Bekijk volle/desktop versie : Hoe Zie Jij De Toekomst



28-11-2002, 13:19
IK WOU VRAGEN HOE JULLIE JEZELF LATER ZIEN WIL JE IN NL BLIJVEN REIZEN CARRIERE HUISJE TROUWEN ENZ ALLEN LIGT NATUURLIJK IN HANDEN VAN ALLAH MAAR JE HEBT TOCH WEL ZELF PLANNEN//????

28-11-2002, 13:21


diploma op zak,titel op zak trouwen, mannetje kindje, huisje in nl, huisje in marokko, huisje in saidia (YES!!!!). happy zijn

28-11-2002, 13:22
ALS HUISVROUW EN MAMA dussssssss, en nee ben geen boerin, ik heb gewoon geen behoefte om aan iedereen te bewijzen dat ik gestudeerd heb. Mijn mannetje en kindje komen op mijn eerste plaats. insha'allah

28-11-2002, 13:32
hoe ik graag mijn toekomst zou willen: eerst wil ik nog een tijdje studeren insallah me diploma's insallah en een mooie baan, ik wil wel werken en geen huisvrouw worden, ik sloof me niet voor niks uit op school, een gezin, een vakantie huisje in marokko.
En ongelofelijk veel reizen ik wil echt graag een wereld reis maken oh dat is echt te gek.

groetjes

28-11-2002, 13:36


Mijn toekomst:

Een diploma op zak, Een milataire opeiding achter de rug hebben gehad, Dan me eigen kleine studio een grote rapper worden daarnaast me eigen hiphopwinkel bezitten en dan getrouwd zijn met mijj lieverd Nador zina en 2 kinderen een mooi huis in NL in Maroc en in TUR
ja is wel veel maarja wie weet lukt het allemaal

28-11-2002, 13:38
INSHALLAH DAT JULLIE DIT KRIJGEN MENSEN

28-11-2002, 14:59
Hmmm.. gelukkig zijn, eerst afstuderen, marokko, werken, ....man....in die volgorde....

30-11-2002, 10:05
Ik hoop af te studeren in arabisch of misschien iets anders. Dan wil ik trouwen met mijn lieve vriend in Marokko. En het liefst zou ik een goeie baan willen krijgen in Marokko ...