Bekijk volle/desktop versie : Wie heeft haar Hennadag ook in een zaal gedaan en groots aangepakt?



Pagina's : [1] 2

12-01-2010, 18:21
Wie heeft haar Hennadag ook in een zaal gedaan en groots aangepakt?

De reden dat ik het niet simpel houd is omdat de volgende dag de bruiloft bij mijn man plaatsvindt en moet ik dus voor mijn eigen familie een feest houden. Zij wonen 150 km verderop dus er zullen niet veel mensen meegaan. Ik dacht er dus aan om dat tijdens de hennadag te doen dan ben ik er in een keer vanaf en volgende dag komt hij mij gewoon halen.

Wat denk jullie hiervan?

12-01-2010, 18:36


Ik ken ook wel mensen die henna feest in een zaal hebebn gehouden en dan een dag rust en daarna het trouwfeest.

Persoonlijk vind ik dat de henna feest wat meer "persoonlijk" zou moeten zijn maar ja als je denkt dat niemand dan komt zou ik gewoon de dag daarvoor je eigen prive henna doen daarna je eigen feest en darana naar je man ideetje misschien?

12-01-2010, 18:37
Als de meeste mensen die mee gaan of kunnen zou ik mijn henna ook groot houden om toch een leuk feest te kunnen geven aan de mensen die ik ken. Anders zou ik t niet doen vind dat dan zonde van t geld. Allah ie kimel bel geer wa sa3da!

12-01-2010, 18:46

Citaat door em0ti0ns_:
Ik ken ook wel mensen die henna feest in een zaal hebebn gehouden en dan een dag rust en daarna het trouwfeest.

Persoonlijk vind ik dat de henna feest wat meer "persoonlijk" zou moeten zijn maar ja als je denkt dat niemand dan komt zou ik gewoon de dag daarvoor je eigen prive henna doen daarna je eigen feest en darana naar je man ideetje misschien?


Ik vind dat een hennafeest ook persoonlijker moet maar dat houdt in dat ik op "mijn" bruiloft lebsat moet doen en de volgende dag weer. Ik vind dat teveel van het goede.

12-01-2010, 18:46



Citaat door DjNajat:
Als de meeste mensen die mee gaan of kunnen zou ik mijn henna ook groot houden om toch een leuk feest te kunnen geven aan de mensen die ik ken. Anders zou ik t niet doen vind dat dan zonde van t geld. Allah ie kimel bel geer wa sa3da!


Ja precies zo denk ik erover. Het is toch niet erg om een hennafeest groot te houden?

12-01-2010, 19:23

Citaat door lemchicha:
Ik vind dat een hennafeest ook persoonlijker moet maar dat houdt in dat ik op "mijn" bruiloft lebsat moet doen en de volgende dag weer. Ik vind dat teveel van het goede.


Ik ken iemand die dat zo hefet gedaan en toen ze het feest bij haar man thuis had heeft ze alleen haar bruidsjurk ana gehad haar lebsat heeft ze op haar "eigen"bruiloft aangehad

12-01-2010, 19:26
hennadag hoort persoonlijk vindt ik, maar inderdaad je mensen uit je eigen woonplaats verdienen wel een party....dan de hennadag groots aanpakken is de enige optie, anders heb je er weer een dagbij, en dat kost allemaal geld

12-01-2010, 19:27
Of je doet hennajurk en 1 lebsa?
Ik ga dat ook doen mijn bruiloft vind plaats in marokko maar wil wel hier een feest geven dus dan wordt het mijn henna..

23-01-2010, 16:40

Citaat door Nizel:
Of je doet hennajurk en 1 lebsa?
Ik ga dat ook doen mijn bruiloft vind plaats in marokko maar wil wel hier een feest geven dus dan wordt het mijn henna..


Ja precies daar dacht ik dus ook aan. Een lebsa en daarna henna lebsa. Is toch niet raar?

Ik wil niet dat de mensen raar gaan opkijken op mijn bruiloft
Ze krijgen wel te horen dat ze worden uitgenodigd voor een henna feest.

23-01-2010, 16:52
een familie lid van ons heeft haar henna ook in een kleine buurthuis voor de mensen die niet naar haar trouw komen ze heeft een neggafa en daarbij doet ze 1 jurk en ons als serveersters en geluidinstallatie met cd's die ze heeft gebrand

23-01-2010, 16:55
ik denk dat je groot gelijk hebt dame.heb jij jouw henna dag en de volgende dag dat je daar aankomt ben je helemaal op.en is je dag voorbij en kun je je ergens meer aan herrinnert worden.dus geef lekker jouw henna avond zoals jij dat wilt en wie niet komt ,opgerot zijn er wel zat om naar je feestje te komen en jouw een leuke te bezorgen.so go for it

23-01-2010, 17:21

Citaat door drajie:
ik denk dat je groot gelijk hebt dame.heb jij jouw henna dag en de volgende dag dat je daar aankomt ben je helemaal op.en is je dag voorbij en kun je je ergens meer aan herrinnert worden.dus geef lekker jouw henna avond zoals jij dat wilt en wie niet komt ,opgerot zijn er wel zat om naar je feestje te komen en jouw een leuke te bezorgen.so go for it


Ja precies zo denk ik er ook over. Dan heb ik toch mijn eigen feestje. Als ik de volgende dag wordt opgehaald door mijn man hoef ik mij nergens druk om te maken want hun regelen dan hun feest.

23-01-2010, 17:23



Citaat door serveerelwardat:
een familie lid van ons heeft haar henna ook in een kleine buurthuis voor de mensen die niet naar haar trouw komen ze heeft een neggafa en daarbij doet ze 1 jurk en ons als serveersters en geluidinstallatie met cd's die ze heeft gebrand


Ja zo kan het ook. Ik ga wel een DJ nemen of anders een vrouwenband. En ik neem een catering ipv kokkin.

Het is dus net een bruiloft alleen doe ik mijn henna ook op die dag.

23-01-2010, 18:14

Citaat door lemchicha:
Ja zo kan het ook. Ik ga wel een DJ nemen of anders een vrouwenband. En ik neem een catering ipv kokkin.

Het is dus net een bruiloft alleen doe ik mijn henna ook op die dag.



ik zou een dj doen een kokking serveersters en decoratie geen catering want dat doe je al op je bruiloft het is al duur genoeg

23-01-2010, 18:28
jah maar ze zegt net haar bruloft komt haast niemand van haar kant opdagen. dus ze hoeft het niet groot en duur uit te pakken maar wel dat ze er een mooie herinnering aan over houdt

Pagina's : [1] 2