Bekijk volle/desktop versie : Wie woont er in Nijkerk?



Pagina's : [1] 2

13-01-2010, 09:23
Wie woont er in Nijkerk en kan me iets over die plaats vertellen?

Het komt nogal christelijk op mij over (als ik google) en wat merk je daar van in het dagelijks leven?

Kun je er op zondag bijvoorbeeld je was gewoon buiten hangen en kun je gaan klussen en in de tuin bezig gaan of krijg je dan commentaar van je buren i.v.m. de zondagsrust? Of merk je daar niet veel van?


Alle info over Nijkerk is welkom!

Alvast bedankt!

13-01-2010, 09:27


Ben je van plan om daar te gaan wonen?

13-01-2010, 09:54
We willen verhuizen en we hebben er een mooie woning gezien, maar als het er niet fijn is voor moslims dan hoef ik daar niet heen. (Mij schrikt dat superchristelijke een beetje af, maar ik weet niet of het terecht is. Vandaar dat ik het even vraag)
We zoeken iets in midden Nederland

13-01-2010, 10:10
Vroeger had ik daar een vriendin wonen, de mensen zijn daar inderdaad heel gelovig.
Maar de marokkaanse mensen daar zijn heel erg. Ze letten heel erg op elkaar. Er is daar heel veel sociale controle's en heel veel geroddel. Iedereen kent elkaar en bemoeit zich met elkaar.
Kortom geen leuke stad om te wonen, mijn vriendin is ook verhuisd.

13-01-2010, 10:19


Nou, dat klinkt niet echt positief! Ik ken de hele stad niet, ken ook niemand die er woont, dus vandaar.
Niet echt een aanrader dus.

13-01-2010, 10:21

Citaat door malika80:
Nou, dat klinkt niet echt positief! Ik ken de hele stad niet, ken ook niemand die er woont, dus vandaar.
Niet echt een aanrader dus.


waarom niet in amerfoort?

13-01-2010, 10:23
enige wat ik weet is dat ik laatst op het nieuws zag dat er een echtpaar vermoord was in nijkerk

13-01-2010, 10:24

Citaat door Mayday09:
waarom niet in amerfoort?




amersfoort is indd wel leuker om te wonen

13-01-2010, 10:29

Citaat door KHouVanA:
enige wat ik weet is dat ik laatst op het nieuws zag dat er een echtpaar vermoord was in nijkerk


Ja, haha, dat las ik ook al. Ik dacht gelijk: echt crimineel daar

Maar we willen eigenlijk een beetje de rust op zoeken. Ook voor de kids. Een huis met een tuin waar ze lekker kunnen spelen.

Ik ben ook in Amersfoort aan het kijken, dat lijkt me ook leuk, maar Nijkerk ken ik helemaal niet, dus vandaar dat ik het hier vraag Maar tot nu toe nog geen goede verhalen, haha

13-01-2010, 10:32
Ben je er al eens geweest?
ga er eens rondkijken en vraag desnoods wat mensen daar op straat.

13-01-2010, 10:33
Ik zou moeten kiezen tussen nijkerk en amersfoort hoefde ik niet eens na te denken.
In Amersfoort hebben ze mooie grote moskees, veel islamitische slagers, veel actieviteiten voor vrouwen en kinderen.
Ze hebben ook mooie huizen daar. Sommige wijken zijn echt heel leuk, veel groen en heel kindvriendelijk.

13-01-2010, 10:39
Welke wijken zijn groen en kindvriendelijk? Waar in Amersfoort is het leuk wonen?

13-01-2010, 10:45



Citaat door malika80:
Welke wijken zijn groen en kindvriendelijk? Waar in Amersfoort is het leuk wonen?



Ik ken niet alle wijken, maar heb familie in kattebroek wonen, mooie wijk. Allemaal nieuwbouw en veel groen en veel speeltuinen.

13-01-2010, 11:01
vathorst is mooi

13-01-2010, 11:07

Citaat door PoebelieWoepski:
vathorst is mooi



klopt

Pagina's : [1] 2