Bekijk volle/desktop versie : PVV vindt Mohammed B. geen Nederlander meer



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24

12-01-2010, 19:41
PVV vindt Mohammed B. geen Nederlander meer
Uitgegeven: 12 januari 2010 19:11
Laatst gewijzigd: 12 januari 2010 19:11
DEN HAAG - Mohammed B., de moordenaar van Theo van Gogh, moet meteen zijn Nederlandse nationaliteit kwijtraken als de nieuwe Wet op het Nederlanderschap van kracht wordt.


© ANP
Dat zal de Partij voor de Vrijheid woensdag voorstellen, als de Tweede Kamer zich buigt over de wet.
''Deze slager van de jihad is het Nederlanderschap niet waard en het is de morele plicht van het kabinet om voor snelle denaturalisatie te zorgen'', stelt PVV'er Sietse Fritsma.

Volgens de nieuwe wet kan een Nederlander die ook nog een andere nationaliteit heeft, zijn Nederlanderschap kwijtraken bij een veroordeling voor terrorisme.
Mohammed B. kreeg levenslang. Hij was de eerste Nederlander die werd veroordeeld voor een moord die is gepleegd met het oogmerk van terrorisme.
http://www.nu.nl/politiek/2160953/pvv-vindt-mohammed-b-geen-nederlander-meer.html

12-01-2010, 19:49


Ach wat maakt het uit wat voor nationaliteit Moordhammed B. heeft.

Hij heeft levenslang en komt toch nooit meer buiten.
Wat moet hij dus nog met een paspoort?

12-01-2010, 19:52
Kan dat eigenlijk wel? In het strafrecht heb je het legaliteitsbeginsel. Bij verandering van de wetgeving na het tijdstip waarop het feit is begaan, worden voor de verdachte de meest gunstigste bepalingen toegepast. Het Nederlandse strafrecht heeft geen terugwerkende kracht.

Of is dat bij deze wet niet van toepassing omdat het niet onder het strafrecht valt?

12-01-2010, 19:52
als we achteraf gaan lullen vind ik ook dat usa weer bevolkt moet worden door alleen maar indianen.
zo was het 200 jaar geleden!
niet dat ik fan ben van die m.b en ook niet van dat varken .
voor mij persoonlijk is het niets anders dan een moord! en zo moet je het behandelen.
als de pvv het anders wil dan prima! dan wil ik ook dat alle blanken zich terugtrekken uit usa en australie en zuid africa! etc!
dit ruikt naar rasisme maar ik laat zien waarvoor de pvv voor staat.

12-01-2010, 19:53



Citaat door Peej:
Ach wat maakt het uit wat voor nationaliteit Moordhammed B. heeft.

Hij heeft levenslang en komt toch nooit meer buiten.
Wat moet hij dus nog met een paspoort?

gaat er niet om!!! wilders wil even weer aandacht hebben! laten we het hem geven!

12-01-2010, 19:55

Citaat door Sjahrazade:
Kan dat eigenlijk wel? In het strafrecht heb je het legaliteitsbeginsel. Bij verandering van de wetgeving na het tijdstip waarop het feit is begaan, worden voor de verdachte de meest gunstigste bepalingen toegepast. Het Nederlandse strafrecht heeft geen terugwerkende kracht.

Of is dat bij deze wet niet van toepassing omdat het niet onder het strafrecht valt?

het liefst heeft deze nazi als aantekening: behalve als het om marokanen of moslims gaat!

12-01-2010, 19:57
k zelf vind mohammed b echt wel een Nederlander! net als die ander die pim heeft gedood vind ik dat mohammed b nederlander is.
als hij namelijk het niet is en een maroc was had ie die azijnpissende theo van goh nooit gekend! laat staan vermoord.! denk es hier over na!!!

12-01-2010, 20:00

Citaat door MarocTelegraaf:
het liefst heeft deze nazi als aantekening: behalve als het om marokanen of moslims gaat!



Leve artikel 1 van de grondwet!

12-01-2010, 20:01

Citaat door Sjahrazade:
Leve artikel 1 van de grondwet!
U begrijpt me

12-01-2010, 20:04

Citaat door MarocTelegraaf:
k zelf vind mohammed b echt wel een Nederlander! net als die ander die pim heeft gedood vind ik dat mohammed b nederlander is.
als hij namelijk het niet is en een maroc was had ie die azijnpissende theo van goh nooit gekend! laat staan vermoord.! denk es hier over na!!!


Ik denk dat ze inderdaad veel gemeen hebben
ze dachten dat de wereld beter zou worden
als ze die mensen zouden doden

12-01-2010, 20:07
Ik bedoel te zeggen dat alle criminelen activiteitien van marokkanen filisofisch gezien: komen de nederlanders zelf. ik denk dat wanneer ze zelf in marokko waren niet tot zulke daden instaat waren.
hetzelfde kan je dus ook terug brengen tot het jatten van fietsen! wij houden houden helemaal niet van fietsen.
!!!!! hihihihihihihihihih ooooh ik bedoel te zeggen! dat ik wilders grappig vind! irak oorlig rapport etc. nee hoor we gaan weer dom lullen!in de naam van het land!

12-01-2010, 20:09

Citaat door MarocTelegraaf:
Ik bedoel te zeggen dat alle criminelen activiteitien van marokkanen filisofisch gezien: komen de nederlanders zelf. ik denk dat wanneer ze zelf in marokko waren niet tot zulke daden instaat waren.
hetzelfde kan je dus ook terug brengen tot het jatten van fietsen! wij houden houden helemaal niet van fietsen.
!!!!! hihihihihihihihihih ooooh ik bedoel te zeggen! dat ik wilders grappig vind! irak oorlig rapport etc. nee hoor we gaan weer dom lullen!in de naam van het land!


12-01-2010, 20:12



Citaat door rooiemao:
Ik denk dat ze inderdaad veel gemeen hebben
ze dachten dat de wereld beter zou worden
als ze die mensen zouden doden

precies! misschien moeten wij dat gaan begrijpen in de plaats van ervoor kiezen om het niet te willen begrijpen? ik bedoel hoeveel mensen zouden hitler willen vermoorden als ze wisten waarvoor die in staat was?? misschien waren deze mensen daar gevoelig voor.
??? je weet nooit!

12-01-2010, 20:20

Citaat door MarocTelegraaf:
precies! misschien moeten wij dat gaan begrijpen in de plaats van ervoor kiezen om het niet te willen begrijpen? ik bedoel hoeveel mensen zouden hitler willen vermoorden als ze wisten waarvoor die in staat was?? misschien waren deze mensen daar gevoelig voor.
??? je weet nooit!


Hier raak je iets wat ik ook moeilijk vind

Er waren veel mensen die Hitler zouden willen vermoorden
maar dat lukte niet

maar wie zijn de Hitlertjes?

De Pim en de Theo
of de Volkert en de Mohammed?

12-01-2010, 20:23
Ik ben geen journalist
maar zowel Volkert als Mohammed B
zou ik wel graag willen spreken

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24