Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid cambridge?



12-01-2010, 22:45
[wie heeft er hier het cambridgdieet gedaan
en wat was het resultaat?

ik wil er ook aan beginnen maar durf het niet ]

13-01-2010, 12:04


helemaal niemand???

ik ken iemand die door dat dieet van 130 killo naar 60 kilo is gegaan
dus het zal wel goed zijn..
maar ik durf er niet aan te beginnen..

help!

13-01-2010, 13:17
Ik heb dit dieet een tijdje geleden gedaan en had goed resultaat.
Ik wil er volgende week weer mee beginnen insha Allah.

Hoeveel wil je afvallen? En waarom durf je niet?

13-01-2010, 13:30

Citaat door moslima_k:
Ik heb dit dieet een tijdje geleden gedaan en had goed resultaat.
Ik wil er volgende week weer mee beginnen insha Allah.

Hoeveel wil je afvallen? En waarom durf je niet?



je komt me bekend voor idd van de afval race topic weet nog dat je 76 ofzo iets had gehaald met het dieet.. Heb je je streef nog voor je bruiloft kunnen halen?

en mag ik vragen hoeveel je nu weegt paar maandjes na je bruiloft

13-01-2010, 13:31



Citaat door sweetgirl112:
helemaal niemand???

ik ken iemand die door dat dieet van 130 killo naar 60 kilo is gegaan
dus het zal wel goed zijn..
maar ik durf er niet aan te beginnen..

help!


Tbarkallah

13-01-2010, 13:52

Citaat door Niss:
je komt me bekend voor idd van de afval race topic weet nog dat je 76 ofzo iets had gehaald met het dieet.. Heb je je streef nog voor je bruiloft kunnen halen?

en mag ik vragen hoeveel je nu weegt paar maandjes na je bruiloft

Ja het is me idd gelukt

Heb jij een andere nick want ik herken jou niet??

Je kan beter niet vragen wat ik nu weeg ahah, laat ik het zo zeggen...

Het huwlijk maakt niet slank

13-01-2010, 13:56
nou laat ik het zo zeggen ik wil er graag 10 kwijt

bij komt het ook nadat ik getrouwd ben zijn de kilo's eraan gevlogen


hoeveel ben jij ermee afgevallen?


en ik durf het niet omdat ik bang ben dat ik niet van het eten af kan blijven.. moet elke avond gewoon koken voor mannetje

13-01-2010, 14:05

Citaat door sweetgirl112:
nou laat ik het zo zeggen ik wil er graag 10 kwijt

bij komt het ook nadat ik getrouwd ben zijn de kilo's eraan gevlogen


hoeveel ben jij ermee afgevallen?


en ik durf het niet omdat ik bang ben dat ik niet van het eten af kan blijven.. moet elke avond gewoon koken voor mannetje


Hoe lang ben je getrouwd?

Ik nog maar een paar maandjes maar merk ook dat de kilootjes eraan vliegen. Het is meer door het gezelligheidseten dat ik en mijn man doen.

Ik heb nu een ander eetpatroon als voorheen maar als het zo door gaat ga ik weer de verkeerde kant op, daarom wil ik graag weer beginnen maar zoals jij zegt, het is moeilijk omdat je toch een man thuis hebt en moet koken..

13-01-2010, 14:40

Citaat door moslima_k:
Hoe lang ben je getrouwd?

Ik nog maar een paar maandjes maar merk ook dat de kilootjes eraan vliegen. Het is meer door het gezelligheidseten dat ik en mijn man doen.

Ik heb nu een ander eetpatroon als voorheen maar als het zo door gaat ga ik weer de verkeerde kant op, daarom wil ik graag weer beginnen maar zoals jij zegt, het is moeilijk omdat je toch een man thuis hebt en moet koken..



9 maandjes

ik heb een afspraak gemaakt bij een consulente voor maandag

hihihi ga me nu kapot vol vreten :P

13-01-2010, 20:33

Citaat door sweetgirl112:
9 maandjes

ik heb een afspraak gemaakt bij een consulente voor maandag

hihihi ga me nu kapot vol vreten :P

spannend! succes meid

13-01-2010, 21:21
Het cambridge dieet is een super goed dieet, het is alleen heel moeilijk vol te houden en bovendien peperduur. Ik heb het maar 3 weken volgehouden omdat de drankjes en soep ontzettend goor zijn. Ik was in die 3 weken 6 kg afgevallen.

13-01-2010, 23:08

Citaat door Tazia20:
Het cambridge dieet is een super goed dieet, het is alleen heel moeilijk vol te houden en bovendien peperduur. Ik heb het maar 3 weken volgehouden omdat de drankjes en soep ontzettend goor zijn. Ik was in die 3 weken 6 kg afgevallen.



wauw.. je had moeten doorzetten.. door die zure appel bijten en op een gegeven moment ga je er aan wennen (hoop ik)

ben je die 6 kilo nog steeds kwijt of zit het er al weer aan

14-01-2010, 11:56



Citaat door sweetgirl112:
wauw.. je had moeten doorzetten.. door die zure appel bijten en op een gegeven moment ga je er aan wennen (hoop ik)

ben je die 6 kilo nog steeds kwijt of zit het er al weer aan



Ja idd, ik ben al een doorzetter van nature moet je nagaan.. maar dit was echt niet te doen, niet zozeer door de honger ofzo, maar iedere keer als ik zo'n shake nam of reep of soep kwam het er weer uit, dus kon ik net zo goed stoppen.

hahah nee, heeft wel heel lang geduurd maar van die 6 kg is 3kg er weer aan en het is nu meer dan een jaar geleden.

14-01-2010, 16:45

Citaat door RiffijnseTament:
Salaam Oulaykoum

Ik heb het Cambridge dieet ook gedaan.
De 1 keer viel ik 20 kilo af in 2 maanden.
Daarna dacht ik weer normaal te kunnen gaan eten zoals voorheen.
Niet dus

Elke keer probeerde ik het weer, maar het lukte me niet om het langer vol te houden dan ander halve week.
De laatste keer dat ik Cambridge gedaan heb was voordat ik begon met reductil 15mg (check me topic) Ik kon niet meer naar het toilet.. Had bloed tijdens de ontlasting. Ik werd er helemaal gek van. En de smaken zijn inderdaad wat minder.

Maar wel heeel erg veel succes, InshaAllah zal alles soepel verlopen.
Ik viel de 1e week trouwens 5 kilo af waarvan 4.6 kilo vet.



wauw..ok maar je heb tog die natuurlijke stoelgang thee van zonnatura waardoor je weer normaal naar de toilet kan
maar goed je verloor wel veel vet joh meestal is het alleen vocht in het begin..

ik ga er gewoon aan beginnen en ga het hier bijhouden..
ik hoop dat ik het wel volhoud

15-01-2010, 15:56
Hey meid,

Ik heb ook het cambridgedieet gevolgd en ben er 47 kilo mee afgvallen. Ik zit nog niet op mijn streefgewicht.

Inmiddels zijn er 11 erbij gekomen. Maar dat ligt aan mij ik ben een echte zoetekauw en na het avondeten ga ik nog zitten eten en snoepen.

Ik wil er ook mee beginnen maar nu heb ik gehoord van weightcare en van modifast en dat schijnt ook als een turbo te werken.
Dus nu twijfel ik of ik aan het cambridge ga beginnen.

Hebben jullie ervaring met cambridge of met weightcare?