Bekijk volle/desktop versie : voor de mama's, wie heeft er ervaring met dit??



12-01-2010, 15:28

Citaat:
http://babyslaapgids.nl/
.

12-01-2010, 22:03


ik heb t besteld

ga t wel n x doorlezen als k tijd heb inshaAllah

13-01-2010, 11:44
oke laat me weten of het gewerkt heeft? Ik wil het ook bestellen maar was bang dat het fake is.

13-01-2010, 13:14
oem ibrahiem.. concreet wat er instaat is

ritme , rust en regelmaat. en niet toegeven aan het gehuil van je kind en elke dag een "slaapritueel" houden. zo bijv. elke dag stipt om dezelfde tijd gaan slapen. eerst pyajama aandoen, dan de knuffel geven en dan drinken ( fles of bv) en dan naar bed brengen. je moet consequent blijven. de eerste drie dagen zijn het moeilijkst.
ik had het gister voor het eerst geprobeerd. dacht me dochter om half acht naar bed te brengen. om negen uur waren we nog nergens, en z ehad het hele appartementcomplex bij elkaar geschreeuwd. ja en toen dachten mijn man en ik: nee nu zijn we overlast voor de buren. dat is eigenijk het enigste wat me dwarszit. anders liet ik haar gewoon huilen, terwijl ik bij haar in de kamer ben.

13-01-2010, 13:31



Citaat door Aslim_Taslam:
oem ibrahiem.. concreet wat er instaat is

ritme , rust en regelmaat. en niet toegeven aan het gehuil van je kind en elke dag een "slaapritueel" houden. zo bijv. elke dag stipt om dezelfde tijd gaan slapen. eerst pyajama aandoen, dan de knuffel geven en dan drinken ( fles of bv) en dan naar bed brengen. je moet consequent blijven. de eerste drie dagen zijn het moeilijkst.
ik had het gister voor het eerst geprobeerd. dacht me dochter om half acht naar bed te brengen. om negen uur waren we nog nergens, en z ehad het hele appartementcomplex bij elkaar geschreeuwd. ja en toen dachten mijn man en ik: nee nu zijn we overlast voor de buren. dat is eigenijk het enigste wat me dwarszit. anders liet ik haar gewoon huilen, terwijl ik bij haar in de kamer ben.



interessant kan je misschien nog een stukje schrijven wat er in het boek staat als je wilt

13-01-2010, 13:42
hier is geen gids voor nodig joh, gewoon rust, reinheid en regelmaat toepassen

vaste routine en tijden om te slapen en te drinken, dan kom je al heel ver

13-01-2010, 13:44
het is weer een manier om je geld omhanden te maken, er zijn genoeg sites met deze info. zoals boven ook vermeld staat met een goede ritme en regelmaat moet het vanzelf gaan. hoe oud is je baby?

13-01-2010, 18:24
mijn baby is 4maanden. Hij ligt daar nu te krijsen vreselijk haha

13-01-2010, 23:05
die van mij is 2maanden en 1week oud die huilt ook veel.
als ik drinken geef dan is baby stil..paar min later huilt me kind weer
dan wilt ze geen melk en niet slapen alleen maar slapen

13-01-2010, 23:09
Handleiding? Het gaat allemaal vanzelf joh, geef je kleintje de tijd.

Allaah Sahel.

13-01-2010, 23:09
Boekje is geldverspilling.
Zorg gewoon dat je vaste bedtijden hebt voor je kindje. En een soort ritueeltje. Gewoon volhouden want helaas duurt het bij het ene kindje langer dan bij het ander.

14-01-2010, 09:49
Ik ben niet van plan om die handleiding precies te gebruiken maar was benieuwd of er tips in staan die ik nog niet ken. Op die site staat ook dat er in dat boekje een methode staat waarin je de baby niet hoeft te laten huilen als je je daar niet prettig bij voelt. Dus dat lijkt mij een geweldig idee om je baby door te laten slapen zonder dat hij vooraf hoeft te huilen. Maar nu lees ik dat er in dat boek staat dat je niet moet toegeven aan het gehuil van de baby. Wel tegenstrijdig dus