als een volledig symmetrisch wezen, laat staan een mens.

maar als je nog niet overtuigd bent kan je nog altijd een foto van jezelf door tweeën delen en vervolgens 1 deel spiegelen en aan datzelfde deel te plakken...allerminst ''mooi''



Mn reactie was sarcastisch bedoeld.

Bedoel ermee dat die mensen zichzelf waarschijnlijk zo perfect vinden dat ze zichzelf het recht toeeigenen af te knappen op belachelijke punten.

Ik heb eens een documentaire gezien over het 'perfecte' gezicht. Ze hebben de mooiste gezichtsdelen bij elkaar gevoegd, nou dr kwam me er toch een lelijk wezen uit .

13-01-2010, 15:23



Citaat door maghrebia_87:
Wat is oid?



of iets dergelijks...

Citaat door bellala:
Mn reactie was sarcastisch bedoeld.

Bedoel ermee dat die mensen zichzelf waarschijnlijk zo perfect vinden dat ze zichzelf het recht toeeigenen af te knappen op belachelijke punten.

Ik heb eens een documentaire gezien over het 'perfecte' gezicht. Ze hebben de mooiste gezichtsdelen bij elkaar gevoegd, nou dr kwam me toch me toch een lelijk wezen uit .


oké.

13-01-2010, 15:28

Citaat door maghrebia_87:
Oh thanks.. weer wat geleerd


anytime miss