Bekijk volle/desktop versie : First time sex



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

12-01-2010, 15:43
--------------------------------------------------------------------------------

hallo dames en heren

ik heb de ware heeft ontmoet hij heeft mij ontmaagd en daar heb ik geen spijt van maar ik heb ook geen behoefte om het over te doen
is dat raar?

het was wel lekker daarnietvan maar ik ben sinds die dag eigenlijk afgeknapt en d8 is dit nou alles had er denk ik toch een grotere verwachting van ik doe zoveel mogelijk aan mij geloof en probeer niet om nog een x te zondigen maar ik hoor altijd verhalen dat je zoo erg spijt krijgt enzo maar ik heb eigenlijk een koud gevoel en helemaal niet zin om het nog een x te proberen..dus ik zal het maar zo houden dan.

groetjes
Complicated

12-01-2010, 15:44



Citaat door Complicate:
--------------------------------------------------------------------------------

hallo dames en heren

ik heb de ware heeft ontmoet hij heeft mij ontmaagd en daar heb ik geen spijt van maar ik heb ook geen behoefte om het over te doen
is dat raar?

het was wel lekker daarnietvan maar ik ben sinds die dag eigenlijk afgeknapt en d8 is dit nou alles had er denk ik toch een grotere verwachting van ik doe zoveel mogelijk aan mij geloof en probeer niet om nog een x te zondigen maar ik hoor altijd verhalen dat je zoo erg spijt krijgt enzo maar ik heb eigenlijk een koud gevoel en helemaal niet zin om het nog een x te proberen..dus ik zal het maar zo houden dan.

groetjes
Complicated



Altijd grappig

12-01-2010, 15:48
Mijn huwelijksnacht ? Daar heb ik tot de dag van vandaag nog een trauma van

12-01-2010, 15:48
Zoiezo lijkt mij de eerste keer niet de beste keer en moet je daar aan werken, maar uhh dude eerst laat je je ontmaagden en dan wil je het niet meer doen. Waarom deed je dan in de eerste instantie? Enne, zoo grappig dat je nu ineens afgeknapt bent.

12-01-2010, 15:48


Gooi jezelf weg.

12-01-2010, 15:48
Hij bakte er duidelijk niks van.

12-01-2010, 15:49
je kent geen schaamte

12-01-2010, 15:49
Dat kan. Seks is ook niet heel erg bijzonder. Tijdens de daad is het spannend, en later denk je van "is dat het?".

12-01-2010, 15:50

Citaat door Najat_1983:
Mijn huwelijksnacht ? Daar heb ik tot de dag van vandaag nog een trauma van

MI 2

12-01-2010, 15:52
mezelf weggooien nee

stoppen jaa is mijn keuze

ennuh boeiend moet ik mezelf nou gaan doden omdat ik ontmaagd ben
die zonde staat al vast bij god
en god vergeeft nu nog sterk blijven en tot de huwlijk

Ben blij dat het niet all that was anders was ik dwalende op een hele lange weg elharam!!

12-01-2010, 15:52
Probeer het met ene vrouw, volgens mij ben je pot.
Of die gozer bakt er niets van met zijn macaroni

12-01-2010, 15:52
Blijkbaar doet je eer je niks.
Wel jammer.

12-01-2010, 15:53



Citaat door Najat_1983:
Mijn huwelijksnacht ? Daar heb ik tot de dag van vandaag nog een trauma van


hoe komt dat dan Was het zoo pijnlijk???

12-01-2010, 15:56

Citaat door l0velyMe:
Blijkbaar doet je eer je niks.
Wel jammer.

Helemaal gelijk "je eer is de blangerlijkste wat een dame heeft als haar eer vooor haar huwlijk is afgenomen dan ben je zwaar waardeloos"
Mijn mening..

12-01-2010, 16:01

Citaat door l0velyMe:
Blijkbaar doet je eer je niks.
Wel jammer.



dat is het niet.
het volgens mij omdat ik toch met hem ga trouwen volgend zomer incha allah me familie weet het ook al dat hij mijn mannetje word

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6