Bekijk volle/desktop versie : Bang om afgewezen te worden....



13-01-2010, 10:21
Hebben jullie ooit jullie gevoelens verborgen gehouden voor iemand, omdat je bang was om afgewezen/gekwetst te worden? Zelfs als diegene jou duidelijk heeft gemaakt dat die jou wel zag zitten?

13-01-2010, 10:22


ik word altijd afgewezen, dus ben dr niet meer bang voor haha

13-01-2010, 10:23
Nooit, meid wat heb je te verliezen.. Gwn doen en ja mocht het niet niet wederzijds zijn lekkr boeiend, j gaat er toch neit van dood.. Is zijn verlies niet de jouwe

13-01-2010, 10:24
Dat probleem had ik ook. Uiteindelijk ben ik eerlijk geweest en hij reageerde er goed op.


Hij was zelfs erg verbaasd want ik had nooit wat laten merken..

13-01-2010, 10:33



Citaat door l0velyMe:
Dat probleem had ik ook. Uiteindelijk ben ik eerlijk geweest en hij reageerde er goed op.


Hij was zelfs erg verbaasd want ik had nooit wat laten merken..

Het gaat niet om mij maar om hem. Ik krijg het ideee dat hij meer voor me voelt dan die wil toegeven. Ik voel het gewoon.
Toen we elkaar leerden kennen vertelde hij dat hij verliefd was op een meisje maar het was niet wederzijds. Heeft dit hiermee te maken?

13-01-2010, 10:36
ik heb dat altijd kan er niks aan doen

13-01-2010, 10:36

Citaat door salima85:
Het gaat niet om mij maar om hem. Ik krijg het ideee dat hij meer voor me voelt dan die wil toegeven. Ik voel het gewoon.
Toen we elkaar leerden kennen vertelde hij dat hij verliefd was op een meisje maar het was niet wederzijds. Heeft dit hiermee te maken?




Jaaaa ik denk dat hij jou bedoelde. Wat voel jij precies voor hem ?

13-01-2010, 10:38

Citaat door l0velyMe:
Jaaaa ik denk dat hij jou bedoelde. Wat voel jij precies voor hem ?

Hoe kan die mij bedoelen, we leerden elkaar net kennen. Hij bedoelde een andere meisje.

13-01-2010, 10:47

Citaat door salima85:
Hoe kan die mij bedoelen, we leerden elkaar net kennen. Hij bedoelde een andere meisje.



Geloof je in liefde op eerste gezicht ? Ik wel. Maybe vond hij je leuk na een paar gesprekjes ? Ik zou het niet weten maar waarom vraag je het hem niet ?

13-01-2010, 11:02

Citaat door PareltJe_Nr1:
Nooit, meid wat heb je te verliezen.. Gwn doen en ja mocht het niet niet wederzijds zijn lekkr boeiend, j gaat er toch neit van dood.. Is zijn verlies niet de jouwe


Precies is zijn verlies, niet de jouwe, hij weet dan niet wat hij misloopt.

13-01-2010, 11:05
zit in zelfde situatie als jouw, maar ja schijt, kga ook gwoon proberen bij diegene (meisje uiteraard :hihi en wieweet zegt ze ja

13-01-2010, 12:27

Citaat door el--jadida:
zit in zelfde situatie als jouw, maar ja schijt, kga ook gwoon proberen bij diegene (meisje uiteraard :hihi en wieweet zegt ze ja

ga ervoor, niet geschoten is altijd mis